原帖由 henrytam 於 2009-3-17 01:10 PM 發表 咁又要諒解下人地既 除左呢d仲可以講d乜 有時d女性朋友安慰你的說話仲覺得無奈啦
使用道具 舉報
您需要 登錄 才可以下載或查看,沒有賬號?會員申請
原帖由 天才守門員 於 2009-3-16 05:01 PM 發表 點解有港女呢個問題出現
原帖由 傑夫仔 於 2009-3-16 06:46 PM 發表 我覺得最9都係話人唔gel頭 真係gel半個鐘頭就唔毒咩
原帖由 henrytam 於 2009-3-16 06:50 PM 發表 唔俾"攝"衫 原來我媾唔到的原因係我唔識gel頭
原帖由 ~~冬之子~~ 於 2009-3-16 11:03 PM 發表 條女話佢無錢令佢打擊太大啦 我真係覺得佢自此之後係認為有錢就有女
原帖由 捷禾@Ajax 於 2009-3-16 11:55 PM 發表 講真男o既都頂唔順 Peter 啦, 呢樣我覺得令個節目太extreme 上集d 港女example 反而應該仲有一班女fans wor
原帖由 yuren 於 2009-3-17 11:44 AM 發表 講隨緣果d人都on99, 你都要主動先把握到架 唔通d人以為隨緣即係好似殘廢餐咁?
原帖由 grandoni 於 2009-3-17 03:10 PM 發表 轉自K島
原帖由 杰少仔 於 2009-3-17 12:57 發表 我成日比女朋友話係毒男 咁我又真係鍾意玩電腦,享受自己一個人既私人時間 係毒男就要認
原帖由 Solari 於 2009-3-17 19:29 發表 而家d人真係得閒 我見高登已經起晒條女底 又album又xanga
原帖由 洛奇 於 2009-3-17 08:06 PM 發表 又來群起攻擊嗎 不過都預左會發生
原帖由 杰少仔 於 2009-3-17 12:57 PM 發表 我成日比女朋友話係毒男 咁我又真係鍾意玩電腦,享受自己一個人既私人時間 係毒男就要認
原帖由 Lingling316 於 2009-3-17 06:43 PM 發表 雖然我唔攝衫, 但其實攝衫有咩問題?
原帖由 天才守門員 於 2009-3-17 22:24 發表
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
Archiver|手機版|小黑屋|HKCM
GMT+8, 2026-6-28 10:17 , Processed in 0.045048 second(s), 15 queries .
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2023 Discuz! Team.