|
|
發表於 2009-3-17 01:34:53
|
顯示全部樓層
原帖由 捷禾@Ajax 於 2009-3-17 01:25 AM 發表 
某程度上如果一個人真係有計劃咁去做呢樣o野我覺得好上進
外國好平常事..
轉換係40歲好有錢退休,佢會唔會咁講?
二女去果的生日會搞聯誼
我都去過,係慶祝為藉口,識異性朋友為實的交際
呢的party,clubbing...
已唔係睇樣睇free,劈頭第一句l問仔工咩title先
所以個女就話"從你做咩工,已大約知搵幾多"
職位低,人工少的仔,冇人理
[ 本帖最後由 李喂凸 於 2009-3-17 01:36 AM 編輯 ] |
|