找回密碼
 會員申請
搜索
熱搜: 活動 交友 discuz
樓主: Dioray

星期日檔案

[複製鏈接]
發表於 2009-3-17 06:47:26 | 顯示全部樓層
原來開左topic都唔知
回復

使用道具 舉報

發表於 2009-3-17 06:53:05 | 顯示全部樓層
原帖由 Eggio 於 2009-3-17  01:51 AM 發表

agree


另一角度睇 咪變左自大/自戀
回復

使用道具 舉報

發表於 2009-3-17 07:04:51 | 顯示全部樓層
原帖由 secret 於 2009-3-17  01:27 AM 發表

女:我買咁多野著得咁靚你有臉ja


成鬼日都賴晒落男方度
自己想要就認左佢啦
回復

使用道具 舉報

發表於 2009-3-17 08:00:34 | 顯示全部樓層
其實做得四十歲退休,大部份情況都係因為找夠錢既者
回復

使用道具 舉報

發表於 2009-3-17 08:08:23 | 顯示全部樓層
[純男人mode]我返而覺得係有部份男方係咪都抽水,加埋自己個人意願,先會比到女方有位入(討論"港女"term)[/純男人mode]

回復

使用道具 舉報

發表於 2009-3-17 08:11:09 | 顯示全部樓層
原帖由 AirKID 於 2009-3-17  06:53 AM 發表


另一角度睇 咪變左自大/自戀

起碼唔好自卑先啦
鐘意自己唔等如自大呀嘛
我唔知Donald佢寫呢句野時係點諗啦,於我,鐘意自己其實係指滿意自己多於自戀
如果自己都唔滿意自己好難sell自己俾人囉
回復

使用道具 舉報

發表於 2009-3-17 08:11:19 | 顯示全部樓層
原帖由 杰少仔 於 2009-3-17  08:00 AM 發表
其實做得四十歲退休,大部份情況都係因為找夠錢既者


想四十歲前退休, 應該會更加進取先岩
回復

使用道具 舉報

發表於 2009-3-17 08:13:50 | 顯示全部樓層
原帖由 Eggio 於 2009-3-17  08:11 AM 發表

起碼唔好自卑先啦
鐘意自己唔等如自大呀嘛
我唔知Donald佢寫呢句野時係點諗啦,於我,鐘意自己其實係指滿意自己多於自戀
如果自己都唔滿意自己好難sell自己俾人囉 ...


唔好話溝女啦, 連識朋友都難啦
回復

使用道具 舉報

發表於 2009-3-17 08:15:59 | 顯示全部樓層
原帖由 dtclaw 於 2009-3-17  08:11 AM 發表


想四十歲前退休, 應該會更加進取先岩
佢要你有社會地位呀
回復

使用道具 舉報

發表於 2009-3-17 08:16:29 | 顯示全部樓層
原帖由 secret 於 2009-3-17  01:27 AM 發表

女:我買咁多野著得咁靚你有臉ja

其實依樣野唔多唔少都係大多數男性外表行先追個女仔係求虛榮做成
回復

使用道具 舉報

發表於 2009-3-17 08:19:16 | 顯示全部樓層
原帖由 ~~冬之子~~ 於 2009-3-17  08:16 AM 發表

其實依樣野唔多唔少都係大多數男性外表行先追個女仔係求虛榮做成
我不嬲都覺得買幾多名牌、化幾厚都無咩所謂
又唔係女人愛比較,男人一樣鍾意比較,只係大家鍾意比較既野唔同者

而如果話女人係咁叫男友買野比佢已經係另一個問題
回復

使用道具 舉報

發表於 2009-3-17 08:27:07 | 顯示全部樓層
offtopic

其實不是「無錢不要學人拍拖」,而是「無時間不要學人拍拖」

回復

使用道具 舉報

發表於 2009-3-17 08:28:16 | 顯示全部樓層
原帖由 杰少仔 於 2009-3-17  08:27 AM 發表
offtopic

其實不是「無錢不要學人拍拖」,而是「無時間不要學人拍拖」



定係both?
回復

使用道具 舉報

發表於 2009-3-17 08:50:29 | 顯示全部樓層
原帖由 Eggio 於 2009-3-17  08:11 AM 發表

起碼唔好自卑先啦
鐘意自己唔等如自大呀嘛
我唔知Donald佢寫呢句野時係點諗啦,於我,鐘意自己其實係指滿意自己多於自戀
如果自己都唔滿意自己好難sell自己俾人囉 ...


咁又唔係個個都係碇真嗣既
回復

使用道具 舉報

發表於 2009-3-17 09:04:16 | 顯示全部樓層
原帖由 杰少仔 於 2009-3-17  08:27 AM 發表
offtopic

其實不是「無錢不要學人拍拖」,而是「無時間不要學人拍拖」


係嘅咩
我覺得可以好自由架喎
回復

使用道具 舉報

發表於 2009-3-17 09:09:21 | 顯示全部樓層
原帖由 Keith 於 2009-3-17  09:04 AM 發表

係嘅咩
我覺得可以好自由架喎


視乎你遇著咩人
回復

使用道具 舉報

發表於 2009-3-17 09:25:40 | 顯示全部樓層
原帖由 dtclaw 於 2009-3-17  09:09 AM 發表


視乎你遇著咩人


對比起金錢,我覺得時間還是最重要
二選一下,我會選擇放棄金錢,我都係覺得金錢可以倍數增長,但時間過左就過左

我好明白d電視劇入面,d老公好似水魚係咁買野比老婆
但呢個只係觀點興角度問題




其實我呢個思想係好能曲街
港男特徵嗎
回復

使用道具 舉報

發表於 2009-3-17 09:44:54 | 顯示全部樓層
原帖由 杰少仔 於 2009-3-17  09:25 AM 發表


對比起金錢,我覺得時間還是最重要
二選一下,我會選擇放棄金錢,我都係覺得金錢可以倍數增長,但時間過左就過左

我好明白d電視劇入面,d老公好似水魚係咁買野比老婆
但呢個只係觀點興角度問題




其實 ...


我會看到你被圍剿嗎
回復

使用道具 舉報

發表於 2009-3-17 11:33:13 | 顯示全部樓層
其實而家呢個時代隨緣係咪即係冇女女 ?
回復

使用道具 舉報

發表於 2009-3-17 11:41:00 | 顯示全部樓層
原帖由 grandoni 於 2009-3-17  11:33 AM 發表
其實而家呢個時代隨緣係咪即係冇女女 ?

生活環境冇女既
唔通望當街比女撩?
回復

使用道具 舉報

您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 會員申請

本版積分規則

Archiver|手機版|小黑屋|HKCM

GMT+8, 2026-6-28 12:14 , Processed in 0.034881 second(s), 14 queries .

Powered by Discuz! X3.5

© 2001-2023 Discuz! Team.

快速回復 返回頂部 返回列表