使用道具 舉報
原帖由 Eggio 於 2009-3-17 01:51 AM 發表 agree
原帖由 secret 於 2009-3-17 01:27 AM 發表 女:我買咁多野著得咁靚你有臉ja
原帖由 AirKID 於 2009-3-17 06:53 AM 發表 另一角度睇 咪變左自大/自戀
原帖由 杰少仔 於 2009-3-17 08:00 AM 發表 其實做得四十歲退休,大部份情況都係因為找夠錢既者
原帖由 Eggio 於 2009-3-17 08:11 AM 發表 起碼唔好自卑先啦 鐘意自己唔等如自大呀嘛 我唔知Donald佢寫呢句野時係點諗啦,於我,鐘意自己其實係指滿意自己多於自戀 如果自己都唔滿意自己好難sell自己俾人囉 ...
原帖由 dtclaw 於 2009-3-17 08:11 AM 發表 想四十歲前退休, 應該會更加進取先岩
原帖由 ~~冬之子~~ 於 2009-3-17 08:16 AM 發表 其實依樣野唔多唔少都係大多數男性外表行先追個女仔係求虛榮做成
原帖由 杰少仔 於 2009-3-17 08:27 AM 發表 offtopic 其實不是「無錢不要學人拍拖」,而是「無時間不要學人拍拖」
原帖由 Keith 於 2009-3-17 09:04 AM 發表 係嘅咩 我覺得可以好自由架喎
原帖由 dtclaw 於 2009-3-17 09:09 AM 發表 視乎你遇著咩人
原帖由 杰少仔 於 2009-3-17 09:25 AM 發表 對比起金錢,我覺得時間還是最重要 二選一下,我會選擇放棄金錢,我都係覺得金錢可以倍數增長,但時間過左就過左 我好明白d電視劇入面,d老公好似水魚係咁買野比老婆 但呢個只係觀點興角度問題 其實 ...
原帖由 grandoni 於 2009-3-17 11:33 AM 發表 其實而家呢個時代隨緣係咪即係冇女女 ?
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
Archiver|手機版|小黑屋|HKCM
GMT+8, 2026-6-28 12:14 , Processed in 0.034881 second(s), 14 queries .
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2023 Discuz! Team.