原帖由 小妖 於 2009-3-17 09:42 PM 發表 其實3皮女要搵個人工高過佢,年紀又唔會相差太遠既男人 應該都好難o下
使用道具 舉報
原帖由 AirKID 於 2009-3-17 10:13 PM 發表 邊板
原帖由 天才守門員 於 2009-3-17 10:24 PM 發表
原帖由 杰少仔 於 2009-3-17 12:57 PM 發表 我成日比女朋友話係毒男 咁我又真係鍾意玩電腦,享受自己一個人既私人時間 係毒男就要認
原帖由 Fantasista 於 2009-3-18 12:47 AM 發表 06 grad 搵3皮
原帖由 grandoni 於 2009-3-17 03:10 PM 發表 轉自K島
原帖由 ~~冬之子~~ 於 2009-3-17 01:02 AM 發表 其實香港明明女多男少架
原帖由 橙色力量 於 2009-3-18 10:24 PM 發表 吃不到的男是毒的?
原帖由 henrytam 於 2009-3-16 06:49 PM 發表 又令我諗起當年中大傳理系出的那本「大學線」的事件 個記者自稱自己曾經「沉淪腐海」 現在「痛改前非」 特地寫篇文來陳述「BL漫畫的禍害」 但篇文連同文誌同H的解釋都係錯的 我當時心諗,呢d就係香港的未來傳媒人材嗎?
原帖由 henrytam 於 2009-3-18 22:36 發表 明明係資本主義的錯,做成貧富懸殊 有我呢d低質素7頭冇女要 同樣地有d樣貌不太娟好既女仔冇男仔要吧?
原帖由 橙色力量 於 2009-3-19 00:23 發表 很吃驚這個W!ONISE!的題目竟然還會熱烈討論。 對這個題目我早已經IDFC
原帖由 橙色力量 於 2009-3-19 12:13 AM 發表 菜至深接班人?!
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
Archiver|手機版|小黑屋|HKCM
GMT+8, 2026-6-28 12:14 , Processed in 0.030495 second(s), 15 queries .
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2023 Discuz! Team.