原帖由 grandoni 於 2009-3-17 11:33 AM 發表 其實而家呢個時代隨緣係咪即係冇女女 ?
使用道具 舉報
原帖由 yuren 於 2009-3-17 11:44 AM 發表 講隨緣果d人都on99, 你都要主動先把握到架 唔通d人以為隨緣即係好似殘廢餐咁?
原帖由 grandoni 於 2009-3-17 12:03 PM 發表 我理解為好似動漫劇情一樣俾你任食 代表為人渣們
原帖由 杰少仔 於 2009-3-17 09:25 AM 發表 對比起金錢,我覺得時間還是最重要 二選一下,我會選擇放棄金錢,我都係覺得金錢可以倍數增長,但時間過左就過左 我好明白d電視劇入面,d老公好似水魚係咁買野比老婆 但呢個只係觀點興角度問題 其實 ...
原帖由 AirKID 於 2009-3-17 12:06 PM 發表 行行下街都執到幾隻獸耳娘?
原帖由 天才守門員 於 2009-3-17 12:14 PM 發表 school days我覺得係種反諷
原帖由 grandoni 於 2009-3-17 12:16 PM 發表 white album ?
原帖由 Dioray 於 2009-3-17 12:09 PM 發表 你還年輕啊﹗五年後,你再來回顧一下自己的想法。
原帖由 天才守門員 於 2009-3-17 12:17 PM 發表 動畫版我覺得係串無可能咩9野都比你食哂
原帖由 Dioray 於 2009-3-17 12:07 PM 發表 所以我而家好少同身邊的朋友講感情問題…一般而言,他們的回應不外乎是:緣份未到O者、隨緣啦、你未遇到O者、時間可以沖淡一切之類… 我知要佢地畀地好有建設性的意見好難,但都唔係咁空泛掛? ...
原帖由 截拳道小子 於 2009-3-17 12:29 PM 發表 [心底的話]x 你條x 樣又毒又7 ,講野虧虧地咁都想學人有女? 算9 數plz [心底的話]
原帖由 grandoni 於 2009-3-17 12:21 PM 發表 而家有人問我 , 我都唔知點答佢地 都係笑笑口算
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
Archiver|手機版|小黑屋|HKCM
GMT+8, 2026-6-28 10:15 , Processed in 0.039940 second(s), 15 queries .
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2023 Discuz! Team.