找回密碼
 會員申請
搜索
熱搜: 活動 交友 discuz
樓主: Dioray

星期日檔案

[複製鏈接]
發表於 2009-3-17 11:44:42 | 顯示全部樓層
原帖由 grandoni 於 2009-3-17  11:33 AM 發表
其實而家呢個時代隨緣係咪即係冇女女 ?

講隨緣果d人都on99,
你都要主動先把握到架
唔通d人以為隨緣即係好似殘廢餐咁?
回復

使用道具 舉報

發表於 2009-3-17 12:03:09 | 顯示全部樓層
原帖由 yuren 於 2009-3-17  11:44 AM 發表

講隨緣果d人都on99,
你都要主動先把握到架
唔通d人以為隨緣即係好似殘廢餐咁?


我理解為好似動漫劇情一樣俾你任食
代表為人渣們
回復

使用道具 舉報

發表於 2009-3-17 12:06:18 | 顯示全部樓層
原帖由 grandoni 於 2009-3-17  12:03 PM 發表


我理解為好似動漫劇情一樣俾你任食
代表為人渣們


行行下街都執到幾隻獸耳娘?
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2009-3-17 12:07:51 | 顯示全部樓層
原帖由 yuren 於 2009-3-17  11:44 AM 發表

講隨緣果d人都on99,
你都要主動先把握到架
唔通d人以為隨緣即係好似殘廢餐咁?


所以我而家好少同身邊的朋友講感情問題…一般而言,他們的回應不外乎是:緣份未到O者、隨緣啦、你未遇到O者、時間可以沖淡一切之類…

我知要佢地畀地好有建設性的意見好難,但都唔係咁空泛掛?
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2009-3-17 12:09:05 | 顯示全部樓層
原帖由 杰少仔 於 2009-3-17  09:25 AM 發表


對比起金錢,我覺得時間還是最重要
二選一下,我會選擇放棄金錢,我都係覺得金錢可以倍數增長,但時間過左就過左

我好明白d電視劇入面,d老公好似水魚係咁買野比老婆
但呢個只係觀點興角度問題




其實 ...


你還年輕啊﹗五年後,你再來回顧一下自己的想法。
回復

使用道具 舉報

發表於 2009-3-17 12:14:48 | 顯示全部樓層
原帖由 grandoni 於 2009-3-17  12:03 PM 發表


我理解為好似動漫劇情一樣俾你任食
代表為人渣們

school days我覺得係種反諷
回復

使用道具 舉報

發表於 2009-3-17 12:15:07 | 顯示全部樓層
原帖由 AirKID 於 2009-3-17  12:06 PM 發表


行行下街都執到幾隻獸耳娘?


係咪即係用紙皮盒裝住 , 搵人收養果d??
回復

使用道具 舉報

發表於 2009-3-17 12:16:14 | 顯示全部樓層
原帖由 天才守門員 於 2009-3-17  12:14 PM 發表

school days我覺得係種反諷

white album ?
回復

使用道具 舉報

發表於 2009-3-17 12:17:31 | 顯示全部樓層
原帖由 grandoni 於 2009-3-17  12:16 PM 發表

white album ?

動畫版我覺得係串無可能咩9野都比你食哂
回復

使用道具 舉報

發表於 2009-3-17 12:17:52 | 顯示全部樓層
原帖由 Dioray 於 2009-3-17  12:09 PM 發表


你還年輕啊﹗五年後,你再來回顧一下自己的想法。

你指女人定金錢
回復

使用道具 舉報

發表於 2009-3-17 12:20:44 | 顯示全部樓層
原帖由 天才守門員 於 2009-3-17  12:17 PM 發表

動畫版我覺得係串無可能咩9野都比你食哂

根本冇可能發生既
回復

使用道具 舉報

發表於 2009-3-17 12:21:48 | 顯示全部樓層
原帖由 Dioray 於 2009-3-17  12:07 PM 發表


所以我而家好少同身邊的朋友講感情問題…一般而言,他們的回應不外乎是:緣份未到O者、隨緣啦、你未遇到O者、時間可以沖淡一切之類…

我知要佢地畀地好有建設性的意見好難,但都唔係咁空泛掛? ...


而家有人問我 , 我都唔知點答佢地
都係笑笑口算
回復

使用道具 舉報

發表於 2009-3-17 12:27:10 | 顯示全部樓層
原帖由 Dioray 於 2009-3-17  12:07 PM 發表


所以我而家好少同身邊的朋友講感情問題…一般而言,他們的回應不外乎是:緣份未到O者、隨緣啦、你未遇到O者、時間可以沖淡一切之類…

我知要佢地畀地好有建設性的意見好難,但都唔係咁空泛掛? ...

學林海峰講"得架喇~唔駛講咁多~飲~"
回復

使用道具 舉報

發表於 2009-3-17 12:29:59 | 顯示全部樓層
原帖由 Dioray 於 2009-3-17  12:07 PM 發表


所以我而家好少同身邊的朋友講感情問題…一般而言,他們的回應不外乎是:緣份未到O者、隨緣啦、你未遇到O者、時間可以沖淡一切之類…

我知要佢地畀地好有建設性的意見好難,但都唔係咁空泛掛? ...

[心底的話]x
你條x 樣又毒又7 ,講野虧虧地咁都想學人有女? 算9 數plz [心底的話]
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2009-3-17 12:52:29 | 顯示全部樓層
原帖由 截拳道小子 於 2009-3-17  12:29 PM 發表

[心底的話]x
你條x 樣又毒又7 ,講野虧虧地咁都想學人有女? 算9 數plz [心底的話]


呢個答案o岩聽
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2009-3-17 12:53:48 | 顯示全部樓層
原帖由 grandoni 於 2009-3-17  12:21 PM 發表


而家有人問我 , 我都唔知點答佢地
都係笑笑口算


近年仲死,通常呢頭講完,下一句就係:我尋日同女友去邊到食飯 / 玩 / 旅行…你下次都試下丫

真係笑爆肚
回復

使用道具 舉報

發表於 2009-3-17 12:55:28 | 顯示全部樓層
原帖由 grandoni 於 2009-3-17  12:03 PM 發表


我理解為好似動漫劇情一樣俾你任食
代表為人渣們

所以人渣式少年漫畫是不死的!!!

就正如童話式少女漫畫也是不死一樣
回復

使用道具 舉報

發表於 2009-3-17 12:57:36 | 顯示全部樓層
我成日比女朋友話係毒男


咁我又真係鍾意玩電腦,享受自己一個人既私人時間

係毒男就要認
回復

使用道具 舉報

發表於 2009-3-17 13:10:29 | 顯示全部樓層
原帖由 Dioray 於 2009-3-17  12:07 PM 發表


所以我而家好少同身邊的朋友講感情問題…一般而言,他們的回應不外乎是:緣份未到O者、隨緣啦、你未遇到O者、時間可以沖淡一切之類…

我知要佢地畀地好有建設性的意見好難,但都唔係咁空泛掛? ...

咁又要諒解下人地既
除左呢d仲可以講d乜

有時d女性朋友安慰你的說話仲覺得無奈啦
回復

使用道具 舉報

發表於 2009-3-17 13:12:25 | 顯示全部樓層
原帖由 天才守門員 於 2009-3-17  12:14 PM 發表

school days我覺得係種反諷

我勸你就唔好主觀意願諗咁多啦
有d位其實只係純商業角度出發多
回復

使用道具 舉報

您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 會員申請

本版積分規則

Archiver|手機版|小黑屋|HKCM

GMT+8, 2026-6-28 12:14 , Processed in 0.032758 second(s), 15 queries .

Powered by Discuz! X3.5

© 2001-2023 Discuz! Team.

快速回復 返回頂部 返回列表