找回密碼
 會員申請
搜索
熱搜: 活動 交友 discuz
樓主: Dioray

星期日檔案

[複製鏈接]
發表於 2009-3-17 01:08:45 | 顯示全部樓層
原帖由 Raul_Gonzalez 於 2009-3-17  01:05 AM 發表


咪就係!


借當年蘋果名采版(冇記錯係)鄧達智某句:

"F__K off! Do you know me?"

但的確,不能否認有錢在香港是容易生存好多,我總覺得,香港K型拜金生/心態,係港女的源頭
回復

使用道具 舉報

發表於 2009-3-17 01:09:30 | 顯示全部樓層
原帖由 anto 於 2009-3-17  01:04 發表

世上有種女人叫老姑婆


別這樣說我細表姑姐!
回復

使用道具 舉報

發表於 2009-3-17 01:10:32 | 顯示全部樓層
原帖由 Keith 於 2009-3-17  01:07 AM 發表

所謂男女平等已經矯枉過正
女人認為自己>男人, 以自己從電影電視中找到的尺去度現實社會嘅男人
如果搵唔到Mr. Right, 就以獨立女性自居, 抗拒所有未符合其白馬王子條件的男子 ...

我在某topic講過,絕對平等 等於 絕對唔公平
回復

使用道具 舉報

發表於 2009-3-17 01:11:21 | 顯示全部樓層
原帖由 Raul_Gonzalez 於 2009-3-17  01:09 AM 發表


別這樣說我細表姑姐!

無貶意的,單身依然快樂
回復

使用道具 舉報

發表於 2009-3-17 01:12:22 | 顯示全部樓層
原帖由 李喂凸 於 2009-3-17  01:07 AM 發表

上進心那兒幾中
可能搵過月入3萬補習女咁講增加說服力吧
但其實好多女一樣抱番工放工
冇要求,安逸師奶心態等搵好男人算
比例其實佔好大
但比較男同女冇錢,邊個翻身機會大?
19才子說的男人就要承擔,係好現實...

仲 ...


其實男女各做兩集會好D,起碼唔洗D例子下下咁極端
回復

使用道具 舉報

發表於 2009-3-17 01:12:58 | 顯示全部樓層
原帖由 anto 於 2009-3-17  01:08 AM 發表

但的確,不能否認有錢在香港是容易生存好多,我總覺得,香港K型拜金生/心態,係港女的源頭

香港依個彈丸之地係講錢架喇, 唔通睇你有幾多隻牛咩
回復

使用道具 舉報

發表於 2009-3-17 01:13:04 | 顯示全部樓層
原帖由 Keith 於 2009-3-17  01:07 發表

所謂男女平等已經矯枉過正
女人認為自己>男人, 以自己從電影電視中找到的尺去度現實社會嘅男人
如果搵唔到Mr. Right, 就以獨立女性自居, 抗拒所有未符合其白馬王子條件的男子


這建基於她們(蓄意)誤解何謂 "Mr. Right", 硬以為自己該找的是梁朝偉, 金城武, 吳彥祖之流..  


改編天才某圖某句: "小姐, 你也配嗎?"
回復

使用道具 舉報

發表於 2009-3-17 01:14:40 | 顯示全部樓層
原帖由 李喂凸 於 2009-3-17  01:07 發表

仲有咩都電車,毒就=絕大部分港男
我接觸好多大學生經驗看
其實囂張膚淺,冇料扮有料以致出醜的都唔少(人辨:吳唱k )
不過可能呢類交際問題不大,唔當成討論問題吧


交際問題..
回復

使用道具 舉報

發表於 2009-3-17 01:15:02 | 顯示全部樓層
原帖由 anto 於 2009-3-17  01:10 AM 發表

我在某topic講過,絕對平等 等於 絕對唔公平

著數就攞哂, 連帶嘅義務就唔理
人類天性而已

我明白亦理解並尊重港女嘅心態, 只不過唔認同啫
回復

使用道具 舉報

發表於 2009-3-17 01:15:59 | 顯示全部樓層
仲有有樣o野我真係唔係好同意, d 男人話要 40歲退休有咩咁大問題? 如果40 歲前搵到夠之後過安樂生活, 照顧到要照顧o既人咪ok, 點解要我係咁chur 搵錢o黎俾你年年去歐洲掃 LV?
回復

使用道具 舉報

發表於 2009-3-17 01:16:26 | 顯示全部樓層
原帖由 anto 於 2009-3-17  01:08 發表

但的確,不能否認有錢在香港是容易生存好多,我總覺得,香港K型拜金生/心態,係港女的源頭


對啊! 我也明白金錢對生活甚至實現各樣大小願望皆十分重要, 但同時謹記自己最終追求的不是金錢..
回復

使用道具 舉報

發表於 2009-3-17 01:16:58 | 顯示全部樓層
原帖由 Raul_Gonzalez 於 2009-3-17  01:13 AM 發表


這建基於她們(蓄意)誤解何謂 "Mr. Right", 硬以為自己該找的是梁朝偉, 金城武, 吳彥祖之流..  


改編天才某圖某句: "小姐, 你也配嗎?"


但男子亦有好多時(蓄意)自視過高,嫌三嫌四
回復

使用道具 舉報

發表於 2009-3-17 01:17:36 | 顯示全部樓層
原帖由 捷禾@Ajax 於 2009-3-17  01:15 AM 發表
仲有有樣o野我真係唔係好同意, d 男人話要 40歲退休有咩咁大問題? 如果40 歲前搵到夠之後過安樂生活, 照顧到要照顧o既人咪ok, 點解要我係咁chur 搵錢o黎俾你年年去歐洲掃 LV? ...

回復

使用道具 舉報

發表於 2009-3-17 01:17:41 | 顯示全部樓層
原帖由 Raul_Gonzalez 於 2009-3-17  01:13 AM 發表


這建基於她們(蓄意)誤解何謂 "Mr. Right", 硬以為自己該找的是梁朝偉, 金城武, 吳彥祖之流..  


改編天才某圖某句: "小姐, 你也配嗎?"

講真, 咪一樣有男人認為自己該找Jessica Alba之流
總有極端例子
回復

使用道具 舉報

發表於 2009-3-17 01:17:53 | 顯示全部樓層
原帖由 捷禾@Ajax 於 2009-3-17  01:15 AM 發表
仲有有樣o野我真係唔係好同意, d 男人話要 40歲退休有咩咁大問題? 如果40 歲前搵到夠之後過安樂生活, 照顧到要照顧o既人咪ok, 點解要我係咁chur 搵錢o黎俾你年年去歐洲掃 LV? ...


你咁諗法冇上進心
回復

使用道具 舉報

發表於 2009-3-17 01:18:48 | 顯示全部樓層
原帖由 anto 於 2009-3-17  01:16 AM 發表


但男子亦有好多時(蓄意)自視過高,嫌三嫌四


回復

使用道具 舉報

發表於 2009-3-17 01:19:37 | 顯示全部樓層
原帖由 anto 於 2009-3-17  01:11 發表

無貶意的,單身依然快樂


是的, 我怎可能不明白..


只係..我細表姑姐四咗OK耐仲俾我爺佢舅父間歇多口話佢好唔搵個男人拉埋生番幾件, 其實個感受都幾負面..
我能夠想像到男人身處哩種情況會冇咁難受..
回復

使用道具 舉報

發表於 2009-3-17 01:20:04 | 顯示全部樓層
原帖由 捷禾@Ajax 於 2009-3-17  01:15 AM 發表
仲有有樣o野我真係唔係好同意, d 男人話要 40歲退休有咩咁大問題? 如果40 歲前搵到夠之後過安樂生活, 照顧到要照顧o既人咪ok, 點解要我係咁chur 搵錢o黎俾你年年去歐洲掃 LV? ...

買一個半個唔係問題
但係單方向並無止境地苛索
當男人credit card都不如
回復

使用道具 舉報

發表於 2009-3-17 01:20:34 | 顯示全部樓層
原帖由 Donald 於 2009-3-17  01:17 AM 發表


你咁諗法冇上進心

咁我真係冇喇
咁點解d 女可以高呼自己錢(仲要係碌卡)買LV 你吹我漲
回復

使用道具 舉報

發表於 2009-3-17 01:21:21 | 顯示全部樓層
原帖由 捷禾@Ajax 於 2009-3-17  01:15 發表
仲有有樣o野我真係唔係好同意, d 男人話要 40歲退休有咩咁大問題? 如果40 歲前搵到夠之後過安樂生活, 照顧到要照顧o既人咪ok, 點解要我係咁chur 搵錢o黎俾你年年去歐洲掃 LV? ...

想信只要是生於7,80年代,見過老豆老母如何為兩餐奔波的人
應該曾經也有過40歲前退休既願望

回復

使用道具 舉報

您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 會員申請

本版積分規則

Archiver|手機版|小黑屋|HKCM

GMT+8, 2026-6-28 08:25 , Processed in 0.038940 second(s), 15 queries .

Powered by Discuz! X3.5

© 2001-2023 Discuz! Team.

快速回復 返回頂部 返回列表