原帖由 Raul_Gonzalez 於 2009-3-17 01:05 AM 發表 咪就係! 借當年蘋果名采版(冇記錯係)鄧達智某句: "F__K off! Do you know me?"
使用道具 舉報
原帖由 anto 於 2009-3-17 01:04 發表 世上有種女人叫老姑婆
原帖由 Keith 於 2009-3-17 01:07 AM 發表 所謂男女平等已經矯枉過正 女人認為自己>男人, 以自己從電影電視中找到的尺去度現實社會嘅男人 如果搵唔到Mr. Right, 就以獨立女性自居, 抗拒所有未符合其白馬王子條件的男子 ...
原帖由 Raul_Gonzalez 於 2009-3-17 01:09 AM 發表 別這樣說我細表姑姐!
原帖由 李喂凸 於 2009-3-17 01:07 AM 發表 上進心那兒幾中 可能搵過月入3萬補習女咁講增加說服力吧 但其實好多女一樣抱番工放工 冇要求,安逸師奶心態等搵好男人算 比例其實佔好大 但比較男同女冇錢,邊個翻身機會大? 19才子說的男人就要承擔,係好現實... 仲 ...
原帖由 anto 於 2009-3-17 01:08 AM 發表 但的確,不能否認有錢在香港是容易生存好多,我總覺得,香港K型拜金生/心態,係港女的源頭
原帖由 Keith 於 2009-3-17 01:07 發表 所謂男女平等已經矯枉過正 女人認為自己>男人, 以自己從電影電視中找到的尺去度現實社會嘅男人 如果搵唔到Mr. Right, 就以獨立女性自居, 抗拒所有未符合其白馬王子條件的男子
原帖由 李喂凸 於 2009-3-17 01:07 發表 仲有咩都電車,毒就=絕大部分港男 我接觸好多大學生經驗看 其實囂張膚淺,冇料扮有料以致出醜的都唔少(人辨:吳唱k ) 不過可能呢類交際問題不大,唔當成討論問題吧
原帖由 anto 於 2009-3-17 01:10 AM 發表 我在某topic講過,絕對平等 等於 絕對唔公平
原帖由 anto 於 2009-3-17 01:08 發表 但的確,不能否認有錢在香港是容易生存好多,我總覺得,香港K型拜金生/心態,係港女的源頭
原帖由 Raul_Gonzalez 於 2009-3-17 01:13 AM 發表 這建基於她們(蓄意)誤解何謂 "Mr. Right", 硬以為自己該找的是梁朝偉, 金城武, 吳彥祖之流.. 改編天才某圖某句: "小姐, 你也配嗎?"
原帖由 捷禾@Ajax 於 2009-3-17 01:15 AM 發表 仲有有樣o野我真係唔係好同意, d 男人話要 40歲退休有咩咁大問題? 如果40 歲前搵到夠之後過安樂生活, 照顧到要照顧o既人咪ok, 點解要我係咁chur 搵錢o黎俾你年年去歐洲掃 LV? ...
原帖由 anto 於 2009-3-17 01:16 AM 發表 但男子亦有好多時(蓄意)自視過高,嫌三嫌四
原帖由 anto 於 2009-3-17 01:11 發表 無貶意的,單身依然快樂
原帖由 Donald 於 2009-3-17 01:17 AM 發表 你咁諗法冇上進心
原帖由 捷禾@Ajax 於 2009-3-17 01:15 發表 仲有有樣o野我真係唔係好同意, d 男人話要 40歲退休有咩咁大問題? 如果40 歲前搵到夠之後過安樂生活, 照顧到要照顧o既人咪ok, 點解要我係咁chur 搵錢o黎俾你年年去歐洲掃 LV? ...
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
Archiver|手機版|小黑屋|HKCM
GMT+8, 2026-6-28 08:25 , Processed in 0.038940 second(s), 15 queries .
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2023 Discuz! Team.