您需要 登錄 才可以下載或查看,沒有賬號?會員申請
使用道具 舉報
原帖由 oolongtea 於 2009-8-2 08:34 PM 發表 動漫節仲有一樣收獲 見識過用渣咭片dc方法渣呢部野未?
原帖由 henrytam 於 2009-8-2 08:09 PM 發表 動漫展都差不多時候改名架啦 應該叫寫真+online game+輕小說展
原帖由 Donald 於 2009-8-2 08:02 PM 發表 唔知係唔係今日天氣熱同太逼,去到有D位真係聞到陣汗味 可能太耐冇睇卡通片,新個D動漫基本上都唔係好識 總之入完去比我o既感覺係香港真係一個幾富裕o既地方 ...
原帖由 李喂凸 於 2009-8-2 09:25 PM 發表 b緊
原帖由 henrytam 於 2009-8-2 08:00 PM 發表 其實最值得去係昨晚 有中川翔子
原帖由 李喂凸 於 2009-8-2 09:32 PM 發表 顯示卡,聲效卡,顯示器,喇叭,記憶卡......弄好了嗎? 還用不用去網咖看?
原帖由 天才守門員 於 2009-8-2 09:28 PM 發表 星光大道好睇過超級巨聲
原帖由 Donald 於 2009-8-2 09:34 PM 發表 D評判高幾班
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
Archiver|手機版|小黑屋|HKCM
GMT+8, 2026-6-28 12:15 , Processed in 0.027598 second(s), 14 queries .
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2023 Discuz! Team.