原帖由 天才守門員 於 2009-8-2 09:43 PM 發表 見到古巨基d評語就想恥笑
使用道具 舉報
原帖由 Raul_Gonzalez 於 2009-8-2 09:46 PM 發表 可行的模式, 毛得過喎..
原帖由 天才守門員 於 2009-8-2 21:48 發表 又或者咁講,歡樂今宵之後,有咩q唔係模
原帖由 天才守門員 於 2009-8-2 09:51 PM 發表 上次有條友唱i love baby走音怪隊band之後收皮,我個frd話就算比佢過到,下次都會做9佢
原帖由 oolongtea 於 2009-8-2 09:45 PM 發表 有北川囧子都唔領呔了?
原帖由 天才守門員 於 2009-8-2 09:45 PM 發表 我好想知佢點開工不過應該有狗公幫佢簽到
原帖由 李喂凸 於 2009-8-2 09:57 PM 發表 領左一集,唔想帶 單憑二人果個相遇法,已決定改打bow tie了: 北川唔覺意咁睇到山 p射罸球,球球入 就被吸引去 忍唔住衝口而出咁讚"未見過咁優美既男生" 一開始山 p冇咩反應,繼續射,然後見景子想走 山 p先扮型咁:"多謝 ...
原帖由 李喂凸 於 2009-8-2 10:03 PM 發表 舊到唔恨,某西會插:原來m娘都咁玩下 IAl5ySlXtbE 9gq9W5WpBug&NR n77QFqVdrig
原帖由 天才守門員 於 2009-8-2 10:01 PM 發表 qyDogJXj1CM 8分鐘條友 btw,之前唱touch個條友好正,我覺得好過古巨基
原帖由 AirKID 於 2009-8-2 10:10 PM 發表 唱touch好正 我想錄低佢
原帖由 天才守門員 於 2009-8-2 22:05 發表 沙由美殘左
原帖由 天才守門員 於 2009-8-2 22:12 發表 d評語真係好有才氣
原帖由 Raul_Gonzalez 於 2009-8-2 10:13 PM 發表 抽到停唔到手?
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
Archiver|手機版|小黑屋|HKCM
GMT+8, 2026-6-28 12:50 , Processed in 0.038752 second(s), 14 queries .
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2023 Discuz! Team.