原帖由 李喂凸 於 2009-8-2 09:35 PM 發表 原來dvd 等一,二天avi吧
使用道具 舉報
原帖由 橋子 於 2009-8-2 09:35 PM 發表 星光的主持好似係劉美君…
原帖由 天才守門員 於 2009-8-2 09:37 PM 發表 那是超級巨聲
原帖由 傑夫仔 於 2009-8-2 20:55 發表
原帖由 AirKID 於 2009-8-2 09:39 PM 發表 肥媽一個都玩哂
原帖由 橋子 於 2009-8-2 09:34 PM 發表 有一台我表姐裝音效卡了 另一台顯示卡出問題 她勸我直接換一台新主機吧
原帖由 天才守門員 於 2009-8-2 09:41 PM 發表 阿敬 fitst of may原來係呢2個女仔唱 我就係奇怪點解我個frd要搵女版的
原帖由 天才守門員 於 2009-8-2 21:28 發表 星光大道好睇過超級巨聲
原帖由 AirKID 於 2009-8-2 09:42 PM 發表 無線個邊d嘉賓真係唔多掂...
原帖由 oolongtea 於 2009-8-2 09:42 PM 發表 監示器有無問題?
原帖由 Raul_Gonzalez 於 2009-8-2 09:43 PM 發表 初步同意.. 跟足台灣冇壞喎..
原帖由 炎夏 於 2009-8-2 09:42 PM 發表 o岩o岩無線有anjay
原帖由 天才守門員 於 2009-8-2 09:43 PM 發表 見到古巨基d評語就想恥笑
原帖由 橋子 於 2009-8-2 21:35 發表 星光的主持好似係劉美君…
原帖由 李喂凸 於 2009-8-2 09:41 PM 發表 好~ 有空寫多d吧 今季我一套都冇追看緊
原帖由 AirKID 於 2009-8-2 09:45 PM 發表 呢一點... 實在不能同意你更多
原帖由 橋子 於 2009-8-2 21:45 發表 這只能說香港都看得起台灣的綜藝…??
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
Archiver|手機版|小黑屋|HKCM
GMT+8, 2026-6-28 14:09 , Processed in 0.035794 second(s), 15 queries .
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2023 Discuz! Team.