找回密碼
 會員申請
搜索
熱搜: 活動 交友 discuz
樓主: oolongtea

日藝178 - 老馬傳

  [複製鏈接]
發表於 2010-2-13 21:01:17 | 顯示全部樓層
原帖由 天才守門員 於 2010-2-13  02:11 發表
我送光纖花會唔會好柒?
這些機會不是屬於我的

[引用] | 作者 阿源 | 12th Feb 2010 |

邊個做,講


Wfc?
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2010-2-13 21:34:10 | 顯示全部樓層
算術題

德福廣場情深演奏
《交響情人夢》主角見面會

時間:3:30 pm
地點:德福廣場一期中央展場
形式:免費參與,另憑全城率先睇戲票,可優先入場參加見面會

+

《交響情人夢最終樂章》
電影版元宵全城率先睇

時間:5:30 pm
地點:德福 MCL
形式:憑票入場

換票方法:
2月14日起,以電子貨幣于兩間或以上之不同指定商鋪即日消費滿$1,200 或以上,即可換領《交響情人夢 最終樂章》電影版元宵全城率先睇戲票兩張。

**請注意,截至現時爲止,消息顯示主角未必會出席此活動,一概以主辦機構之最終决定爲准**

+

《交響情人夢》香港大型首映夜

時間: 8:00pm
地點: 九龍灣國際展貿中心 Star Hall
內容: 野田妹 - 上野樹裏、千秋王子 - 玉木宏將盛裝出席香港首映禮,近距離同現場觀衆見面玩游戲,是次首映禮亦邀請香港青少年管弦樂團爲觀衆現場演奏電影內古典樂曲。
形式:憑票入場

換票方法:
2月1 日至20日期間,凡購買道地百果園500毫升飲品4支,憑有效單據即可于以下嘉禾院綫免費換領「道地百果園 x 交響情人夢首映禮」門票兩張,先到先得,換完即止!



換領首映門票詳情:
2月12日 上午11時至晚上9時
2月20日 上午11時至晚上9時


換領地點:
嘉禾旺角 九龍旺角太子道西193號新世紀廣場地 2628 9864

參加細則及條款:
* 推廣期內發出之單據方爲有效,每張單據上需顯示已購買道地百果園500毫升飲品4支,不可分單。
* 單據如有任何損毀,複印,塗改或僞造,均作廢論。
* 截止日期爲2010年2月20日。
* 參加者需于換領獎品時出示有效單據,每張單據只限換領門票兩張,單據將不獲發還。
* 每人每次只限換領門票兩張,換領門票時需填寫個人資料(姓名,身份證頭4個碼及電郵地址),只供主辦單位內部使用。
* 所有送出之門票不可轉售、兌換及找贖現金。
* 匯泉國際有限公司,其廣告公司之員工及其家屬均不得參與是次活動,以示公允。
* 如有任何爭議,匯泉國際有限公司保留最終决定權。
* 如有任何查詢,請致電2612 2310。

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
=?





我o既答案:
番工點排隊攞飛?

[ 本帖最後由 oolongtea 於 2010-2-13  09:51 PM 編輯 ]
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-2-13 21:41:27 | 顯示全部樓層
原帖由 天才守門員 於 2010-2-13  02:11 發表
我送光纖花會唔會好柒?
這些機會不是屬於我的

[引用] | 作者 阿源 | 12th Feb 2010 |

邊個做,講


睇在上回其他人
某幾段
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-2-13 22:11:01 | 顯示全部樓層
原帖由 oolongtea 於 2010-2-13  09:34 PM 發表
我o既答案:
番工點排隊攞飛?   

Their answer:
wfc
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-2-13 22:15:34 | 顯示全部樓層
原帖由 anto 於 2010-2-13  07:15 PM 發表

帆呢


毛呢?
平呢?
速呢?
姑呢?

希望有一個中
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-2-13 22:18:39 | 顯示全部樓層
亞視做緊家有喜事

呢套真係睇一次笑一次
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-2-13 22:33:21 | 顯示全部樓層
小虎隊..王菲...

不過那三隻'老"虎...
真的老了..

唱得唔夠準...也沒有了當年陽光感覺...
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-2-13 23:04:57 | 顯示全部樓層
原帖由 Donald 於 2010-2-12  09:35 PM 發表


唔緊要喇

不要再說了.jpg
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-2-13 23:11:16 | 顯示全部樓層
* 值得香港網友留意的是,星期四晚富士電視台播出足球,東亞錦標賽「日本 VS 香港」都有12.8%的收視。老實說香港人都不大會留意的賽事,日本有那麼多人看有點意外,難道是因為東亞運被香港打敗耿耿於懷而要看A隊怎樣復仇?


12.8都叫多,唔識真係唔好亂講啦
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-2-13 23:44:44 | 顯示全部樓層

被自己隻狗X,之後轉身打佢個頭

本帖子中包含更多資源

您需要 登錄 才可以下載或查看,沒有賬號?會員申請

×
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-2-13 23:58:47 | 顯示全部樓層
原帖由 Donald 於 2010-2-13  10:18 PM 發表
亞視做緊家有喜事

呢套真係睇一次笑一次


周星馳最好的電影始終是在90-95這段時間…
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-2-14 00:00:00 | 顯示全部樓層
原帖由 cavasake 於 2010-2-13  10:33 PM 發表
小虎隊..王菲...

不過那三隻'老"虎...
真的老了..

唱得唔夠準...也沒有了當年陽光感覺...


對我這個台灣人來說
會去中國者,通常是在台灣已沒市場可言了。
不過不否認 小虎隊在我小學也是記憶之一。
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-2-14 00:00:31 | 顯示全部樓層
恭喜發財
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-2-14 00:04:10 | 顯示全部樓層
利是逗來
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-2-14 00:04:34 | 顯示全部樓層
原帖由 傑夫仔 於 2010-2-13  11:44 PM 發表
8547485475
被自己隻狗X,之後轉身打佢個頭

你係咪又想做隻狗
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-2-14 00:04:42 | 顯示全部樓層
心想事成
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2010-2-14 00:07:43 | 顯示全部樓層
原帖由 henrytam 於 2010-2-14  12:04 AM 發表
利是逗來


X2



回復

使用道具 舉報

發表於 2010-2-14 00:19:40 | 顯示全部樓層
原帖由 henrytam 於 2010-2-14  12:04 AM 發表

你係咪又想做隻狗

我唔想被拍打頭部
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-2-14 00:39:37 | 顯示全部樓層
原帖由 傑夫仔 於 2010-2-14  00:19 發表

我唔想被拍打頭部


只想要之前的歡愉?
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-2-14 00:40:36 | 顯示全部樓層
快樂~
如意~
大家咁話~
回復

使用道具 舉報

您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 會員申請

本版積分規則

Archiver|手機版|小黑屋|HKCM

GMT+8, 2026-6-28 21:48 , Processed in 0.033455 second(s), 14 queries .

Powered by Discuz! X3.5

© 2001-2023 Discuz! Team.

快速回復 返回頂部 返回列表