找回密碼
 會員申請
搜索
熱搜: 活動 交友 discuz
樓主: oolongtea

日藝178 - 老馬傳

  [複製鏈接]
發表於 2010-2-14 23:57:11 | 顯示全部樓層


next week
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-2-14 23:57:52 | 顯示全部樓層
原帖由 Raul_Gonzalez 於 2010-2-13  21:41 發表

睇在上回其他人
某幾段


讀者回在上道:
"我覺得你那個結論有點牽強"

紅字要重做
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-2-15 00:07:13 | 顯示全部樓層
原帖由 Raul_Gonzalez 於 2010-2-14  11:55 PM 發表


抱歉
剛剛諗到
其實兩者唔一定有衝突喎

回復

使用道具 舉報

發表於 2010-2-15 00:25:55 | 顯示全部樓層
原帖由 Donald 於 2010-2-14  10:11 PM 發表


D歌好聽


楊丞琳近排嘅歌都幾得
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-2-15 00:29:31 | 顯示全部樓層
原帖由 Eggio 於 2010-2-14  04:15 PM 發表

就係因為咁我先有留意

IRIS今日聽我呀妹講話好睇
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-2-15 01:28:02 | 顯示全部樓層
原帖由 Raul_Gonzalez 於 2010-2-14  11:55 PM 發表


抱歉
剛剛諗到
其實兩者唔一定有衝突喎

讓我想起上年在廁所內聽到的一段話
a:"果條友有老婆有仔女都出去搞男人啦"
b:"咁即係點呀?"
a:"男同女佢都岩囉x!"


[ 本帖最後由 hoyte 於 2010-2-15  01:29 AM 編輯 ]
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-2-15 01:44:08 | 顯示全部樓層
原帖由 FlyingDonkey 於 2010-2-15  12:07 AM 發表

KX7awzzTV2w

yes
我唱k好鐘意唱
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-2-15 02:16:28 | 顯示全部樓層
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-2-15 02:20:39 | 顯示全部樓層

回復

使用道具 舉報

發表於 2010-2-15 02:25:35 | 顯示全部樓層
原帖由 hoyte 於 2010-2-15  01:28 發表

讓我想起上年在廁所內聽到的一段話
a:"果條友有老婆有仔女都出去搞男人啦"
b:"咁即係點呀?"
a:"男同女佢都岩囉x!"


?
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-2-15 02:28:10 | 顯示全部樓層
原帖由 Raul_Gonzalez 於 2010-2-15  02:25 AM 發表


?

估唔到結左婚有埋仔女都可以
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-2-15 05:50:31 | 顯示全部樓層
原帖由 hoyte 於 2010-2-14  08:25 PM 發表
我不斷比人問係咪收埋女朋友?
我差點答左我有男朋友


超必

我答咗個黃興桂式嘅答案
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-2-15 06:41:09 | 顯示全部樓層
原帖由 hoyte 於 2010-2-15  02:28 AM 發表

估唔到結左婚有埋仔女都可以

我記得有套幾出名既港產片就係講呢d
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-2-15 10:36:15 | 顯示全部樓層
原帖由 hoyte 於 2010-2-15  02:28 AM 發表

估唔到結左婚有埋仔女都可以


課外活動
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-2-15 12:10:45 | 顯示全部樓層
原帖由 李喂凸 於 2010-2-15  02:16 AM 發表

這才是高質
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-2-15 15:36:45 | 顯示全部樓層
LIFE~人生~ ep01-11 全集 (1280x720) RAW + 中文字幕

11gb,唔知下唔下好
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-2-15 19:25:46 | 顯示全部樓層
原帖由 傑夫仔 於 2010-2-15  03:36 PM 發表
LIFE~人生~ ep01-11 全集 (1280x720) RAW + 中文字幕

11gb,唔知下唔下好


而家D HDD 咁平11gb 好少姐
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-2-15 20:25:24 | 顯示全部樓層
D大有冇興趣今晚打fifa?
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-2-15 20:33:13 | 顯示全部樓層
原帖由 CYBASTER 於 2010-2-15  08:25 PM 發表
D大有冇興趣今晚打fifa?


OK
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-2-15 21:59:06 | 顯示全部樓層
2連敗
係咁比D大頂入header
回復

使用道具 舉報

您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 會員申請

本版積分規則

Archiver|手機版|小黑屋|HKCM

GMT+8, 2026-6-28 23:30 , Processed in 0.027121 second(s), 15 queries .

Powered by Discuz! X3.5

© 2001-2023 Discuz! Team.

快速回復 返回頂部 返回列表