原帖由 hoyte 於 2010-2-14 08:25 PM 發表 我不斷比人問係咪收埋女朋友? 我差點答左我有男朋友
使用道具 舉報
原帖由 傑夫仔 於 2010-2-14 17:31 發表 去拜年 連中二的堂弟也有拖拍 淚目了
原帖由 李喂凸 於 2010-2-14 17:43 發表 我好似果日天才咁被審
原帖由 hoyte 於 2010-2-14 20:25 發表 我不斷比人問係咪收埋女朋友? 我差點答左我有男朋友
原帖由 Raul_Gonzalez 於 2010-2-14 08:52 PM 發表 我今年冇人問 或者以前已經答得夠
原帖由 Donald 於 2010-2-14 08:02 PM 發表 睇緊海派甜心 小豬
原帖由 cavasake 於 2010-2-14 06:01 PM 發表 收視只次於我愛你....= = 香港已經播放中....
原帖由 小妖 於 2010-2-14 09:19 PM 發表 自動令到D親戚以後都唔再問
原帖由 橋子 於 2010-2-14 09:21 PM 發表 在目前看來F4的收視力 吳健豪和周渝民都比言承旭強一些
原帖由 橋子 於 2010-2-14 09:19 PM 發表 佢個造型幾好玩…
原帖由 小妖 於 2010-2-14 21:19 發表 自動令到D親戚以後都唔再問
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
Archiver|手機版|小黑屋|HKCM
GMT+8, 2026-6-28 22:16 , Processed in 0.035320 second(s), 15 queries .
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2023 Discuz! Team.