使用道具 舉報
原帖由 CYBASTER 於 2010-2-15 10:48 PM 發表 最尾果場超好彩
原帖由 CYBASTER 於 2010-2-15 09:59 PM 發表 2連敗 係咁比D大頂入header
原帖由 Donald 於 2010-2-15 10:48 PM 發表 被大炒
原帖由 Donald 於 2010-2-15 10:50 PM 發表 射極都唔入 安歷卡空門都唔入
原帖由 Donald 於 2010-2-15 10:50 PM 發表 阿根廷幾好用
原帖由 CYBASTER 於 2010-2-15 10:52 PM 發表 華西d進攻球員剋住米蘭d後防jei 同埋艾比亞迪派左幾球膠
原帖由 CYBASTER 於 2010-2-15 10:54 PM 發表 車仔真係好勁 我覺得好用過晒巴塞,曼聯,皇馬,國米等強隊 我通常會用車仔對d用巴塞屈我既人
原帖由 CYBASTER 於 2010-2-15 10:56 PM 發表 美斯,迪維斯夾埋入意大利3球頭鎚 係我防守太差定係簡拿華路太矮?
原帖由 Donald 於 2010-2-15 10:58 PM 發表 呢場係我上網同人打輸得最甘o既一場
原帖由 Donald 於 2010-2-15 11:01 PM 發表 前中後極平均,唯一係跑狗唔夠快
原帖由 Donald 於 2010-2-15 11:02 PM 發表 大大聽晚得唔得閒打?
原帖由 CYBASTER 於 2010-2-15 11:05 PM 發表 仲有保辛華都係一個弱點 anelka應該係最快果個?
原帖由 CYBASTER 於 2010-2-15 11:06 PM 發表 聽晚應該可以
原帖由 Donald 於 2010-2-15 11:10 PM 發表 等我練下波先 想問大大LAG 唔 LAG?
原帖由 CYBASTER 於 2010-2-15 11:13 PM 發表 多數時間唔lag lag既話我對國米時迪比冇咩可能轉身再射 大大呢?
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
Archiver|手機版|小黑屋|HKCM
GMT+8, 2026-6-28 23:30 , Processed in 0.026071 second(s), 14 queries .
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2023 Discuz! Team.