使用道具 舉報
原帖由 Donald 於 2010-2-15 11:07 PM 發表 應該係 總係覺得林伯個位太前,冇咩位推波
原帖由 Donald 於 2010-2-15 11:14 PM 發表 完全唔LAG
原帖由 Donald 於 2010-2-15 11:16 PM 發表 睇偶像劇真係好易中毒 今日一口氣買左梁靜茹,小豬同埋楊丞琳3集碟
原帖由 CYBASTER 於 2010-2-15 11:17 PM 發表 但default個陣林伯係要打呢個位 ballack 0係右邊其實又係有d浪費 左邊我多數用zhirkov 其實阿仙奴應該點排好? 頭先我中場有Diaby+Denilson...搞到好似冇晒中場咁 ...
原帖由 CYBASTER 於 2010-2-15 11:20 PM 發表 大大在看什麼甜心嗎? btw,楊丞琳首日文曖昧
原帖由 Donald 於 2010-2-15 11:23 PM 發表 海派甜心頭幾集幾好睇架 係後尾拖到悶悶地
原帖由 Donald 於 2010-2-15 11:20 PM 發表 我用阿仙奴中場只負責搶同放直線比前面3條友跑步 諗起比大大用雲珮斯窄位射入個場就想喊,兩個人都夾唔住
原帖由 CYBASTER 於 2010-2-15 11:29 PM 發表 台劇唔係集數太多的話,我冇咩反感
原帖由 hoyte 於 2010-2-14 08:25 PM 發表 我不斷比人問係咪收埋女朋友? 我差點答左我有男朋友
原帖由 Donald 於 2010-2-15 11:58 PM 發表 KMZ-YXNoJEY
原帖由 FlyingDonkey 於 2010-2-16 12:07 AM 發表 vmgySQRzU7A
原帖由 henrytam 於 2010-2-15 06:41 AM 發表 我記得有套幾出名既港產片就係講呢d
原帖由 Donald 於 2010-2-16 12:10 AM 發表 之前聽過訪問,佢做歌手都係身不由已
原帖由 FlyingDonkey 於 2010-2-16 12:20 AM 發表 拍靈靈狗呢?
您需要 登錄 才可以下載或查看,沒有賬號?會員申請
原帖由 小妖 於 2010-2-16 12:23 AM 發表 做古惑仔呢
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
Archiver|手機版|小黑屋|HKCM
GMT+8, 2026-6-28 23:30 , Processed in 0.035464 second(s), 14 queries .
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2023 Discuz! Team.