找回密碼
 會員申請
搜索
熱搜: 活動 交友 discuz
樓主: oolongtea

日藝178 - 老馬傳

  [複製鏈接]
發表於 2010-2-28 01:22:19 | 顯示全部樓層
原帖由 天才守門員 於 2010-2-28  01:20 發表

依家但求贏波


你校友 Anjay 也好像是但求贏波
假如她沒公開說謊
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-2-28 01:23:24 | 顯示全部樓層
原帖由 Raul_Gonzalez 於 2010-2-28  01:22 AM 發表


你校友 Anjay 也好像是但求贏波
假如她沒公開說謊

得左既話,下次meeting肯定大把人仆住去
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-2-28 01:23:24 | 顯示全部樓層
原帖由 CYBASTER 於 2010-2-28  01:22 AM 發表

首先你要射中龍

首先要踢中個波......................
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-2-28 01:23:29 | 顯示全部樓層
原帖由 CYBASTER 於 2010-2-28  01:22 發表

首先你要射中龍


要不就像曼聯般
次席射手是OG
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-2-28 01:23:33 | 顯示全部樓層
原帖由 Raul_Gonzalez 於 2010-2-28  01:22 AM 發表


你校友 Anjay 也好像是但求贏波
假如她沒公開說謊

本帖子中包含更多資源

您需要 登錄 才可以下載或查看,沒有賬號?會員申請

×
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-2-28 01:23:40 | 顯示全部樓層
原帖由 Raul_Gonzalez 於 2010-2-28  01:19 AM 發表



迭戈根本具備整體能力
但意識上他較倚賴個人能力


或者佢覺得d隊友太廢?
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-2-28 01:24:15 | 顯示全部樓層
原帖由 Raul_Gonzalez 於 2010-2-28  01:23 AM 發表


要不就像曼聯般
次席射手是OG

回復

使用道具 舉報

發表於 2010-2-28 01:24:18 | 顯示全部樓層
原帖由 anto 於 2010-2-28  01:23 發表

首先要踢中個波......................


史高斯:
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-2-28 01:24:28 | 顯示全部樓層
原帖由 anto 於 2010-2-28  01:22 AM 發表

波都未開就想贏?

就黎開你波!














銀幣已經擲下.gif
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-2-28 01:24:44 | 顯示全部樓層
原帖由 天才守門員 於 2010-2-28  01:23 發表

85671


你以為
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-2-28 01:25:39 | 顯示全部樓層
原帖由 CYBASTER 於 2010-2-28  01:23 發表


或者佢覺得d隊友太廢?


也許吧
或說應能跟他合拍的, 尚未跟他踢得夠久
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-2-28 01:26:57 | 顯示全部樓層
原帖由 Raul_Gonzalez 於 2010-2-28  01:25 AM 發表


也許吧
或說應能跟他合拍的, 尚未跟他踢得夠久

冇辦法架wo
d人輪住咁傷
阿瑪利回勇之後就受傷喇
睇黎係迴光返照
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-2-28 01:31:21 | 顯示全部樓層
原帖由 Raul_Gonzalez 於 2010-2-28  01:24 AM 發表


你以為

又是GAME THEORY
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-2-28 01:35:00 | 顯示全部樓層
原帖由 Raul_Gonzalez 於 2010-2-28  01:17 AM 發表


好例子!
近年南華從來只肯踢英式
根本沒有踢巴卡式的誠意可言

傑志?
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-2-28 01:37:12 | 顯示全部樓層
原帖由 天才守門員 於 2010-2-28  01:31 發表

又是GAME THEORY


未睇新 season, 我講緊 Numb3rs
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-2-28 01:37:39 | 顯示全部樓層
原帖由 henrytam 於 2010-2-28  01:35 發表

傑志?


當然, 誠意只是一回事..
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-2-28 02:02:56 | 顯示全部樓層
原帖由 hoyte 於 2010-2-28  01:23 發表

得左既話,下次meeting肯定大把人仆住去


去幹嗎?
搏上報?
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-2-28 02:16:24 | 顯示全部樓層
終於有時間追下劇


本帖子中包含更多資源

您需要 登錄 才可以下載或查看,沒有賬號?會員申請

×
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-2-28 03:03:25 | 顯示全部樓層

呢套野真係集大成
自殺,DV,欺凌,偷野,無間,偷拍,商業罪案,迷姦,疑似懷孕樣樣齊

勁過宮心計

本帖子中包含更多資源

您需要 登錄 才可以下載或查看,沒有賬號?會員申請

×
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-2-28 03:05:20 | 顯示全部樓層
得左既話,下次meeting肯定大把人仆住去

我去

[[i] 本帖最後由 炎夏 於 2010-2-28  03:07 AM 編輯 [/i]]
回復

使用道具 舉報

您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 會員申請

本版積分規則

Archiver|手機版|小黑屋|HKCM

GMT+8, 2026-6-28 11:14 , Processed in 0.026247 second(s), 14 queries .

Powered by Discuz! X3.5

© 2001-2023 Discuz! Team.

快速回復 返回頂部 返回列表