原帖由 炎夏 於 2010-2-28 03:05 AM 發表 得左既話,下次meeting肯定大把人仆住去 我去
使用道具 舉報
您需要 登錄 才可以下載或查看,沒有賬號?會員申請
原帖由 Raul_Gonzalez 於 2010-2-28 12:38 AM 發表 近來聽到一問: 朗尼會成為 "先生" 嗎? 我想.. 未來數月 為曼聯贏英超 + 捧歐冠盃 成為英超神射手兼歐洲金靴 為英格蘭結束44年的等待 就算不是射手也至少是主角 的話.. 到時不少港人會爽得很呢!
原帖由 Raul_Gonzalez 於 2010-2-28 01:24 AM 發表 史高斯:
原帖由 傑夫仔 於 2010-2-28 03:40 AM 發表 【幻櫻砂之團】【09日影】火天之城_Katen No Shiro [XVID_MP3][960X540][AVI] 蛋大要看了
原帖由 Donald 於 2010-2-28 02:00 PM 發表 星期日朝早播完救婚大作戰做東京鐵塔 預期 大FANS人數會急升
原帖由 makkaho 於 2010-2-28 02:52 PM 發表 ... 聽講之前無記播鄙視得果幾點收視
原帖由 Eggio 於 2010-2-28 03:21 PM 發表 放棄了 個function 3:30開始 1:30德福已爆多人 早知尋晚去訓街霸位
原帖由 Donald 於 2010-2-28 03:26 PM 發表 妹妹仔威力唔可以睇小
原帖由 Eggio 於 2010-2-28 03:29 PM 發表 我完敗了
原帖由 Donald 於 2010-2-28 03:35 PM 發表 妹妹仔再加一大堆唔知咩事就襯熱鬧個已經夠逼爆德福 經過之前買EASON同子華飛o既經驗,已經知道香港人排隊唔少野 不過逼爆總比WFC好 ...
原帖由 Eggio 於 2010-2-28 03:41 PM 發表 毛被wfc咩?
原帖由 Donald 於 2010-2-28 03:42 PM 發表 香港人真係咁愛TVB 係D FORUM睇到 CABLE 有條件將四場世界賣比免費台係自私係錯 四大同TVB講數係不自量力 TVB萬歲
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
Archiver|手機版|小黑屋|HKCM
GMT+8, 2026-6-28 11:14 , Processed in 0.028003 second(s), 14 queries .
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2023 Discuz! Team.