原帖由 李喂凸 於 2010-4-6 09:50 PM 發表 suki有單獨ts
使用道具 舉報
原帖由 [oolongtea 於 2010-4-6 09:55 PM 發表 nocchi已拋離kasi同a-chan了
原帖由 oolongtea 於 2010-4-6 10:09 PM 發表 無端被bam了
原帖由 李喂凸 於 2010-4-6 10:19 PM 發表 拎去用 為什麼? 因Ratio低而被ban嗎?
您需要 登錄 才可以下載或查看,沒有賬號?會員申請
原帖由 李喂凸 於 2010-4-6 10:26 PM 發表 有點像北乃呢
原帖由 oolongtea 於 2010-4-6 10:25 PM 發表 應唔關ratio事 用埋你o個個都唔得
原帖由 天才守門員 於 2010-4-6 10:19 PM 發表 真係有d灰心
原帖由 李喂凸 於 2010-4-6 10:30 PM 發表 點會咁
原帖由 李喂凸 於 2010-4-6 10:32 PM 發表 入面人都咁話 我冇18p2p lalulalu搵咋
原帖由 hoyte 於 2010-4-6 10:33 PM 發表 same here
原帖由 天才守門員 於 2010-4-6 10:35 PM 發表 同室操戈........禍起蕭牆破豆腐真係好心痛
原帖由 傑夫仔 於 2010-4-6 10:38 PM 發表 你同基基?
原帖由 hoyte 於 2010-4-6 10:38 PM 發表 hi in sydney or newcastle?
原帖由 hoyte 於 2010-4-6 10:38 PM 發表 what's up?
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
Archiver|手機版|小黑屋|HKCM
GMT+8, 2026-6-29 00:29 , Processed in 0.032529 second(s), 15 queries .
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2023 Discuz! Team.