原帖由 henrytam 於 2010-4-7 20:54 發表 巴卡食蕉啦,屈球證咋嘛
使用道具 舉報
原帖由 makkaho 於 2010-4-7 08:55 PM 發表 偶像唔同理想型
原帖由 Raul_Gonzalez 於 2010-4-7 08:55 PM 發表 唔係講笑, 有貨! 但你係咪奇丁先?
原帖由 CYBASTER 於 2010-4-7 21:00 發表 認真
原帖由 henrytam 於 2010-4-7 08:55 PM 發表 你講你自己?
原帖由 Raul_Gonzalez 於 2010-4-7 09:02 PM 發表 下星期
原帖由 henrytam 於 2010-4-7 08:54 PM 發表 巴卡食蕉啦,屈球證咋嘛
原帖由 CYBASTER 於 2010-4-7 21:06 發表 幾時邊度等?
原帖由 FlyingDonkey 於 2010-4-7 09:09 PM 發表 切爾西呢?
原帖由 makkaho 於 2010-4-7 21:08 發表 你唔會介紹自己D細佬妹俾人呀嘛?
原帖由 makkaho 於 2010-4-7 09:08 PM 發表 你唔會介紹自己D細佬妹俾人呀嘛?
原帖由 anto 於 2010-4-7 21:10 發表
原帖由 henrytam 於 2010-4-7 21:15 發表 如果有得屈,我駛係度日日悲情?
原帖由 Raul_Gonzalez 於 2010-4-7 09:15 PM 發表 我見雙方球迷不時回帶貼各自被侵犯嘅圖
原帖由 Raul_Gonzalez 於 2010-4-7 09:10 PM 發表 PM
原帖由 Raul_Gonzalez 於 2010-4-7 09:15 PM 發表 係喎! 贏曼聯, 有乜感受?
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
Archiver|手機版|小黑屋|HKCM
GMT+8, 2026-6-29 03:04 , Processed in 0.078004 second(s), 15 queries .
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2023 Discuz! Team.