找回密碼
 會員申請
搜索
熱搜: 活動 交友 discuz
樓主: oolongtea

日藝180 - Manchester,hard to say I love you

  [複製鏈接]
發表於 2010-4-7 20:56:33 | 顯示全部樓層
原帖由 henrytam 於 2010-4-7  20:54 發表

巴卡食蕉啦,屈球證咋嘛


去!
上季俾巴卡屈亨利
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-4-7 20:57:46 | 顯示全部樓層
原帖由 makkaho 於 2010-4-7  08:55 PM 發表

偶像唔同理想型

以上三個於我都係理想型
當中rena係最理想,aiko係性格最理想
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-4-7 21:00:55 | 顯示全部樓層
原帖由 Raul_Gonzalez 於 2010-4-7  08:55 PM 發表


唔係講笑, 有貨!
但你係咪奇丁先?

認真
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-4-7 21:02:13 | 顯示全部樓層
原帖由 CYBASTER 於 2010-4-7  21:00 發表

認真


下星期
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-4-7 21:02:31 | 顯示全部樓層
原帖由 henrytam 於 2010-4-7  08:55 PM 發表

你講你自己?

我又唔係M男
我鐘意D斯斯文文的
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-4-7 21:06:07 | 顯示全部樓層
原帖由 Raul_Gonzalez 於 2010-4-7  09:02 PM 發表


下星期

幾時邊度等?
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-4-7 21:08:54 | 顯示全部樓層
原帖由 Raul_Gonzalez 於 2010-4-7  09:02 PM 發表


下星期

你唔會介紹自己D細佬妹俾人呀嘛?
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-4-7 21:09:04 | 顯示全部樓層
原帖由 henrytam 於 2010-4-7  08:54 PM 發表

巴卡食蕉啦,屈球證咋嘛

切爾西呢?
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-4-7 21:10:32 | 顯示全部樓層
原帖由 CYBASTER 於 2010-4-7  21:06 發表

幾時邊度等?


PM
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-4-7 21:10:35 | 顯示全部樓層
原帖由 FlyingDonkey 於 2010-4-7  09:09 PM 發表

切爾西呢?

回復

使用道具 舉報

發表於 2010-4-7 21:14:19 | 顯示全部樓層
原帖由 makkaho 於 2010-4-7  21:08 發表

你唔會介紹自己D細佬妹俾人呀嘛?


我細妹斯文?!
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-4-7 21:14:51 | 顯示全部樓層
原帖由 makkaho 於 2010-4-7  09:08 PM 發表

你唔會介紹自己D細佬妹俾人呀嘛?

.............
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-4-7 21:15:09 | 顯示全部樓層
原帖由 anto 於 2010-4-7  21:10 發表



我見雙方球迷不時回帶貼各自被侵犯嘅圖
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-4-7 21:15:17 | 顯示全部樓層
原帖由 FlyingDonkey 於 2010-4-7  09:09 PM 發表

切爾西呢?

如果有得屈,我駛係度日日悲情?
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-4-7 21:15:57 | 顯示全部樓層
原帖由 henrytam 於 2010-4-7  21:15 發表

如果有得屈,我駛係度日日悲情?


係喎!
贏曼聯, 有乜感受?
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-4-7 21:16:14 | 顯示全部樓層
原帖由 Raul_Gonzalez 於 2010-4-7  09:15 PM 發表


我見雙方球迷不時回帶貼各自被侵犯嘅圖

結果論架者

邊個贏邊個乜屈囉


不過講開又好笑,上星期六特登就圍去睇下
我見到d曼迷不斷提offside同冇12碼
疑似手球同車仔冇12碼又隻字不提

[ 本帖最後由 henrytam 於 2010-4-7  09:19 PM 編輯 ]
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-4-7 21:17:37 | 顯示全部樓層

回復

使用道具 舉報

發表於 2010-4-7 21:17:51 | 顯示全部樓層
原帖由 Raul_Gonzalez 於 2010-4-7  09:10 PM 發表


PM

回復

使用道具 舉報

發表於 2010-4-7 21:18:23 | 顯示全部樓層
原帖由 Raul_Gonzalez 於 2010-4-7  09:15 PM 發表


係喎!
贏曼聯, 有乜感受?

希望你過幾週後都可以問下我類似既問題
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-4-7 21:24:53 | 顯示全部樓層
原帖由 Raul_Gonzalez 於 2010-4-7  09:15 PM 發表
係喎!
贏曼聯, 有乜感受?

第一,自從上個月後我已經唔再睇波(雖然那晚都係經過馬會忍唔住睇幾分鐘)
第二,聯賽賽事,緊係贏聯賽冠軍先有用啦
回復

使用道具 舉報

您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 會員申請

本版積分規則

Archiver|手機版|小黑屋|HKCM

GMT+8, 2026-6-29 03:04 , Processed in 0.078004 second(s), 15 queries .

Powered by Discuz! X3.5

© 2001-2023 Discuz! Team.

快速回復 返回頂部 返回列表