使用道具 舉報
原帖由 anto 於 2010-4-7 01:13 AM 發表 唔用腦睇,幾OK的
原帖由 李喂凸 於 2010-4-7 01:19 AM 發表 好久沒有on9到33分偵探,黑社會三郎的程度了 眼鏡仔都會睇下咩料
您需要 登錄 才可以下載或查看,沒有賬號?會員申請
原帖由 李喂凸 於 2010-4-7 01:35 AM 發表 寶琢出來係唔同d 學院派演技 眼神好有力,表情交足 唔同大多日本演員冇咁固定節奏,形式 較生活化,隨性演出 就如我地睇大陸章子怡,劉樺有點over左一樣 暫都會追看者 ...
原帖由 傑夫仔 於 2010-4-7 01:40 AM 發表 s + e? 希望乃學倒野喎
原帖由 李喂凸 於 2010-4-7 01:47 AM 發表 好彩你冇講INTENSE 會否同場相遇呢?
原帖由 李喂凸 於 2010-4-7 01:53 AM 發表 唔好亂分 因為一講錯佢定義,比佢睇到會千字小你的 http://hk.myblog.yahoo.com/shirliechau/article?mid=2797 冇看 睇緊莫言 小說慣睇完一本再一本
原帖由 傑夫仔 於 2010-4-7 12:15 PM 發表 *6.2% 22:00-22:43 NHK ドラマ10・八日目の蝉
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
Archiver|手機版|小黑屋|HKCM
GMT+8, 2026-6-29 01:53 , Processed in 0.040231 second(s), 15 queries .
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2023 Discuz! Team.