原帖由 STAM 於 2010-4-6 11:21 PM 發表 佢提起要考試o個時你用普通話問下咪得囉
使用道具 舉報
原帖由 天才守門員 於 2010-4-6 11:18 PM 發表 佢考的就是水平試............ 講起補習普通話,黎緊諗住搵佢補下,唔知點開口,應該要跪求姊妹幫手
原帖由 FlyingDonkey 於 2010-4-6 11:25 PM 發表 要人幫手就單挑啦 或者頭兩三次先要姐妹幫忙,慢慢先單挑
原帖由 傑夫仔 於 2010-4-6 11:11 PM 發表 景子在大學有讀普通話,唔知在月九會唔會講返幾句喎
原帖由 天才守門員 於 2010-4-6 11:26 PM 發表 計畫就是如此,只不過唔知點實行
原帖由 FlyingDonkey 於 2010-4-6 11:28 PM 發表 單刀直入,別顧左右而言他 失敗例子 先同個姐妹夾定;打好關係最後全盤失敗都可以轉換目標
原帖由 李喂凸 於 2010-4-6 11:29 PM 發表 問佢 wǒ míng bái de, wǒ xiǎng qīn kǒu xiàng nǐ biǎo bái 點讀
您需要 登錄 才可以下載或查看,沒有賬號?會員申請
原帖由 傑夫仔 於 2010-4-6 11:31 PM 發表 86103
原帖由 anto 於 2010-4-7 12:35 AM 發表 滿分 不能曲的女人 Code BLUE 2 直男 決定不哭的日子 ...
原帖由 oolongtea 於 2010-4-7 12:37 AM 發表 唯一睇完o既就係最差o個套?
原帖由 anto 於 2010-4-7 12:44 AM 發表 上面果堆我睇晒架啦 而且AKB48那套我為左睇女啫
原帖由 李喂凸 於 2010-4-7 12:54 AM 發表 完美小姐進化論 有咩吸引到係睇哂
原帖由 anto 於 2010-4-7 01:03 AM 發表 除左男主角,其他都叫ok既
原帖由 李喂凸 於 2010-4-7 01:11 AM 發表 大政絢改到堀北咁大變化咩 還是我老了 之前睇帥管家同花樣少年少女,有點難頂感覺 呢類劇已經完全零興趣了
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
Archiver|手機版|小黑屋|HKCM
GMT+8, 2026-6-29 01:53 , Processed in 0.042860 second(s), 14 queries .
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2023 Discuz! Team.