原帖由 anto 於 2010-4-7 10:07 AM 發表 經過琴晚後,我依然覺得C9>美斯 美斯d隊友>>>>>>>C9d隊友(不論曼X同鍠鎷) 沙維乃重中之重,無左佢美斯得翻60%度
使用道具 舉報
原帖由 henrytam 於 2010-4-7 08:10 PM 發表 我對k哥都有後宮而我冇感到絕望呀
原帖由 henrytam 於 2010-4-7 08:11 PM 發表 放心,兩個我都會照反架啦
原帖由 CYBASTER 於 2010-4-7 08:15 PM 發表 君女
原帖由 Sol_Campbell 於 2010-4-7 20:35 發表
原帖由 CYBASTER 於 2010-4-7 20:15 發表 君女
原帖由 anto 於 2010-4-7 10:07 發表 經過琴晚後,我依然覺得C9>美斯 美斯d隊友>>>>>>>C9d隊友(不論曼X同鍠鎷) 沙維乃重中之重,無左佢美斯得翻60%度
原帖由 Raul_Gonzalez 於 2010-4-7 08:41 PM 發表 為何我不感到意外?
原帖由 CYBASTER 於 2010-4-7 08:46 PM 發表 對於咩野先? 我既口味?
原帖由 Raul_Gonzalez 於 2010-4-7 08:45 PM 發表 [回帶] 巴卡 屈組織又得 屈球王亦得 得咗!
原帖由 makkaho 於 2010-4-7 08:47 PM 發表 你似係鐘意D狂野D既女性
原帖由 CYBASTER 於 2010-4-7 20:46 發表 對於咩野先? 我既口味?
原帖由 makkaho 於 2010-4-7 20:47 發表 你似係鐘意D狂野D既女性
原帖由 CYBASTER 於 2010-4-7 20:47 發表 我打fifa 球王落底,cut入禁區,傳地波,伊巴掃入 今日咁樣入左4球下反勝車仔5-4
原帖由 Raul_Gonzalez 於 2010-4-7 08:48 PM 發表
原帖由 CYBASTER 於 2010-4-7 08:48 PM 發表 aiko狂野咩? rena狂野咩? maimi狂野咩?
原帖由 Raul_Gonzalez 於 2010-4-7 08:53 PM 發表 "Five-four is a hockey score, not a football score.'' -Jose Mourinho
原帖由 CYBASTER 於 2010-4-7 20:54 發表 咁大大快d介紹d岩我口味既女仔俾我識啦
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
Archiver|手機版|小黑屋|HKCM
GMT+8, 2026-6-29 02:08 , Processed in 0.040053 second(s), 14 queries .
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2023 Discuz! Team.