原帖由 henrytam 於 2010-6-8 10:53 PM 發表 「食準視后呢d高班野的機會不是屬於我的,我還是食回嘉欣同法拉便ok了 」
使用道具 舉報
原帖由 天才守門員 於 2010-6-8 10:52 PM 發表 高海寧失蹤!?
原帖由 李喂凸 於 2010-6-8 11:02 PM 發表 wow~ 百事cm翻玩lovefool 希望香港播 XtWsJ7TbSuA 原版 I9zpnLBtwwg
原帖由 makkaho 於 2010-6-8 11:09 PM 發表 一定唔會
原帖由 李喂凸 於 2010-6-8 23:17 發表 咩呀>< 我話會就會牙! 到時去買返十打添呀!
原帖由 李喂凸 於 2010-6-8 11:17 PM 發表 咩呀>< 我話會就會牙! 到時去買返十打添呀!
原帖由 makkaho 於 2010-6-8 23:25 發表 港澳台地區唔係會搵返F4果D架咩 雖然上次香里奈果個香港都有播 仲有...百事好X難飲囉唔該
原帖由 Raul_Gonzalez 於 2010-6-8 11:29 PM 發表 紅字!
原帖由 天才守門員 於 2010-6-8 11:32 PM 發表 正確D講,係可樂好難飲
原帖由 makkaho 於 2010-6-8 11:25 PM 發表 港澳台地區唔係會搵返F4果D架咩 雖然上次香里奈果個香港都有播 仲有...百事好X難飲囉唔該
原帖由 李喂凸 於 2010-6-8 11:35 PM 發表 kind下者 西巴都為田中麗奈食SOYJOY啦 百事有zero我都唔知
原帖由 天才守門員 於 2010-6-8 23:32 發表 正確D講,係可樂好難飲
原帖由 李喂凸 於 2010-6-8 23:35 發表 kind下者 西巴都為田中麗奈食SOYJOY啦 百事有zero我都唔知
原帖由 李喂凸 於 2010-6-9 12:14 AM 發表 我都嫌貴呀 又唔算好好食 朱古力橙
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
Archiver|手機版|小黑屋|HKCM
GMT+8, 2026-6-28 11:52 , Processed in 0.034029 second(s), 14 queries .
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2023 Discuz! Team.