找回密碼
 會員申請
搜索
熱搜: 活動 交友 discuz
樓主: anto

日藝182

  [複製鏈接]
發表於 2010-6-24 00:18:21 | 顯示全部樓層
原帖由 henrytam 於 2010-6-24  12:16 AM 發表

ok,等我一陣,我pm我的資料俾你log-in


可以用alumni emai loginl,你改左p/w俾我
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-6-24 00:21:38 | 顯示全部樓層
原帖由 Sol_Campbell 於 2010-6-24  12:18 AM 發表


可以用alumni emai loginl,你改左p/w俾我

我知呀
整緊
我都唔記得pw
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-6-24 00:23:48 | 顯示全部樓層
原帖由 henrytam 於 2010-6-24  12:21 AM 發表

我知呀
整緊
我都唔記得pw

再set過啦
如果你冇改過係id no.
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-6-24 00:30:17 | 顯示全部樓層
原帖由 Sol_Campbell 於 2010-6-24  12:23 AM 發表

再set過啦
如果你冇改過係id no.

已pm,先謝
reg左請通知我
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-6-24 00:40:48 | 顯示全部樓層
原帖由 henrytam 於 2010-6-24  12:30 AM 發表

已pm,先謝
reg左請通知我

reg左,投邊個
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-6-24 00:43:15 | 顯示全部樓層
原帖由 Sol_Campbell 於 2010-6-24  12:40 AM 發表

reg左,投邊個

你投邊個我乜投邊個囉(?)
你都係投新的那3個?
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-6-24 00:47:51 | 顯示全部樓層
原帖由 henrytam 於 2010-6-24  12:43 AM 發表

你投邊個我乜投邊個囉(?)
你都係投新的那3個?


係啦
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-6-24 00:52:57 | 顯示全部樓層
原帖由 Sol_Campbell 於 2010-6-24  12:47 AM 發表
係啦

謝謝,同你一樣就ok
如果你那日唔得閒去就算啦,不用介意
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-6-24 01:54:22 | 顯示全部樓層
今日去in bloomberg,真係比人屈晒機
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-6-24 02:03:20 | 顯示全部樓層
原帖由 CYBASTER 於 2010-6-24  01:54 AM 發表
今日去in bloomberg,真係比人屈晒機


又話話唔响公司名?

個入職要求咁general
係咪超多人見?
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-6-24 02:05:07 | 顯示全部樓層
原帖由 oolongtea 於 2010-6-24  02:03 AM 發表


又話話唔响公司名?

個入職要求咁general
係咪超多人見?

in之前唔響jei

我今日得廿個左右
唔知佢點揀人,有d可以幾日前先apply,有d可以半年前

其實呢份工最重要應該係英文

[ 本帖最後由 CYBASTER 於 2010-6-24  02:07 AM 編輯 ]
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-6-24 02:10:21 | 顯示全部樓層
原帖由 CYBASTER 於 2010-6-24  02:05 AM 發表

in之前唔響jei

我今日得廿個左右
唔知佢點揀人,有d可以幾日前先apply,有d可以半年前

其實呢份工最重要應該係英文


個title好似好勁咁,睇job duties同sales無乜分別

If we do not employ you at this time, you agree that we may retain and use the information that we obtain as part of your application process so as to be able to consider your application later if a suitable position becomes available and, if appropriate, to refer back to this application if you apply again.
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-6-24 02:15:03 | 顯示全部樓層
原帖由 oolongtea 於 2010-6-24  02:10 AM 發表


個title好似好勁咁,睇job duties同sales無乜分別

If we do not employ you at this time, you agree that we may retain and use the information that we obtain as part of your application process so as t ...

其實我都冇諗過會入到
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-6-24 02:18:12 | 顯示全部樓層
原帖由 CYBASTER 於 2010-6-24  02:15 AM 發表

其實我都冇諗過會入到


但係你諗住做sell野呢行?
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-6-24 02:20:36 | 顯示全部樓層
今日同個fdo既fd傾開計
佢話入o左大firm做audit junioro個段時間唔使諗有私人時間
溝女都唔好諗

想問閒王係咪真?

[ 本帖最後由 oolongtea 於 2010-6-24  02:21 AM 編輯 ]
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-6-24 02:22:51 | 顯示全部樓層
原帖由 oolongtea 於 2010-6-24  02:18 AM 發表


但係你諗住做sell野呢行?

實際上冇諗住特定做邊行
sell野都無咩所謂,反而會growth得多d tim
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-6-24 02:26:52 | 顯示全部樓層
原帖由 CYBASTER 於 2010-6-24  02:22 AM 發表

實際上冇諗住特定做邊行
sell野都無咩所謂,反而會growth得多d tim


如果人脈夠o既話做sales就一流

我自問適合做後勤多o的
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-6-24 09:38:44 | 顯示全部樓層
原帖由 oolongtea 於 2010-6-24  02:20 AM 發表
今日同個fdo既fd傾開計
佢話入o左大firm做audit junioro個段時間唔使諗有私人時間
溝女都唔好諗

想問閒王係咪真?

1.我唔係做大firm
2.係可能放假都要開工,但私人時間同9女時間我相信其實同乳溝一樣,要擠總是有的
到時咁多同事任你9,可能仲易
好過我想搵條女識下都冇
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-6-24 09:39:43 | 顯示全部樓層
原帖由 CYBASTER 於 2010-6-24  02:05 AM 發表

in之前唔響jei

我今日得廿個左右
唔知佢點揀人,有d可以幾日前先apply,有d可以半年前

其實呢份工最重要應該係英文

英文
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-6-24 10:12:13 | 顯示全部樓層
蘋果日報:

AKB48除正規成員外,更有一大堆等入隊成為正式成員的研究生,但近日其中一名研究生石黑貴己,已被逐出 AKB,原因是她與男友一張親密貼紙相被放上網,令戀情公開,觸怒事務所導致被炒!

炒拍拖成員
據指,石黑原已被選為下一批正式加入 AKB的成員,可是因拍拖被逐。有知情人士指,該張貼紙相並不是近來拍攝的,但由於 AKB有禁止拍拖令,事務所決定殺一儆百。
---
知情人士不給力呀...只透露那麼少~


好唔好報料說..
而家其實還盛傳..這些貼紙相係偽造同埋係被另一位主力研究生放上網的呢 /////
回復

使用道具 舉報

您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 會員申請

本版積分規則

Archiver|手機版|小黑屋|HKCM

GMT+8, 2026-6-28 21:04 , Processed in 0.034600 second(s), 14 queries .

Powered by Discuz! X3.5

© 2001-2023 Discuz! Team.

快速回復 返回頂部 返回列表