找回密碼
 會員申請
搜索
熱搜: 活動 交友 discuz
樓主: anto

日藝182

  [複製鏈接]
發表於 2010-6-24 14:08:35 | 顯示全部樓層


回復

使用道具 舉報

發表於 2010-6-24 14:26:08 | 顯示全部樓層
17.0% 21:00-21:54 EX__ 臨場・最終回
16.3% 22:00-23:09 NTV Mother・最終回
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-6-24 14:31:44 | 顯示全部樓層


紅衫條友細路都搞

[ 本帖最後由 傑夫仔 於 2010-6-24  02:33 PM 編輯 ]
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-6-24 16:07:04 | 顯示全部樓層
橋不停

本帖子中包含更多資源

您需要 登錄 才可以下載或查看,沒有賬號?會員申請

×
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-6-24 17:31:49 | 顯示全部樓層

回復

使用道具 舉報

發表於 2010-6-24 17:45:31 | 顯示全部樓層
原帖由 henrytam 於 2010-6-24  09:38 AM 發表

1.我唔係做大firm
2.係可能放假都要開工,但私人時間同9女時間我相信其實同乳溝一樣,要擠總是有的
到時咁多同事任你9,可能仲易
好過我想搵條女識下都冇 ...


佢同我講佢識好多對拖友男仔入o左大firm做之後幾個月就同條女散o左
原因全部都係無哂時間培養感情

如果後生o既入去浸完兩三年出o黎再9都仲可以
但我已經無時間再咁耗
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-6-24 17:46:35 | 顯示全部樓層
civil take多個minor都要搞咁多野先得
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-6-24 17:48:10 | 顯示全部樓層
原帖由 oolongtea 於 2010-6-24  02:20 AM 發表
今日同個fdo既fd傾開計
佢話入o左大firm做audit junioro個段時間唔使諗有私人時間
溝女都唔好諗

想問閒王係咪真?

我老哥做D果陣收夜D多數都係12~1者
多數番5日
星期6去番下學咁
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-6-24 17:53:33 | 顯示全部樓層
原帖由 炎夏 於 2010-6-24  05:48 PM 發表

我老哥做D果陣收夜D多數都係12~1者
多數番5日
星期6去番下學咁


仲要預時間溫QP
星期日仲邊有心機蒲

而家係咪9成9會上大陸?
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-6-24 18:50:34 | 顯示全部樓層
原帖由 oolongtea 於 2010-6-24  05:45 PM 發表


佢同我講佢識好多對拖友男仔入o左大firm做之後幾個月就同條女散o左
原因全部都係無哂時間培養感情

如果後生o既入去浸完兩三年出o黎再9都仲可以
但我已經無時間再咁耗 ...

係入面9件乜得囉
大家都忙到嘔,唔駛煩去街
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-6-24 19:06:23 | 顯示全部樓層
原帖由 CYBASTER 於 2010-6-24  01:54 AM 發表
今日去in bloomberg,真係比人屈晒機

Bloomberg 係行內人工是出名的高
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-6-24 19:07:21 | 顯示全部樓層
原帖由 小妖 於 2010-6-24  07:06 PM 發表

Bloomberg 係行內人工是出名的高

同西巴很match
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-6-24 19:07:21 | 顯示全部樓層
原帖由 henrytam 於 2010-6-24  09:38 AM 發表

1.我唔係做大firm
2.係可能放假都要開工,但私人時間同9女時間我相信其實同乳溝一樣,要擠總是有的
到時咁多同事任你9,可能仲易
好過我想搵條女識下都冇 ...

其實好多做a/c 既女都幾悶o下

不過同同事拍施
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-6-24 19:15:01 | 顯示全部樓層
原帖由 小妖 於 2010-6-24  07:07 PM 發表

其實好多做a/c 既女都幾悶o下

不過同同事拍施

求其搵條女理下我我都算數了
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-6-24 19:16:03 | 顯示全部樓層
原帖由 henrytam 於 2010-6-24  07:15 PM 發表

求其搵條女理下我我都算數了

而家你個間公司多唔多女

我個間差唔多個個都uneatable
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-6-24 19:20:11 | 顯示全部樓層
原帖由 小妖 於 2010-6-24  07:16 PM 發表

而家你個間公司多唔多女

我個間差唔多個個都uneatable

又係得幾丁友咋嘛
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-6-24 19:28:49 | 顯示全部樓層
原帖由 小妖 於 2010-6-24  07:07 PM 發表

其實好多做a/c 既女都幾悶o下

不過同同事拍施


梗係啦,日日對數字多過對人

我都唔主張呢度食XXX
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-6-24 19:29:50 | 顯示全部樓層

本帖子中包含更多資源

您需要 登錄 才可以下載或查看,沒有賬號?會員申請

×
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-6-24 19:32:03 | 顯示全部樓層
原帖由 henrytam 於 2010-6-24  07:20 PM 發表

又係得幾丁友咋嘛

我以為你而家做個間好多人tim
不過人少都好, 少D是非  

[ 本帖最後由 小妖 於 2010-6-24  07:34 PM 編輯 ]
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-6-24 19:36:10 | 顯示全部樓層
原帖由 小妖 於 2010-6-24  07:32 PM 發表

我以為你而家做個間好多人tim
不過人少都好, 少D是非  

我呢d料大公司實WFC
回復

使用道具 舉報

您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 會員申請

本版積分規則

Archiver|手機版|小黑屋|HKCM

GMT+8, 2026-6-28 22:47 , Processed in 0.033442 second(s), 14 queries .

Powered by Discuz! X3.5

© 2001-2023 Discuz! Team.

快速回復 返回頂部 返回列表