使用道具 舉報
原帖由 Donald 於 2010-6-27 12:24 AM 發表 南韓場波咁都有花生食
原帖由 makkaho 於 2010-6-27 12:27 AM 發表 我原本都冇乜野 一輸波即刻出黎抽水,唔變閒王算佢汁到
原帖由 Donald 於 2010-6-27 12:34 AM 發表 隊隊輸波都比人狂抽架喇
原帖由 henrytam 於 2010-6-27 12:36 AM 發表 你搶左我個位,咁我係咪要潛水?
原帖由 傑夫仔 於 2010-6-27 12:35 AM 發表 咪玩啦,你等四年都係等今日遮
原帖由 makkaho 於 2010-6-27 12:36 AM 發表 抽就梗架啦 但係又會關02年事囉 on9都有個限度啦
原帖由 Donald 於 2010-6-27 12:38 AM 發表 終極目標係聽晚 德國
原帖由 Donald 於 2010-6-27 12:39 AM 發表 意粉今次出局都被人抽番四年前喇 英格蘭四十幾年
原帖由 makkaho 於 2010-6-27 12:37 AM 發表 以我的eq,都幾難有人可以搞到我變成你
原帖由 傑夫仔 於 2010-6-27 12:45 AM 發表 宜家呢道反英應該多過撐英 可能冇戲睇
原帖由 henrytam 於 2010-6-27 12:46 AM 發表 抱歉我EQ太低累了街坊
原帖由 Donald 於 2010-6-27 12:39 AM 發表 意粉今次出局都被人抽番四年前喇
原帖由 傑夫仔 於 2010-6-27 12:48 AM 發表 今屆小人抽左啦 可能因為冇左D 經典球員
原帖由 henrytam 於 2010-6-27 12:46 AM 發表 英格蘭次次都俾人串 都係因為太多英奴
原帖由 Donald 於 2010-6-27 12:51 AM 發表 傳媒責任大D 次次未開波就吹到盃已捧 尋晚和仔笑9意法出局抵死, 你估聽日英格蘭輸左佢夠唔夠膽咁講
原帖由 makkaho 於 2010-6-27 12:50 AM 發表 定領隊呀?
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
Archiver|手機版|小黑屋|HKCM
GMT+8, 2026-6-28 23:59 , Processed in 0.027571 second(s), 14 queries .
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2023 Discuz! Team.