找回密碼
 會員申請
搜索
熱搜: 活動 交友 discuz
樓主: anto

日藝182

  [複製鏈接]
發表於 2010-6-27 00:56:02 | 顯示全部樓層
原帖由 makkaho 於 2010-6-27  12:52 AM 發表

屆屆都歷來最強,真係外星人見到都笑到反肚


96年個隊就真係強喇

而家連D似樣小組都打唔到
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-6-27 00:56:23 | 顯示全部樓層
原帖由 Donald 於 2010-6-27  12:51 AM 發表


傳媒責任大D
次次未開波就吹到盃已捧
尋晚和仔笑9意法出局抵死, 你估聽日英格蘭輸左佢夠唔夠膽咁講

聽晚:"今屆世界杯已經完結,多謝收看"
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-6-27 00:59:05 | 顯示全部樓層
原帖由 傑夫仔 於 2010-6-27  12:56 AM 發表

聽晚:"今屆世界杯已經完結,多謝收看"


回復

使用道具 舉報

發表於 2010-6-27 00:59:09 | 顯示全部樓層
原帖由 傑夫仔 於 2010-6-27  12:56 AM 發表

聽晚:"今屆世界杯已經完結,多謝收看"

某日報:世界盃決賽英格蘭不敵德意志聯邦共和國?
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-6-27 00:59:36 | 顯示全部樓層
原帖由 Donald 於 2010-6-27  12:51 AM 發表
傳媒責任大D
次次未開波就吹到盃已捧
尋晚和仔笑9意法出局抵死, 你估聽日英格蘭輸左佢夠唔夠膽咁講
原帖由 makkaho 於 2010-6-27  12:52 AM 發表
屆屆都歷來最強,真係外星人見到都笑到反肚

fans明明是無辜
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-6-27 01:00:09 | 顯示全部樓層
原帖由 傑夫仔 於 2010-6-27  12:56 AM 發表

聽晚:"今屆世界杯已經完結,多謝收看"

傻啦,早在年頭已經完左

因為冇beckham
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-6-27 01:00:29 | 顯示全部樓層
原帖由 Donald 於 2010-6-27  12:56 AM 發表
96年個隊就真係強喇
而家連D似樣小組都打唔到

專心打兩邊有前途
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-6-27 01:05:49 | 顯示全部樓層
信報財經新聞
P39  |   副刊.文化  |   穿梭世界盃  |   By 畢流香        2010-06-26
英格蘭世界盃六部曲       


世界盃十六強賽事今晚開始,晚上十時烏拉圭對南韓;明晨二時半,美國對加納,是勢均力敵之局,四隊皆無必勝把握,賽和加時射十二碼分勝負的可能性,不能抹殺。

全城看電視的焦點,肯定是明晚十時的德國對英格蘭。德英兩隊過往在世界盃,曾四次交鋒,德國取得三勝一負成績,輸的一仗正是一九六六年決賽,加時以二比四落敗。從那年開始,英格蘭每在大賽碰到德國,總是心情緊張,應勝不勝,應敗則敗。《金融時報》專欄(Simon Kupper六月二十三日)指出,英格蘭每隔四年,便經歷一次遭淘汰的national ritual(似可譯作民俗),分成六部曲。

第一部曲:英格蘭昂然進入決賽周,每位領隊皆有豪言壯語,全英球迷信心十足,英格蘭不怕任何一隊,有望捧盃。但只有一九六六年能夠兌現。第二部曲:初賽開始,英格蘭緊張兮兮,碰上霉運,幾乎在分組賽被淘汰。第三部曲:英格蘭碰碰撞撞地晉級十六強甚至八強四強,信心爆棚,但終會敗在軍事戰爭的對手,如德國或阿根廷,輸得不明不白,例如今天晚上便可能射失十二碼,兵敗回國。第四部曲:英國輿論大罵國腳無用,薪酬太高,毫無鬥志,全國哀鳴。第五部曲:找到代罪羔羊,例如朗尼紅牌出場,泰利罵卡比路,卡比路督師太嚴,諸如此類。第六部曲:新領隊選出部分新球員,打進下一次的世界盃,新領隊認為可以捧盃回國,英格蘭信心高漲。

英國人的世界盃之戀,終身不悔,四十四年了,今年能否重奪世界盃還是今天進入上述第三部曲,歷史重演?德國教練已打心理戰,指英格蘭球員技術佳、經驗好,朗尼隨時爆發,甚為危險云云。

你敢下注英格蘭「客勝」嗎?或許英格蘭穿上紅衣紅褲紅襪會帶來幸運大吉!



[ 本帖最後由 橙色力量 於 2010-6-27  01:08 AM 編輯 ]
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-6-27 01:06:15 | 顯示全部樓層
原帖由 henrytam 於 2010-6-27  01:00 AM 發表

專心打兩邊有前途

得一邊
左邊冇人識出波
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-6-27 01:06:25 | 顯示全部樓層
原帖由 henrytam 於 2010-6-27  01:00 AM 發表

專心打兩邊有前途


個年D組織真係好好睇

住後打個人質素多

身為一隊強隊仲要靠希斯基打正選真係冇眼睇
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-6-27 01:08:00 | 顯示全部樓層
原帖由 傑夫仔 於 2010-6-27  01:06 AM 發表

得一邊
左邊冇人識出波

cashley
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-6-27 01:09:08 | 顯示全部樓層
原帖由 Donald 於 2010-6-27  01:06 AM 發表
個年D組織真係好好睇
住後打個人質素多
身為一隊強隊仲要靠希斯基打正選真係冇眼睇

我唔覺得希斯基好失禮喎
雖然靠佢入波就難d
但佢真係肯set波,可能好過班大帝
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-6-27 01:14:04 | 顯示全部樓層
原帖由 henrytam 於 2010-6-27  01:09 AM 發表

我唔覺得希斯基好失禮喎
雖然靠佢入波就難d
但佢真係肯set波,可能好過班大帝


如果要攞冠軍希斯基唔夠囉
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-6-27 01:16:17 | 顯示全部樓層
原帖由 Donald 於 2010-6-27  01:14 AM 發表


如果要攞冠軍希斯基唔夠囉

希斯基+9治
打返高Q大腳
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-6-27 01:17:58 | 顯示全部樓層
原帖由 Donald 於 2010-6-27  01:14 AM 發表
如果要攞冠軍希斯基唔夠囉

當年法國拿冠軍前面都係杜加里
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-6-27 01:18:54 | 顯示全部樓層
原帖由 henrytam 於 2010-6-27  01:17 AM 發表

當年法國拿冠軍前面都係杜加里

英格蘭有施丹嗎
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-6-27 01:20:11 | 顯示全部樓層
原帖由 傑夫仔 於 2010-6-27  01:16 AM 發表

希斯基+9治
打返高Q大腳


冇碧咸好難斬得好
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-6-27 01:21:04 | 顯示全部樓層
原帖由 天才守門員 於 2010-6-27  01:18 AM 發表

英格蘭有施丹嗎


只要解決雙特問題就成了
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-6-27 01:23:52 | 顯示全部樓層
discuss 個邊世界大戰
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-6-27 01:25:06 | 顯示全部樓層
原帖由 henrytam 於 2010-6-27  01:17 AM 發表
當年法國拿冠軍前面都係杜加里


還有古華治
回復

使用道具 舉報

您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 會員申請

本版積分規則

Archiver|手機版|小黑屋|HKCM

GMT+8, 2026-6-28 23:59 , Processed in 0.035035 second(s), 14 queries .

Powered by Discuz! X3.5

© 2001-2023 Discuz! Team.

快速回復 返回頂部 返回列表