原帖由 makkaho 於 2010-6-27 12:52 AM 發表 屆屆都歷來最強,真係外星人見到都笑到反肚
使用道具 舉報
原帖由 Donald 於 2010-6-27 12:51 AM 發表 傳媒責任大D 次次未開波就吹到盃已捧 尋晚和仔笑9意法出局抵死, 你估聽日英格蘭輸左佢夠唔夠膽咁講
原帖由 傑夫仔 於 2010-6-27 12:56 AM 發表 聽晚:"今屆世界杯已經完結,多謝收看"
原帖由 Donald 於 2010-6-27 12:56 AM 發表 96年個隊就真係強喇 而家連D似樣小組都打唔到
原帖由 henrytam 於 2010-6-27 01:00 AM 發表 專心打兩邊有前途
原帖由 傑夫仔 於 2010-6-27 01:06 AM 發表 得一邊 左邊冇人識出波
原帖由 Donald 於 2010-6-27 01:06 AM 發表 個年D組織真係好好睇 住後打個人質素多 身為一隊強隊仲要靠希斯基打正選真係冇眼睇
原帖由 henrytam 於 2010-6-27 01:09 AM 發表 我唔覺得希斯基好失禮喎 雖然靠佢入波就難d 但佢真係肯set波,可能好過班大帝
原帖由 Donald 於 2010-6-27 01:14 AM 發表 如果要攞冠軍希斯基唔夠囉
原帖由 henrytam 於 2010-6-27 01:17 AM 發表 當年法國拿冠軍前面都係杜加里
原帖由 傑夫仔 於 2010-6-27 01:16 AM 發表 希斯基+9治 打返高Q大腳
原帖由 天才守門員 於 2010-6-27 01:18 AM 發表 英格蘭有施丹嗎
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
Archiver|手機版|小黑屋|HKCM
GMT+8, 2026-6-28 23:59 , Processed in 0.035035 second(s), 14 queries .
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2023 Discuz! Team.