找回密碼
 會員申請
搜索
熱搜: 活動 交友 discuz
樓主: 李喂凸

[電視] 日藝183劇場 -國境之南.太陽之西

  [複製鏈接]
發表於 2010-7-6 02:34:14 | 顯示全部樓層
原帖由 makkaho 於 2010-7-6  02:32 AM 發表

佢係咪以前有過D咩打撃?
一般人唔會對社交活動如此反感的說

佢只是純粹的極端被動,又不是真的對社交反感
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-7-6 02:34:48 | 顯示全部樓層
原帖由 Raul_Gonzalez 於 2010-7-6  02:32 AM 發表


好文不妨一睇再睇!

誰對我有好感?   by 高慧然
2009年10月14日

「人以群分,物以類聚」,「朋友如鏡子」……民間智慧告訴我們,透過一個人的交往對象,我們大致可以了解這個人的價值觀、品味、背景、知識程度……

同樣地,透過一個人 ...

甘威RIP
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-7-6 02:35:27 | 顯示全部樓層
原帖由 天才守門員 於 2010-7-6  02:32 AM 發表

我暫時未係摩連奴 連岡田奴都唔係

睇你都要食包萬保路
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2010-7-6 02:35:32 | 顯示全部樓層
原帖由 奇連士文再生 於 2010-7-6  02:25 AM 發表


所以咪又係講咩都係假
咩手段咩方法都好
自己本錢最實際

某程度上老劍是對的

我陪朋友2對2 date過空姐
大過我一,二歲
見聞冇得比
又諗去玩,佢有咩未去過?
全程只是幾好傾,都心照冇夏文
人又超識做, 完事打thx msg
不過真係不是我的

試另一對做美容同ol的
係膚淺同現實的
但又比較對味
因為做到男人最要樣
認同感同主導...

而家大過我的,唔去掂
太叻的,都唔去掂
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-7-6 02:36:44 | 顯示全部樓層
原帖由 傑夫仔 於 2010-7-6  02:30 發表

這就是重點

如果你是佢特別的存在,佢就聽你電話啦


This is the brutal truth.
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-7-6 02:37:26 | 顯示全部樓層
原帖由 傑夫仔 於 2010-7-6  02:35 AM 發表

睇你都要食包萬保路

回復

使用道具 舉報

發表於 2010-7-6 02:37:36 | 顯示全部樓層
原帖由 makkaho 於 2010-7-6  02:32 發表

佢係咪以前有過D咩打撃?
一般人唔會對社交活動如此反感的說


或說唔會咁直接地表現出不感興趣
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-7-6 02:37:42 | 顯示全部樓層
原帖由 李喂凸 於 2010-7-6  02:35 AM 發表

我陪朋友2對2 date過空姐
大過我一,二歲
見聞冇得比
又諗去玩,佢有咩未去過?
全程只是幾好傾,都心照冇夏文
人又超識做, 完事打thx msg
不過真係不是我的

試另一對做美容同ol的
係膚淺同現實的
但又比較對味
因為做 ...

幾時組meeting團去speed dating?
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-7-6 02:38:06 | 顯示全部樓層
原帖由 李喂凸 於 2010-7-6  02:35 AM 發表

我陪朋友2對2 date過空姐
大過我一,二歲
見聞冇得比
又諗去玩,佢有咩未去過?
全程只是幾好傾,都心照冇夏文
人又超識做, 完事打thx msg
不過真係不是我的

試另一對做美容同ol的
係膚淺同現實的
但又比較對味
因為做 ...


我想說競爭和目標帶來進步
但聽你語氣可能不太適用
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-7-6 02:38:53 | 顯示全部樓層
原帖由 傑夫仔 於 2010-7-6  02:37 AM 發表

幾時組meeting團去speed dating?


真係未玩過
好似好好玩咁
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-7-6 02:39:33 | 顯示全部樓層
原帖由 奇連士文再生 於 2010-7-6  02:14 AM 發表


慚愧, 有的說

敵人已發現
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-7-6 02:39:34 | 顯示全部樓層
原帖由 李喂凸 於 2010-7-6  02:38 AM 發表
係咁既
我地應尊敬天才
難度不比9個多人追既大美女太多
就似佢黨爭取真普選一樣


今天大家都很殘酷和誠實
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-7-6 02:39:58 | 顯示全部樓層
原帖由 李喂凸 於 2010-7-6  02:38 AM 發表
係咁既
我地應尊敬天才
難度不比9個多人追既大美女太多
就似佢黨爭取真普選一樣

本帖子中包含更多資源

您需要 登錄 才可以下載或查看,沒有賬號?會員申請

×
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-7-6 02:40:25 | 顯示全部樓層
原帖由 henrytam 於 2010-7-6  02:39 AM 發表

敵人已發現


嘩你咁都追到個post!
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-7-6 02:41:16 | 顯示全部樓層
原帖由 奇連士文再生 於 2010-7-6  02:40 AM 發表


嘩你咁都追到個post!

本帖子中包含更多資源

您需要 登錄 才可以下載或查看,沒有賬號?會員申請

×
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2010-7-6 02:42:30 | 顯示全部樓層
原帖由 奇連士文再生 於 2010-7-6  02:38 AM 發表


我想說競爭和目標帶來進步
但聽你語氣可能不太適用

我已經不怎想付出了
睇到成功先落手
太怕煩
以前既經歷
回想都唔覺太多
自己獲得又不多

所以我唔會笑努力既人
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-7-6 02:43:05 | 顯示全部樓層
原帖由 李喂凸 於 2010-7-6  02:35 發表
我陪朋友2對2 date過空姐
大過我一,二歲
見聞冇得比
又諗去玩,佢有咩未去過?
全程只是幾好傾,都心照冇夏文
人又超識做, 完事打thx msg
不過真係不是我的

試另一對做美容同ol的
係膚淺同現實的
但又比較對味
因為做到男人最要樣
認同感同主導...

而家大過我的,唔去掂
太叻的,都唔去掂


也無可厚非
找不到欣賞點或角度, 很難跟進下去
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-7-6 02:44:01 | 顯示全部樓層
原帖由 奇連士文再生 於 2010-7-6  02:38 發表

我想說競爭和目標帶來進步
但聽你語氣可能不太適用


突破的前提是被給與一個突破口
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-7-6 02:44:34 | 顯示全部樓層
原帖由 李喂凸 於 2010-7-6  02:42 AM 發表

我已經不怎想付出了
睇到成功先落手
太怕煩
以前既經歷
回想都唔覺太多
自己獲得又不多

所以我唔會笑努力既人


怎麼說呢
我覺得有這種想法的男人而又能表現出來的是超有市場的
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2010-7-6 02:45:26 | 顯示全部樓層
原帖由 傑夫仔 於 2010-7-6  02:37 AM 發表

幾時組meeting團去speed dating?

比左成千
3次仲係冇咩成果

又超於3對3就沒有意義了

西巴鐵膽
加個牙尖既安徒
再來只剩一人了
回復

使用道具 舉報

您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 會員申請

本版積分規則

Archiver|手機版|小黑屋|HKCM

GMT+8, 2026-6-28 09:49 , Processed in 0.020243 second(s), 14 queries .

Powered by Discuz! X3.5

© 2001-2023 Discuz! Team.

快速回復 返回頂部 返回列表