使用道具 舉報
原帖由 henrytam 於 2010-7-7 10:45 PM 發表 .............. 有幾多工真係要讀過degree才能做? 想要degree holder只係因為想要一個能力有返咁上下的人而已 degree只是一個方便screen out的condition而已 ...
原帖由 cavasake 於 2010-7-10 03:33 PM 發表
原帖由 oolongtea 於 2010-7-10 07:46 PM 發表 這是柚木? http:/ ...
原帖由 makkaho 於 2010-7-10 23:32 發表 [晒命]踢波俾人話似大衛施華係好事定壞事?
原帖由 oolongtea 於 2010-7-10 10:31 PM 發表 老馬刑事 呢套會追了
原帖由 Raul_Gonzalez 於 2010-7-10 11:40 PM 發表 DS21@03世少 至 DS21@10世盃 都已經有好多唔同版本喎
原帖由 李喂凸 於 2010-7-10 11:45 PM 發表 咩字幕組咁快? 玩av係何輝慣用笑料 大大不是不喜歡佢d劇嗎?
原帖由 Raul_Gonzalez 於 2010-7-10 11:58 PM 發表 Wow? http://forum1.hkgolden.com/view.aspx?type=BW&message=2437676
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
Archiver|手機版|小黑屋|HKCM
GMT+8, 2026-6-28 16:59 , Processed in 0.038222 second(s), 14 queries .
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2023 Discuz! Team.