找回密碼
 會員申請
搜索
熱搜: 活動 交友 discuz
樓主: 李喂凸

[電視] 日藝183劇場 -國境之南.太陽之西

  [複製鏈接]
發表於 2010-7-11 00:04:22 | 顯示全部樓層
原帖由 李喂凸 於 2010-7-11  00:02 發表

大大捧過的爵士不大妙呢


詳細希望

Btw
Gordon Hayward 如何?
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2010-7-11 00:05:38 | 顯示全部樓層
原帖由 oolongtea 於 2010-7-10  11:59 PM 發表


人人
今次譯都幾好,有o的gag識加注譯

上次睇手指虎覺得唔錯
今次試下刑事笑點又OK喎
自戀4人組= HKFM

去~
對上一套我笑到好勁
已係虎與龍了
都咁先更留意小優

自戀4人組= HKFM
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-7-11 00:05:44 | 顯示全部樓層
原帖由 李喂凸 於 2010-7-11  12:02 AM 發表

大大捧過的爵士不大妙呢

冇左麻煩友boozer者
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-7-11 00:06:10 | 顯示全部樓層
原帖由 Raul_Gonzalez 於 2010-7-11  12:04 AM 發表
詳細希望
Btw
Gordon Hayward 如何?

白人射手SG
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-7-11 00:07:40 | 顯示全部樓層
原帖由 henrytam 於 2010-7-11  00:06 發表

白人射手SG


聽聞他是用腦打球的
我對這款通常是沒有抵抗力的
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2010-7-11 00:11:15 | 顯示全部樓層
原帖由 henrytam 於 2010-7-11  12:05 AM 發表

冇左麻煩友boozer者

+korver

我覺爵士同金塊,黃蜂一樣
唔上唔下,又一班都見頂既人
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-7-11 00:11:25 | 顯示全部樓層
原帖由 makkaho 於 2010-7-11  12:01 AM 發表

而家有個鳳凰日韓劇社好很屈機,劇齊之餘仲要快到無倫


鳳凰係屈產量,翻譯好唔穩定
譯神劇套網上劇畫質同對白都piece of shxt

質:
PPX>日史>豬>日清>人人>鳳凰
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-7-11 00:13:55 | 顯示全部樓層
原帖由 李喂凸 於 2010-7-11  12:08 AM 發表

睇開名牌
唔心急睇
睇質素要緊
但其他質素點我又唔知

鳳凰的話,上次俾你果D龍櫻圖咪係鳳凰出的啦
其實畫面,字幕都ok(D字好似同豬豬一樣)
不過係衰在有水印同字幕果度加左行果,對於你地寫慣blog的又有D不便
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-7-11 00:19:59 | 顯示全部樓層
原帖由 李喂凸 於 2010-7-11  12:05 AM 發表

去~
對上一套我笑到好勁
已係虎與龍了
都咁先更留意小優

自戀4人組= HKFM


下一集小優出場

[ 本帖最後由 oolongtea 於 2010-7-11  12:31 AM 編輯 ]
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2010-7-11 00:23:48 | 顯示全部樓層
在看kaela ms@j2
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-7-11 00:27:20 | 顯示全部樓層
原帖由 李喂凸 於 2010-7-11  12:23 AM 發表
在看kaela ms@j2

Cooco點解仲係成個靚妹咁
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-7-11 00:28:19 | 顯示全部樓層
原帖由 李喂凸 於 2010-7-11  12:11 AM 發表

+korver

我覺爵士同金塊,黃蜂一樣
唔上唔下,又一班都見頂既人


教練功力唔同

AK 如果可以回復番佢全盛期既水平 Jazz 入playoff 冇問題
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-7-11 00:31:24 | 顯示全部樓層
原帖由 李喂凸 於 2010-7-11  12:27 AM 發表

穿哂橋
看劇都不好笑了

好想客串男犯人係史史囉


淨出人設,無穿到橋喎

你未知故仔玩乜?
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2010-7-11 00:40:59 | 顯示全部樓層
原帖由 oolongtea 於 2010-7-11  12:31 AM 發表


淨出人設,無穿到橋喎

你未知故仔玩乜?

單元劇嘛~

都係睇小室blog,話可能有基佬戀
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-7-11 00:48:59 | 顯示全部樓層
原帖由 李喂凸 於 2010-7-11  12:40 AM 發表

單元劇嘛~

都係睇小室blog,話可能有基佬戀


估計小室可能會好buy呢套又話好有共鳴云云
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-7-11 00:53:55 | 顯示全部樓層
原帖由 李喂凸 於 2010-7-11  12:11 AM 發表

+korver

我覺爵士同金塊,黃蜂一樣
唔上唔下,又一班都見頂既人

Jazz就年年都係咁
入到playoff,pick又好難高
不過我覺得教練有功力係唔同d,去發展聯盟執件SG返來都可以打得好好睇睇
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-7-11 00:55:56 | 顯示全部樓層
原帖由 Raul_Gonzalez 於 2010-7-11  12:07 AM 發表


聽聞他是用腦打球的
我對這款通常是沒有抵抗力的

係史龍手下,聽聽話話的SG絕對會有運行
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2010-7-11 01:15:27 | 顯示全部樓層
原帖由 henrytam 於 2010-7-11  12:53 AM 發表

Jazz就年年都係咁
入到playoff,pick又好難高
不過我覺得教練有功力係唔同d,去發展聯盟執件SG返來都可以打得好好睇睇

呢方面既專家
係勇士教緊
熱火唔夠人用,可以諗下搵佢教

[ 本帖最後由 李喂凸 於 2010-7-11  01:16 AM 編輯 ]
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2010-7-11 01:16:44 | 顯示全部樓層
Cooco完全FREESTYLE
仲出埋沖繩語


結衣仲係太緊了,學到佢偶像一半咁都好

[ 本帖最後由 李喂凸 於 2010-7-11  01:19 AM 編輯 ]
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-7-11 01:18:05 | 顯示全部樓層
原帖由 李喂凸 於 2010-7-11  01:15 AM 發表

呢方面既專家
係勇士教緊
熱火唔夠人用,可以諗下搵佢教

我驚3巨頭比佢操到斷氣
回復

使用道具 舉報

您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 會員申請

本版積分規則

Archiver|手機版|小黑屋|HKCM

GMT+8, 2026-6-28 16:59 , Processed in 0.042369 second(s), 15 queries .

Powered by Discuz! X3.5

© 2001-2023 Discuz! Team.

快速回復 返回頂部 返回列表