找回密碼
 會員申請
搜索
熱搜: 活動 交友 discuz
樓主: 李喂凸

[電視] 日藝183劇場 -國境之南.太陽之西

  [複製鏈接]
發表於 2010-7-14 02:23:52 | 顯示全部樓層
原帖由 李喂凸 於 2010-7-14  02:18 AM 發表

冇人叫你set目標高

好似以前一星期同佢跑三日
被甩掉了,我選擇自己繼續跑更快更累
今日咁熱都跑左十個字
燃燒自己係確認我仲係一個人,有目標既一種方法(講到好漫畫咁) ...

set d唔高的目標都仲係做唔到先仲hurt

反向確認其實都有點悲情,不過既然可以強身健體兼麻醉下自己何樂而不為?
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2010-7-14 02:25:05 | 顯示全部樓層
原帖由 CYBASTER 於 2010-7-14  02:16 AM 發表

今次真係認清晒雙方既性格等等先打算開始 (正確d黎講本身都冇諗過追佢)
唔想好似上次咁失敗

呢的開始根本最完美
二個熟到好熟咁就自然開始

(又或者咁講,有的女都對你有意思,唔比你睇穿佢,就係要你追佢
不過以我地性格,佢都唔得逞了)

繼續8卦
點識?
有共同話題?
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2010-7-14 02:27:36 | 顯示全部樓層
原帖由 天才守門員 於 2010-7-14  02:19 AM 發表

識左幾耐?


咦,咁似你既?

原帖由 CYBASTER 於 2010-7-14  02:21 AM 發表

大約一年,但都幾常一班人一齊出去玩
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-7-14 02:28:44 | 顯示全部樓層
原帖由 李喂凸 於 2010-7-14  02:27 AM 發表

大約一年,但都幾常一班人一齊出去玩

咦,咁似你既?



阿哥,未啊
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-7-14 02:28:45 | 顯示全部樓層
原帖由 CYBASTER 於 2010-7-14  02:18 AM 發表
有對象?

我都好想有

其實那時得閒可以選擇週圍搵d野搞搞震來識下女?
我是悲哀地其實熟d既女性朋友都冇的
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2010-7-14 02:32:36 | 顯示全部樓層
原帖由 天才守門員 於 2010-7-14  02:28 AM 發表


阿哥,未啊

同學日日見
有冇一齊出去食lunch?
優勢比西巴多啦(假設aiko唔係佢同學)
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-7-14 02:36:44 | 顯示全部樓層
原帖由 天才守門員 於 2010-7-14  02:28 發表

阿哥,未啊


嗯......................
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-7-14 02:37:08 | 顯示全部樓層
原帖由 makkaho 於 2010-7-14  02:30 發表

give me five


我俾夠十
我自找的
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2010-7-14 02:38:52 | 顯示全部樓層
原帖由 Raul_Gonzalez 於 2010-7-14  02:37 AM 發表


我俾夠十
我自找的

哦,自己選擇唔要
你仲串啦
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-7-14 02:39:25 | 顯示全部樓層
原帖由 李喂凸 於 2010-7-14  02:25 AM 發表

呢的開始根本最完美
二個熟到好熟咁就自然開始

(又或者咁講,有的女都對你有意思,唔比你睇穿佢,就係要你追佢
不過以我地性格,佢都唔得逞了)

繼續8卦
點識?
有共同話題? ...

的確前排有另外一個fd無端端send sms黎同埋出街玩時會係咁同我講野
但我最後冇理佢

同一間大學
一樣會同日本人玩
所以就多機會見喇
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-7-14 02:39:29 | 顯示全部樓層
原帖由 李喂凸 於 2010-7-14  02:32 AM 發表

同學日日見
有冇一齊出去食lunch?
優勢比西巴多啦(假設aiko唔係佢同學)

回復

使用道具 舉報

發表於 2010-7-14 02:40:12 | 顯示全部樓層
原帖由 henrytam 於 2010-7-14  02:28 AM 發表

我都好想有

其實那時得閒可以選擇週圍搵d野搞搞震來識下女?
我是悲哀地其實熟d既女性朋友都冇的

其實問題係你圈子冇女性朋友jei
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-7-14 02:41:38 | 顯示全部樓層
原帖由 李喂凸 於 2010-7-14  02:32 AM 發表

同學日日見
有冇一齊出去食lunch?
優勢比西巴多啦(假設aiko唔係佢同學)

aiko

的確唔係同學
完全唔同科
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-7-14 02:42:15 | 顯示全部樓層
原帖由 makkaho 於 2010-7-14  02:26 AM 發表

香港本身球隊資源都唔夠,搞得frist team錢已經去得8899
青訓只會求其馬虎去做,政府又唔夠backup
所以而家話發大搞根本多9餘
我有個而家踢緊大中一隊的波友,佢自己都話冇諗住踢到30歲,一心諗住讀完教院做體育呀sir好 ...

所以治標要治本,第一件事要令到踢波可以搵到食
運動員生命原本都已經短,所以人工應該高d,但現實是.........

我經常覺得香港有潛質既運動員唔係冇,但過左會考後有幾多個會繼續?
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-7-14 02:45:56 | 顯示全部樓層
原帖由 CYBASTER 於 2010-7-14  02:40 AM 發表

其實問題係你圈子冇女性朋友jei

呢d咁唔設你身的問題你應該想象唔到可以有幾嚴重
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2010-7-14 02:47:26 | 顯示全部樓層
原帖由 CYBASTER 於 2010-7-14  02:41 AM 發表

aiko

的確唔係同學
完全唔同科

=天才十代女都叫基基
方便記認吧
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-7-14 02:49:12 | 顯示全部樓層
原帖由 李喂凸 於 2010-7-14  02:45 AM 發表

問題係佢鐘意你,但你唔鐘意佢,佢又唔想出手,等你追?

佢feel娛會你鐘意佢,佢又一般,但覺被人追下冇壞咁?

呢個真係畢業前標尾會囉

應該係第一樣掛...感覺上

其實畢左業了
我都冇諗過會發生d咁既事
不過都好難得有d性格咁好既女仔既
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-7-14 02:50:04 | 顯示全部樓層
原帖由 李喂凸 於 2010-7-14  02:47 AM 發表

=天才十代女都叫基基
方便記認吧

....
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-7-14 02:52:21 | 顯示全部樓層
原帖由 李喂凸 於 2010-7-14  02:42 AM 發表

唔搵邪途
日文最行貨答案
cheap d既
康文曙健身班
工聯會學下手藝
就算識唔到女,都冇蝕本啦

雖然我學過整t-shirt,一班豬扒

所以諗住學返日文

不過我諗我都係唔識同女仔相處架啦,送埋來我諗我都會甩哂手
欺騙自己都騙到倦哂,老老77咁認左佢算了
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-7-14 02:54:05 | 顯示全部樓層
原帖由 李喂凸 於 2010-7-14  02:38 發表

哦,自己選擇唔要
你仲串啦


這算是所謂反社會嗎?   
回復

使用道具 舉報

您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 會員申請

本版積分規則

Archiver|手機版|小黑屋|HKCM

GMT+8, 2026-6-28 23:58 , Processed in 0.042705 second(s), 15 queries .

Powered by Discuz! X3.5

© 2001-2023 Discuz! Team.

快速回復 返回頂部 返回列表