|
|
發表於 2010-7-14 02:42:15
|
顯示全部樓層
原帖由 makkaho 於 2010-7-14 02:26 AM 發表 
香港本身球隊資源都唔夠,搞得frist team錢已經去得8899
青訓只會求其馬虎去做,政府又唔夠backup
所以而家話發大搞根本多9餘
我有個而家踢緊大中一隊的波友,佢自己都話冇諗住踢到30歲,一心諗住讀完教院做體育呀sir好 ...
所以治標要治本,第一件事要令到踢波可以搵到食
運動員生命原本都已經短,所以人工應該高d,但現實是.........
我經常覺得香港有潛質既運動員唔係冇,但過左會考後有幾多個會繼續? |
|