找回密碼
 會員申請
搜索
熱搜: 活動 交友 discuz
樓主: 李喂凸

[電視] 日藝183劇場 -國境之南.太陽之西

  [複製鏈接]
發表於 2010-7-14 03:18:00 | 顯示全部樓層
原帖由 李喂凸 於 2010-7-14  03:15 AM 發表

同佢唱k你識做啦

佢應該係未唱過K的人
連小玩意都未聽過
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2010-7-14 03:22:22 | 顯示全部樓層
原帖由 天才守門員 於 2010-7-14  03:18 AM 發表

佢應該係未唱過K的人
連小玩意都未聽過

乖女到此

9到既
大把野可以開發喎
帶佢試下呢一樣,去下果度
都覺新奇,易滿足

一定唔駛舊基咁麻煩先
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-7-14 03:22:43 | 顯示全部樓層
原帖由 CYBASTER 於 2010-7-14  03:15 發表

我基本上固定每隔一個星期六會同某幾個朋友食飯


咁至係架嘛!

回復

使用道具 舉報

發表於 2010-7-14 03:22:43 | 顯示全部樓層
原帖由 李喂凸 於 2010-7-14  03:12 AM 發表

今日消遣佢太多

呢樣小事都好緊要
一開始有信任幻,想一拍拖後
連帶你以後做咩都自由左(擴大到識朋友,選擇咩工呀)

...

係囉,如果唔係一齊左就冇朋友,都冇意思啦
好少觀察左好多細節都覺得佢唔錯既女仔
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-7-14 03:23:16 | 顯示全部樓層
原帖由 李喂凸 於 2010-7-14  03:14 AM 發表

不了
將會來既love psy同puffy我曾睇過一次夠了
你買了,同咩人看?

我同一個日本人去
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-7-14 03:24:30 | 顯示全部樓層
原帖由 CYBASTER 於 2010-7-14  03:16 發表
我真係同你地同年代?


天才聽歌老套果方面我都唔陌生喎, 自小都俾我爸轟炸
我是頗反感的, 連歌曲本身都係咁話
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-7-14 03:24:59 | 顯示全部樓層
原帖由 天才守門員 於 2010-7-14  03:18 發表

佢應該係未唱過K的人
連小玩意都未聽過


哩個位入得相當靚!
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-7-14 03:25:38 | 顯示全部樓層
原帖由 Raul_Gonzalez 於 2010-7-14  03:24 AM 發表


哩個位入得相當靚!

我話無可能架,十次婚宴,有九次係會播呢首歌
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-7-14 03:26:00 | 顯示全部樓層
原帖由 CYBASTER 於 2010-7-14  03:22 發表

...

係囉,如果唔係一齊左就冇朋友,都冇意思啦
好少觀察左好多細節都覺得佢唔錯既女仔


我都極少做葡萄牙撚咁解囉
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-7-14 03:26:09 | 顯示全部樓層
原帖由 李喂凸 於 2010-7-14  03:22 AM 發表

乖女到此

9到既
大把野可以開發喎
帶佢試下呢一樣,去下果度
都覺新奇,易滿足

一定唔駛舊基咁麻煩先

9到先講
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-7-14 03:27:33 | 顯示全部樓層
原帖由 天才守門員 於 2010-7-14  03:25 AM 發表

我話無可能架,十次婚宴,有九次係會播呢首歌

有冇去過海洋公園...?
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-7-14 03:28:01 | 顯示全部樓層
原帖由 CYBASTER 於 2010-7-14  03:27 AM 發表

有冇去過海洋公園...?

應該有掛?
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-7-14 03:31:29 | 顯示全部樓層
"I can't stop loving you" huh..
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2010-7-14 03:33:23 | 顯示全部樓層
原帖由 CYBASTER 於 2010-7-14  03:22 AM 發表

...

係囉,如果唔係一齊左就冇朋友,都冇意思啦
好少觀察左好多細節都覺得佢唔錯既女仔

我一開始我都咁諗d ex
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-7-14 03:36:10 | 顯示全部樓層
原帖由 李喂凸 於 2010-7-14  03:33 AM 發表

我一開始我都咁諗d ex

...我淨係好唔鍾意日本識果個,其他都冇咩野
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2010-7-14 03:39:39 | 顯示全部樓層
原帖由 Raul_Gonzalez 於 2010-7-14  03:31 AM 發表
"I can't stop loving you" huh..

你可能覺妹妹仔電音解歌詞冇咩意思
但呢句yuka獨唱,好悲架
noochi都話"駛唔駛唱到咁慘情呀"


Can't stop feeling 不自然的女孩
これ以上苦しめないでね
不要再这么折磨我了
stop a moment I can't stop lovin you
ほどほどにしたいでしょう
你也想就此适可而止吧
もうもうもうもうもうもうもうもうもうもう遅いのかな
已经已经已经已经已经已经已经已经已经已经太迟了吧
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-7-14 03:42:09 | 顯示全部樓層
原帖由 李喂凸 於 2010-7-14  03:39 發表
你可能覺妹妹仔電音解歌詞冇咩意思
但呢句yuka獨唱,好悲架
noochi都話"駛唔駛唱到咁慘情呀"


Can't stop feeling 不自然的女孩
これ以上苦しめないでね
不要再这么折磨我了
stop a moment I can't stop lovin you
ほどほどにしたいでしょう
你也想就此适可而止吧
もうもうもうもうもうもうもうもうもうもう遅いのかな
已经已经已经已经已经已经已经已经已经已经太迟了吧


其實我好有 mood 就真..
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-7-14 09:56:37 | 顯示全部樓層
原帖由 CYBASTER 於 2010-7-14  02:55 AM 發表
學日文未必夠多interaction既機會wo

我一向是一個懶正義西,很抗抵為了媾女而去特別做一件事
覺得動機唔夠pure,好可恥
以前朋友特登去d女校搞crossover活動,叫埋我,我都真係只係諗住做件活動唔會話想媾女

就算玩O'Camp做組爸,我都真係很pure地諗住幫下d新生,冇諗過週圍媾女

越諗越覺得自己on9
或者幾年後仲係一條友的時候,乜Q相睇/speed dating都要試掛
不過去到那個stage的話即係本來的我已經死了
有些原則退讓了就等於死過一次了
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-7-14 09:57:02 | 顯示全部樓層
原帖由 李喂凸 於 2010-7-14  03:22 AM 發表

乖女到此

9到既
大把野可以開發喎
帶佢試下呢一樣,去下果度
都覺新奇,易滿足

一定唔駛舊基咁麻煩先

見到「開發」二字總是想到奇怪的地方去
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-7-14 10:14:33 | 顯示全部樓層
原帖由 CYBASTER 於 2010-7-14  01:46 AM 發表

奧大返緊工?

繼續讀書
回復

使用道具 舉報

您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 會員申請

本版積分規則

Archiver|手機版|小黑屋|HKCM

GMT+8, 2026-6-29 01:53 , Processed in 0.035944 second(s), 15 queries .

Powered by Discuz! X3.5

© 2001-2023 Discuz! Team.

快速回復 返回頂部 返回列表