找回密碼
 會員申請
搜索
熱搜: 活動 交友 discuz
樓主: 李喂凸

[電視] 日藝183劇場 -國境之南.太陽之西

  [複製鏈接]
發表於 2010-7-14 02:55:10 | 顯示全部樓層
原帖由 天才守門員 於 2010-7-14  02:39 發表



交流到咩地步?
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-7-14 02:55:22 | 顯示全部樓層
原帖由 henrytam 於 2010-7-14  02:52 AM 發表

所以諗住學返日文

不過我諗我都係唔識同女仔相處架啦,送埋來我諗我都會甩哂手
欺騙自己都騙到倦哂,老老77咁認左佢算了

學日文未必夠多interaction既機會wo
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-7-14 02:56:18 | 顯示全部樓層
原帖由 Raul_Gonzalez 於 2010-7-14  02:55 AM 發表


交流到咩地步?

講下喜好
佢聽陳慧嫻同張學友
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-7-14 02:56:24 | 顯示全部樓層
原帖由 henrytam 於 2010-7-14  02:45 發表

呢d咁唔設你身的問題你應該想象唔到可以有幾嚴重


回復

使用道具 舉報

發表於 2010-7-14 02:57:25 | 顯示全部樓層
原帖由 Raul_Gonzalez 於 2010-7-14  02:56 AM 發表



實際上我想講,我身邊既異性朋友多數都唔會對我有興趣/有男朋友
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-7-14 02:58:13 | 顯示全部樓層
原帖由 天才守門員 於 2010-7-14  02:56 發表

講下喜好
佢聽陳慧嫻同張學友


多謝~
終於有位貼!


回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2010-7-14 02:58:20 | 顯示全部樓層
原帖由 CYBASTER 於 2010-7-14  02:49 AM 發表

應該係第一樣掛...感覺上

其實畢左業了
我都冇諗過會發生d咁既事
不過都好難得有d性格咁好既女仔既

第一樣叫"女人版天才"
鐘意人又唔講
不過比我空虛時又靚既,實係咁意溝下,試左先算

第二樣咁高姿態,為收兵
我叫做作多情死港女!

指畢業前既女者
有幾好?
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-7-14 02:59:03 | 顯示全部樓層
原帖由 CYBASTER 於 2010-7-14  02:57 發表

實際上我想講,我身邊既異性朋友多數都唔會對我有興趣/有男朋友


我就是早已決定不留這類朋友
連同沒發展可能的, 可斷即斷
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-7-14 03:00:05 | 顯示全部樓層
原帖由 Raul_Gonzalez 於 2010-7-14  02:58 AM 發表


多謝~
終於有位貼!


E9CWglUJUfM

回復

使用道具 舉報

發表於 2010-7-14 03:01:58 | 顯示全部樓層
原帖由 李喂凸 於 2010-7-14  02:58 AM 發表

第一樣叫"女人版天才"
鐘意人又唔講
不過比我空虛時又靚既,實係咁意溝下,試左先算

第二樣咁高姿態,為收兵
我叫做作多情死港女!

指畢業前既女者
有幾好? ...


你成日逼我用呢個icon

considerate囉
同佢sms緊,我覆佢,佢知我同d fd一齊會叫我唔駛咁快覆佢
比著對上果個,我唔覆佢,下一個sms可能係"我完全唔覺得你重視我囉! "
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-7-14 03:02:12 | 顯示全部樓層
原帖由 天才守門員 於 2010-7-14  03:00 發表



其一細個一聽就喜歡到而家嘅歌


[ 本帖最後由 Raul_Gonzalez 於 2010-7-14  03:04 AM 編輯 ]
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-7-14 03:02:54 | 顯示全部樓層
原帖由 Raul_Gonzalez 於 2010-7-14  02:59 AM 發表


我就是早已決定不留這類朋友
連同沒發展可能的, 可斷即斷

...同異性真係冇得做朋友架咩?
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-7-14 03:04:54 | 顯示全部樓層
原帖由 天才守門員 於 2010-7-14  02:56 AM 發表

講下喜好
佢聽陳慧嫻同張學友

咁特別既
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-7-14 03:05:28 | 顯示全部樓層
btw,凸凸你去唔去睇love psy?
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-7-14 03:06:39 | 顯示全部樓層
原帖由 CYBASTER 於 2010-7-14  03:02 發表

...同異性真係冇得做朋友架咩?


我自問交心遠比玩樂強, 就算對朋友都係
但我的確唔好出席聚會, 咁就 fail 咗一樣朋友普遍要求
所以還是疏遠較易
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-7-14 03:07:02 | 顯示全部樓層
原帖由 CYBASTER 於 2010-7-14  03:04 AM 發表

咁特別既

我話我仲老土,我聽葉振棠同關正傑























































佢話關正傑唱得唔好聽,張學友唱大地恩情好聽好多
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2010-7-14 03:12:29 | 顯示全部樓層
原帖由 CYBASTER 於 2010-7-14  03:01 AM 發表


你成日逼我用呢個icon

considerate囉
同佢sms緊,我覆佢,佢知我同d fd一齊會叫我唔駛咁快覆佢
比著對上果個,我唔覆佢,下一個sms可能係"我完全唔覺得你重視我囉! " ...

今日消遣佢太多

呢樣小事都好緊要
一開始有信任幻,想一拍拖後
連帶你以後做咩都自由左(擴大到識朋友,選擇咩工呀)
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2010-7-14 03:15:41 | 顯示全部樓層
原帖由 天才守門員 於 2010-7-14  03:07 AM 發表

我話我仲老土,我聽葉振棠同關正傑



.

同佢唱k你識做啦
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-7-14 03:15:45 | 顯示全部樓層
原帖由 Raul_Gonzalez 於 2010-7-14  03:06 AM 發表


我自問交心遠比玩樂強, 就算對朋友都係
但我的確唔好出席聚會, 咁就 fail 咗一樣朋友普遍要求
所以還是疏遠較易

我基本上固定每隔一個星期六會同某幾個朋友食飯
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-7-14 03:16:17 | 顯示全部樓層
原帖由 天才守門員 於 2010-7-14  03:07 AM 發表

我話我仲老土,我聽葉振棠同關正傑























































佢話關正傑唱得唔好聽,張學友唱大地恩情好聽好多 ...
我真係同你地同年代?
回復

使用道具 舉報

您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 會員申請

本版積分規則

Archiver|手機版|小黑屋|HKCM

GMT+8, 2026-6-29 01:38 , Processed in 0.040900 second(s), 15 queries .

Powered by Discuz! X3.5

© 2001-2023 Discuz! Team.

快速回復 返回頂部 返回列表