原帖由 天才守門員 於 2010-7-14 02:39 發表 有
使用道具 舉報
原帖由 henrytam 於 2010-7-14 02:52 AM 發表 所以諗住學返日文 不過我諗我都係唔識同女仔相處架啦,送埋來我諗我都會甩哂手 欺騙自己都騙到倦哂,老老77咁認左佢算了
原帖由 Raul_Gonzalez 於 2010-7-14 02:55 AM 發表 交流到咩地步?
原帖由 henrytam 於 2010-7-14 02:45 發表 呢d咁唔設你身的問題你應該想象唔到可以有幾嚴重
原帖由 Raul_Gonzalez 於 2010-7-14 02:56 AM 發表
原帖由 天才守門員 於 2010-7-14 02:56 發表 講下喜好 佢聽陳慧嫻同張學友
原帖由 CYBASTER 於 2010-7-14 02:49 AM 發表 應該係第一樣掛...感覺上 其實畢左業了 我都冇諗過會發生d咁既事 不過都好難得有d性格咁好既女仔既
原帖由 CYBASTER 於 2010-7-14 02:57 發表 實際上我想講,我身邊既異性朋友多數都唔會對我有興趣/有男朋友
原帖由 Raul_Gonzalez 於 2010-7-14 02:58 AM 發表 多謝~ 終於有位貼! E9CWglUJUfM
原帖由 李喂凸 於 2010-7-14 02:58 AM 發表 第一樣叫"女人版天才" 鐘意人又唔講 不過比我空虛時又靚既,實係咁意溝下,試左先算 第二樣咁高姿態,為收兵 我叫做作多情死港女! 指畢業前既女者 有幾好? ...
原帖由 天才守門員 於 2010-7-14 03:00 發表
原帖由 Raul_Gonzalez 於 2010-7-14 02:59 AM 發表 我就是早已決定不留這類朋友 連同沒發展可能的, 可斷即斷
原帖由 天才守門員 於 2010-7-14 02:56 AM 發表 講下喜好 佢聽陳慧嫻同張學友
原帖由 CYBASTER 於 2010-7-14 03:02 發表 ...同異性真係冇得做朋友架咩?
原帖由 CYBASTER 於 2010-7-14 03:04 AM 發表 咁特別既
原帖由 CYBASTER 於 2010-7-14 03:01 AM 發表 你成日逼我用呢個icon considerate囉 同佢sms緊,我覆佢,佢知我同d fd一齊會叫我唔駛咁快覆佢 比著對上果個,我唔覆佢,下一個sms可能係"我完全唔覺得你重視我囉! " ...
原帖由 天才守門員 於 2010-7-14 03:07 AM 發表 我話我仲老土,我聽葉振棠同關正傑 .
原帖由 Raul_Gonzalez 於 2010-7-14 03:06 AM 發表 我自問交心遠比玩樂強, 就算對朋友都係 但我的確唔好出席聚會, 咁就 fail 咗一樣朋友普遍要求 所以還是疏遠較易
原帖由 天才守門員 於 2010-7-14 03:07 AM 發表 我話我仲老土,我聽葉振棠同關正傑 佢話關正傑唱得唔好聽,張學友唱大地恩情好聽好多 ...
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
Archiver|手機版|小黑屋|HKCM
GMT+8, 2026-6-29 01:38 , Processed in 0.040900 second(s), 15 queries .
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2023 Discuz! Team.