原帖由 傑夫仔 於 2009-7-3111:33 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
睡覺前,打了一個飛機,可惜與女生無關
:(
睡覺前,打了一個乞痴,可惜與女生無關
:(
原帖由 傑夫仔 於 2009-7-3123:33 發表 http://hkcmforum.com/images/common/back.gif
睡覺前,打了一個飛機,可惜與女生無關
:(
:icon121: :icon101:
原帖由 Eggio 於 2009-7-3111:29 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
你係伍長?:icon101:
用幅可兒吉長
說明老馬只能吉牆, 不能吉洞 :(
原帖由 奇連士文再生 於 2009-8-112:16 AM 發表 http://hkcm.hkehost.net/images/common/back.gif
用幅可兒吉長
說明老馬只能吉牆, 不能吉洞 :(
:(
岩岩返屋企途中比鬼佬吊:(
夜媽媽有長腳蟹睇姐係叫人唔好訓住姐:icon124:
原帖由 makkaho 於 2009-7-3111:50 PM 發表 http://hkcmforum.com/images/common/back.gif
睡覺前,打了一個乞痴,可惜與女生無關
:(
睡覺前,打了一招呼,可惜與女生無關
:(
原帖由 makkaho 於 2009-8-112:46 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
夜媽媽有長腳蟹睇姐係叫人唔好訓住姐:icon124:
合情合理地殺必死:icon042: :icon101:
認真求救, 啱啱有個十靚歲嘅女仔SMS話喜歡我
有乜方法可以婉拒佢? 嚟緊每個禮拜打波都會見到佢, 唔想太尷尬:(
原帖由 Keith 於 2009-8-101:22 AM 發表 http://hkcm.hkehost.net/images/common/back.gif
認真求救, 啱啱有個十靚歲嘅女仔SMS話喜歡我
有乜方法可以婉拒佢? 嚟緊每個禮拜打波都會見到佢, 唔想太尷尬:(
話自己係gay:icon112: :icon101:
講笑,講忙學業果d囉..:icon075: :icon101:
睇完竊聽風雲
我話張靜初靚
全部家人反對
難道我係異類? :(
原帖由 Keith 於 2009-8-101:22 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
認真求救, 啱啱有個十靚歲嘅女仔SMS話喜歡我
有乜方法可以婉拒佢? 嚟緊每個禮拜打波都會見到佢, 唔想太尷尬:(
扮冇收過呢個sms:icon101:
原帖由 Keith 於 2009-8-101:22 AM 發表 http://hkcm.hkehost.net/images/common/back.gif
認真求救, 啱啱有個十靚歲嘅女仔SMS話喜歡我
有乜方法可以婉拒佢? 嚟緊每個禮拜打波都會見到佢, 唔想太尷尬:(
媽咪唔俾拍拖:(
原帖由 Keith 於 2009-8-101:22 AM 發表 http://hkcmforum.com/images/common/back.gif
認真求救, 啱啱有個十靚歲嘅女仔SMS話喜歡我
有乜方法可以婉拒佢? 嚟緊每個禮拜打波都會見到佢, 唔想太尷尬:(
我有個friend試過同個女仔講 '呢D都係illusion黎既' :icon101:
正呀,有忍者小靈精睇:icon101: :icon101: :icon101:
明天下午三時半,在屯門市廣場,有球賽的新聞發佈會,四隊參賽球隊都會派出代表,熱刺方面將派出領隊哈利列納、球星廸科爾、贊拿斯出席,大家都可以到屯門市廣場,一睹球星風采。
曲街
早一兩個鐘得唔得:icon101:
原帖由 cavasake 於 2009-8-102:00 AM 發表 http://hkcm.hkehost.net/images/common/back.gif
明天下午三時半,在屯門市廣場,有球賽的新聞發佈會,四隊參賽球隊都會派出代表,熱刺方面將派出領隊哈利列納、球星廸科爾、贊拿斯出席,大家都可以到屯門市廣場,一睹球星風采。
曲街
早一兩個鐘得唔得:icon101: ...
shxt
唔係香港
唔係去睇下都好:icon101:
乜原來萬寧而家咁潮會播日文歌:icon101:
原帖由 奇連士文再生 於 2009-8-101:50 AM 發表 http://hkcmforum.com/images/common/back.gif
我有個friend試過同個女仔講 '呢D都係illusion黎既' :icon101:
谷德昭?:icon101:
不過我都有考慮過類似回復
早知同佢講有女啦:(