makkaho 發表於 2009-7-31 23:50:28

原帖由 傑夫仔 於 2009-7-3111:33 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
睡覺前,打了一個飛機,可惜與女生無關

:(
睡覺前,打了一個乞痴,可惜與女生無關

:(

Raul_Gonzalez 發表於 2009-7-31 23:51:28

原帖由 傑夫仔 於 2009-7-3123:33 發表 http://hkcmforum.com/images/common/back.gif
睡覺前,打了一個飛機,可惜與女生無關

:(

:icon121: :icon101:

天才守門員 發表於 2009-7-31 23:53:03

原帖由 Eggio 於 2009-7-3111:29 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif

你係伍長?:icon101:

奇連士文再生 發表於 2009-8-1 00:16:18

用幅可兒吉長
說明老馬只能吉牆, 不能吉洞 :(

hoyte 發表於 2009-8-1 00:43:57

原帖由 奇連士文再生 於 2009-8-112:16 AM 發表 http://hkcm.hkehost.net/images/common/back.gif
用幅可兒吉長
說明老馬只能吉牆, 不能吉洞 :(
:(

hoyte 發表於 2009-8-1 00:44:17

岩岩返屋企途中比鬼佬吊:(

makkaho 發表於 2009-8-1 00:46:51

夜媽媽有長腳蟹睇姐係叫人唔好訓住姐:icon124:

Keith 發表於 2009-8-1 01:19:15

原帖由 makkaho 於 2009-7-3111:50 PM 發表 http://hkcmforum.com/images/common/back.gif

睡覺前,打了一個乞痴,可惜與女生無關

:(
睡覺前,打了一招呼,可惜與女生無關

:(

henrytam 發表於 2009-8-1 01:20:15

原帖由 makkaho 於 2009-8-112:46 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
夜媽媽有長腳蟹睇姐係叫人唔好訓住姐:icon124:
合情合理地殺必死:icon042: :icon101:

Keith 發表於 2009-8-1 01:22:47

認真求救, 啱啱有個十靚歲嘅女仔SMS話喜歡我
有乜方法可以婉拒佢? 嚟緊每個禮拜打波都會見到佢, 唔想太尷尬:(

hoyte 發表於 2009-8-1 01:24:47

原帖由 Keith 於 2009-8-101:22 AM 發表 http://hkcm.hkehost.net/images/common/back.gif
認真求救, 啱啱有個十靚歲嘅女仔SMS話喜歡我
有乜方法可以婉拒佢? 嚟緊每個禮拜打波都會見到佢, 唔想太尷尬:(
話自己係gay:icon112: :icon101:


講笑,講忙學業果d囉..:icon075: :icon101:

奇連士文再生 發表於 2009-8-1 01:39:21

睇完竊聽風雲
我話張靜初靚
全部家人反對
難道我係異類? :(

makkaho 發表於 2009-8-1 01:40:45

原帖由 Keith 於 2009-8-101:22 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
認真求救, 啱啱有個十靚歲嘅女仔SMS話喜歡我
有乜方法可以婉拒佢? 嚟緊每個禮拜打波都會見到佢, 唔想太尷尬:(
扮冇收過呢個sms:icon101:

STAM 發表於 2009-8-1 01:41:39

原帖由 Keith 於 2009-8-101:22 AM 發表 http://hkcm.hkehost.net/images/common/back.gif
認真求救, 啱啱有個十靚歲嘅女仔SMS話喜歡我
有乜方法可以婉拒佢? 嚟緊每個禮拜打波都會見到佢, 唔想太尷尬:(
媽咪唔俾拍拖:(

奇連士文再生 發表於 2009-8-1 01:50:28

原帖由 Keith 於 2009-8-101:22 AM 發表 http://hkcmforum.com/images/common/back.gif
認真求救, 啱啱有個十靚歲嘅女仔SMS話喜歡我
有乜方法可以婉拒佢? 嚟緊每個禮拜打波都會見到佢, 唔想太尷尬:(

我有個friend試過同個女仔講 '呢D都係illusion黎既' :icon101:

makkaho 發表於 2009-8-1 01:53:10

正呀,有忍者小靈精睇:icon101: :icon101: :icon101:

cavasake 發表於 2009-8-1 02:00:12

明天下午三時半,在屯門市廣場,有球賽的新聞發佈會,四隊參賽球隊都會派出代表,熱刺方面將派出領隊哈利列納、球星廸科爾、贊拿斯出席,大家都可以到屯門市廣場,一睹球星風采。


曲街
早一兩個鐘得唔得:icon101:

hoyte 發表於 2009-8-1 02:03:44

原帖由 cavasake 於 2009-8-102:00 AM 發表 http://hkcm.hkehost.net/images/common/back.gif
明天下午三時半,在屯門市廣場,有球賽的新聞發佈會,四隊參賽球隊都會派出代表,熱刺方面將派出領隊哈利列納、球星廸科爾、贊拿斯出席,大家都可以到屯門市廣場,一睹球星風采。


曲街
早一兩個鐘得唔得:icon101: ...
shxt
唔係香港
唔係去睇下都好:icon101:

makkaho 發表於 2009-8-1 02:06:28

乜原來萬寧而家咁潮會播日文歌:icon101:

Keith 發表於 2009-8-1 02:17:45

原帖由 奇連士文再生 於 2009-8-101:50 AM 發表 http://hkcmforum.com/images/common/back.gif


我有個friend試過同個女仔講 '呢D都係illusion黎既' :icon101:
谷德昭?:icon101:
不過我都有考慮過類似回復

早知同佢講有女啦:(
頁: 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 [17] 18 19 20 21 22 23 24 25 26
查看完整版本: 日藝一百七十一之爛周最長的一天