http://farm3.static.flickr.com/2460/3776239093_7bcd665eac_o.png
雙A:eek2:
點解遲過電影咁多先出:icon101:
俠義看護 初評
現在都播到第四集,才寫出了這套的首話心得,滿慚愧的…不過,看畢了覺得故事滿好玩的。
這是用黑幫作包裝,實則探討日本現時一個人口問題--高齡化。相信對日本社會有些了解的,都知道這個問題,對該國的影響的滿深遠的。除了老年化外,也順道談到了社福機構,在理念或資本主義講求效率之間,點樣取得共識。
(未完待續…)
看了一集就拜拜 這次好果斷
http://drama.chu.jp/09_07/kochikame.html
好了…這季只追看任俠、零秒同daddy了
原帖由 橋子 於 2009-8-110:27 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
看了一集就拜拜 這次好果斷
http://drama.chu.jp/09_07/kochikame.html
我覺得真的不需要太在意別人的想法:icon101:
自己的感覺才是最真實的:icon101:
所以那些評分我勸都是看完就算好了:icon101:
原帖由 makkaho 於 2009-8-110:32 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
我覺得真的不需要太在意別人的想法:icon101:
自己的感覺才是最真實的:icon101:
所以那些評分我勸都是看完就算好了:icon101:
不過我對烏龍興趣都算麻麻…
試看一集再說吧
另外 怨恨屋本舖意外覺好目弟
原帖由 橋子 於 2009-8-110:34 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
不過我對烏龍興趣都算麻麻…
試看一集再說吧
另外 怨恨屋本舖意外覺好目弟
這套一早表明是無聊搞笑喜劇,我想真的未必有你想看的東西...:icon101:
這套好像是老牌經典日劇系列?:icon101:
原帖由 makkaho 於 2009-8-110:36 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
這套一早表明是無聊搞笑喜劇,我想真的未必有你想看的東西...:icon101:
這套好像是老牌經典日劇系列?:icon101:
maybe…華麗而家都沒動力看第一集呢…
好似証明我鍾意黑暗復仇的劇種
地獄少女都滿吸引我的…
原帖由 橋子 於 2009-8-110:39 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
maybe…華麗而家都沒動力看第一集呢…
好似証明我鍾意黑暗復仇的劇種
地獄少女都滿吸引我的…
華麗我很可能也cut,不過現時還未至於令我不想看的地步...:icon101:
近一兩年好像愈來愈少這類劇種
原帖由 makkaho 於 2009-8-110:41 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
華麗我很可能也cut,不過現時還未至於令我不想看的地步...:icon101:
近一兩年好像愈來愈少這類劇種
我找時間還是會看呢二話吧…
近一兩年 我倒是覺電視台只一味迷信卡司…
http://www.ricotta-soft.jp/event_html/images/c76_cg004.jpg
呢d抱枕先正架嘛:icon048: :icon040: :icon040: :icon040: :icon040: :icon124:
盛惠10000Yen.....:icon101:
八百蚊:icon042:
[ 本帖最後由 henrytam 於 2009-8-110:59 PM 編輯 ]
:icon101:
原帖由 天才守門員 於 2009-8-110:12 PM 發表 http://hkcmforum.com/images/common/back.gif
次男最後拎住海虎個頭行出黎真係好震撼
當然,更經典的莫過於..........:icon101:
不過依家肥良又係人人喊打
Beatles? :icon101::icon101:
原帖由 奇連士文再生 於 2009-8-111:02 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
Beatles? :icon101::icon101:
:icon075:
聞名日本台灣:icon101:
原帖由 天才守門員 於 2009-8-111:05 PM 發表 http://hkcmforum.com/images/common/back.gif
:icon075:
聞名日本台灣:icon101:
其實基頭四評價高D定係真.好男人阿部高和高D? :icon101:
原帖由 奇連士文再生 於 2009-8-111:11 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
其實基頭四評價高D定係真.好男人阿部高和高D? :icon101:
咁我唔知啦:icon101:
閒王..:icon121:
http://hkcmforum.com/viewthread.php?tid=126632&page=93#pid4862827
原帖由 天才守門員 於 2009-8-111:15 PM 發表 http://hkcmforum.com/images/common/back.gif
咁我唔知啦:icon101:
我真係每次聽到yalanaika就會爆笑:icon101:
原帖由 Raul_Gonzalez 於 2009-8-109:41 PM 發表 http://hkcmforum.com/images/common/back.gif
師奶都去動漫節
我真係唔潮得咁過份?
:icon090: :icon101:
送俾個仔用, 等佢唔係成日出街蒲:icon090: :icon101:
原帖由 makkaho 於 2009-8-110:41 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
華麗我很可能也cut,不過現時還未至於令我不想看的地步...:icon101:
近一兩年好像愈來愈少這類劇種
:icon075:
撐長瀨 :icon066::icon101: