原帖由 傑夫仔 於 2009-8-204:53 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
Code Blue又拍續集?:icon101: :icon101: :icon101:
咁日劇真係變左淪為只識食老本
原帖由 oolongtea 於 2009-8-205:46 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
夏天終于來了。無論是日常生活中還是電視上,女性們都穿得非常的清凉,肌膚全開,這當然給男性不小的刺激。那麽在20代的性感女星、女藝人中,“最想與她SEX”的是誰呢?
當然這些都是妄想,不過仍然不影響下列這份排行榜的推出:
...
『處女』邊個唔想H:icon101:
:icon101:
:icon090:
http://img132.imageshack.us/img132/7655/snapshot20090802183000.jpg
VER. 3:(
http://img44.imageshack.us/img44/6954/snapshot20090802183852.jpg
今日去完動漫展,實在太逼太多人 :icon102:
入面D野9成都唔識 :o
不過個歌唱比賽幾過癮 :icon101:
原帖由 Donald 於 2009-8-207:41 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
今日去完動漫展,實在太逼太多人 :icon102:
入面D野9成都唔識 :o
尋日場外同場內都見到唔少人cos初音
真係有d估唔到:icon101:
原帖由 Donald 於 2009-8-207:41 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
今日去完動漫展,實在太逼太多人 :icon102:
入面D野9成都唔識 :o
不過個歌唱比賽幾過癮 :icon101:
我冇去:(
下星期一仲有冇?:icon101:
原帖由 Donald 於 2009-8-207:41 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
今日去完動漫展,實在太逼太多人 :icon102:
入面D野9成都唔識 :o
不過個歌唱比賽幾過癮 :icon101:
全場收獲就係爆漫第3期+贈品folder
個爆漫folder唔值$25囉唔該:icon126:
cosplay女又令我硬不起來:icon087:
睇到有條十幾歲柒頭,上台真係淨係諗住抽女水:icon068:
估題目忍者英文係乜唔x識,機又話自己無x打過
火x到我叫佢收皮番屋企打飛機:o
原帖由 Donald 於 2009-8-207:41 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
今日去完動漫展,實在太逼太多人 :icon102:
入面D野9成都唔識 :o
不過個歌唱比賽幾過癮 :icon101:
有冇買1比1毛?:icon101:
原帖由 henrytam 於 2009-8-207:50 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
我冇去:(
下星期一仲有冇?:icon101:
做到4號 :icon101:
原帖由 Donald 於 2009-8-207:56 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
做到4號 :icon101:
其實最值得去係昨晚:icon101:
有中川翔子:icon101:
原帖由 oolongtea 於 2009-8-207:54 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
全場收獲就係爆漫第3期+贈品folder
個爆漫folder唔值$25囉唔該:icon126:
cosplay女又令我硬不起來:icon087:
睇到有條十幾歲柒頭,上台真係淨係諗住抽女水:icon068:
估題目忍者英文係乜唔x識,機又話自己無x打過
火 ...
唔知係唔係今日天氣熱同太逼,去到有D位真係聞到陣汗味 :icon114:
可能太耐冇睇卡通片,新個D動漫基本上都唔係好識
總之入完去比我o既感覺係香港真係一個幾富裕o既地方 :D
[ 本帖最後由 Donald 於 2009-8-208:06 PM 編輯 ]
原帖由 傑夫仔 於 2009-8-207:55 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
有冇買1比1毛?:icon101:
想買IQ博士小雲個舊屎,不過成舊水太貴冇買 :icon101:
原帖由 oolongtea 於 2009-8-208:00 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
睇o下幾時出面街垃圾站擺哂一大堆長膠劍:o
賣劍班友發達 :icon080: :icon101:
原帖由 Donald 於 2009-8-208:02 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
唔知係唔係今日天氣熱同太逼,去到有D位真係聞到陣汗味 :icon114:
可能太耐冇睇卡通片,新個D動漫基本上都唔係好識
總之入完去比我o既感覺係香港真係一個幾富裕o既地方 :D ...
動漫展都差不多時候改名架啦:icon101:
應該叫寫真+online game+輕小說展:icon101:
原帖由 Donald 於 2009-8-208:02 PM 發表 http://hkcm.hkehost.net/images/common/back.gif
唔知係唔係今日天氣熱同太逼,去到有D位真係聞到陣汗味 :icon114:
可能太耐冇睇卡通片,新個D動漫基本上都唔係好識
總之入完去比我o既感覺係香港真係一個幾富裕o既地方 :D ...
大大有冇收穫?:D
原帖由 hoyte 於 2009-8-208:10 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
大大有冇收穫?:D
冇 :D
原帖由 henrytam 於 2009-8-208:09 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
動漫展都差不多時候改名架啦:icon101:
應該叫寫真+online game+輕小說展:icon101:
今次當去見識下,之後都未必再去 :icon101:
原帖由 henrytam 於 2009-8-208:09 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
應該叫寫真+online game+輕小說展:icon101:
online game相對之前幾年死了一半
最多人排o既依然係老馬o個檔:bye:
原帖由 henrytam 於 2009-8-208:09 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
動漫展都差不多時候改名架啦:icon101:
應該叫寫真+online game+輕小說展:icon101:
早幾年已經係毒男嘉年華啦
動咩鬼漫