原帖由 makkaho 於 2009-8-109:39 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
今日我連天下個攤都入唔到:icon102:
入左既話我而家可能仲係會展:icon102:
今日我去O個陣入角川唔駛一個鐘
入天下...最少都等3個鐘
條隊仲長過YES:icon101:
原帖由 makkaho 於 2009-8-121:31 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
識打飛機既都識買啦:icon101:
我d frd話呢個攬枕唯一缺點就係差咁個窿...:icon101:
不如出個1:1既吹氣公仔冇咁嬲:icon101:
原帖由 AC米仔 於 2009-8-109:42 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
天下仲有乜野好睇?
三千院凪:icon032:
Anyway, 動漫&動漫節同我從來冇乜關係可言..:icon101:
原帖由 洛奇 於 2009-8-121:45 發表 http://hkcmforum.com/images/common/back.gif
不如出個1:1既吹氣公仔冇咁嬲:icon101:
真係好恨同班假道德搵交嗌? :icon101:
原帖由 cavasake 於 2009-8-109:43 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
今日我去O個陣入角川唔駛一個鐘
入天下...最少都等3個鐘
條隊仲長過YES:icon101:
角川我都冇入,太多人:icon101:
我想去bandai睇下電擊王又係多人到爆,完全埋唔到去睇:icon102:
yes同天下2條隊d人分別好大:icon101:
好相映成趣:icon101:
原帖由 AC米仔 於 2009-8-109:37 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
今日聽到連師奶都有興趣:icon101:
但話太貴
買個300蚊大陸貨都唔買佢:icon032:
原帖由 AC米仔 於 2009-8-109:42 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
天下仲有乜野好睇?
當年儲既七武器都生晒銹
唯獨"絕世好劍":icon8:
近來值得一提係劍晨終於死左:icon101:
原帖由 Raul_Gonzalez 於 2009-8-121:46 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
真係好恨同班假道德搵交嗌? :icon101:
還掂點都有位入架LA:icon101:
玩大去有咩所謂:icon101:
原帖由 洛奇 於 2009-8-109:49 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
還掂點都有位入架LA:icon101:
玩大去有咩所謂:icon101:
得些好意需回手啦:icon101:
唔通真係出個mary咁款既你地先安樂咩:icon101:
原帖由 天才守門員 於 2009-8-109:49 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
近來值得一提係劍晨終於死左:icon101:
天下再集!?
老馬唔自己搞之後已經開始廢
而家更加....:icon101:
原帖由 cavasake 於 2009-8-109:51 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
天下再集!?
老馬唔自己搞之後已經開始廢
而家更加....:icon101:
我無睇,但見到d討論區大事慶祝佢終於死左囉:icon101:
如果唔係幹你老馬呢名言點黎:icon101:
依家值得一睇的,只有溫瑞安群俠傳:icon8:
原帖由 天才守門員 於 2009-8-121:49 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
近來值得一提係劍晨終於死左:icon101:
我睇到小劍聖領略到(劍廿三?)
咩有條友入左乜乜墓穴破自己先人設下既風水局就冇再睇了
係之前聽聞步驚雲要咩做救世主,同全個江湖作對,連同聶風也反晒面
原帖由 AC米仔 於 2009-8-109:56 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
我睇到小劍聖領略到(劍廿三?)
咩有條友入左乜乜墓穴破自己先人設下既風水局就冇再睇了
係之前聽聞步驚雲要咩做救世主,同全個江湖作對,連同聶風也反晒面 ...
我睇到雄霸死左就無睇,d人話天下第二部已經開始爛,但第三部係要講粗口的垃圾:icon101: (講真,依家有咩港漫係唔垃圾?玉郎個d書當on99笑話睇就得,認真的話,真係扯火都似:icon101: )
原帖由 天才守門員 於 2009-8-121:59 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
我睇到雄霸死左就無睇,d人話天下第二部已經開始爛,但第三部係要講粗口的垃圾:icon101: (講真,依家有咩港漫係唔垃圾?玉郎個d書當on99笑話睇就得,認真的話,真係扯火都似:icon101: ) ...
第三部好地地講第二代米算lor
係要兩個老野出黎屈機:icon092:
原帖由 AC米仔 於 2009-8-109:56 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
係之前聽聞步驚雲要咩做救世主,同全個江湖作對,連同聶風也反晒面 ...
都好耐之前了
步驚雲只係同皇帝仲有日本老天皇做戲呃晒全世界人:icon101:
同聶風最後合作搞掂左O個個乜鬼野天隱
而家去到
運送流浪中華o既日本皇太子返日本之後
個日本皇太子等步走左後隊冧左自己老豆:icon101:
原帖由 AC米仔 於 2009-8-110:02 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
第三部好地地講第二代米算lor
係要兩個老野出黎屈機:icon092:
唔肯死人係港漫最大弊病:icon102:
新龍虎門,火雲邪神一個人都無殺到就被三皇圍死左了:icon074: :icon069: :icon101:
海虎三部曲就真係經典:icon8:
原帖由 天才守門員 於 2009-8-122:04 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
唔肯死人係港漫最大弊病:icon102:
新龍虎門,火雲邪神一個人都無殺到就被三皇圍死左了:icon074: :icon069: :icon101:
海虎三部曲就真係經典:icon8:
海虎2:icon8: :icon8: :icon8:
原帖由 AC米仔 於 2009-8-110:09 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
海虎2:icon8: :icon8: :icon8:
次男最後拎住海虎個頭行出黎真係好震撼
當然,更經典的莫過於..........:icon101:
不過依家肥良又係人人喊打
ハロー!プロジェクトの人気ユニット「℃-ute」の梅田えりか(18)が同ユニット、ハロプロを卒業することが1日、公式サイトで発表された。
10月25日のNHK大阪ホールでのコンサートが最後の活動となる。卒業後は、ファッションモデルを目指し、勉強するという。
同ユニットのメンバーだった有原栞菜(16=ありはら・かんな)も先月9日に脱退。残るメンバー5人で活動を続けていく。
不如趕埋岡井同中島走丫:icon102: