橋子 發表於 2009-8-2 21:48:05

原帖由 天才守門員 於 2009-8-209:43 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif

見到古巨基d評語就想恥笑:D

要找評語
都係要找黃耀明咁級數的吧

天才守門員 發表於 2009-8-2 21:48:33

原帖由 Raul_Gonzalez 於 2009-8-209:46 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif


可行的模式, 毛得過喎..:icon101:
又或者咁講,歡樂今宵之後,有咩q唔係模:icon101:

Raul_Gonzalez 發表於 2009-8-2 21:51:02

原帖由 天才守門員 於 2009-8-221:48 發表 http://hkcmforum.com/images/common/back.gif

又或者咁講,歡樂今宵之後,有咩q唔係模:icon101:

模好的就沒所謂..:icon101:

天才守門員 發表於 2009-8-2 21:51:19

上次有條友唱i love baby走音怪隊band之後收皮,我個frd話就算比佢過到,下次都會做9佢:icon101:

橋子 發表於 2009-8-2 21:54:02

原帖由 天才守門員 於 2009-8-209:51 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
上次有條友唱i love baby走音怪隊band之後收皮,我個frd話就算比佢過到,下次都會做9佢:icon101:

而家香港玩band者會否很多?/

oolongtea 發表於 2009-8-2 21:56:49

「ビジュアルクイーン撮影会」第9回は最新DVD「激写X 大橋沙代子」が発売中の大橋沙代子

http://www.sanspo.com/geino/images/090730/gnj0907301300023-p1.jpghttp://www.sanspo.com/geino/images/090730/gnj0907301300023-p5.jpg
http://www.sanspo.com/geino/images/090730/gnj0907301300023-p8.jpghttp://www.sanspo.com/geino/images/090730/gnj0907301300023-p12.jpg
http://www.sanspo.com/geino/images/090730/gnj0907301300023-p18.jpghttp://www.sanspo.com/geino/images/090730/gnj0907301300023-p21.jpg
http://www.sanspo.com/geino/images/090730/gnj0907301300023-p27.jpghttp://www.sanspo.com/geino/images/090730/gnj0907301300023-p32.jpg

李喂凸 發表於 2009-8-2 21:57:11

原帖由 oolongtea 於 2009-8-209:45 PM 發表 http://hkcmforum.com/images/common/back.gif


有北川囧子都唔領呔了?
領左一集,唔想帶
單憑二人果個相遇法,已決定改打bow tie了:
北川唔覺意咁睇到山 p射罸球,球球入
就被吸引去
忍唔住衝口而出咁讚"未見過咁優美既男生"
一開始山 p冇咩反應,繼續射,然後見景子想走
山 p先扮型咁:"多謝妳,有人讚我好波,我好開心"

我開始覺日劇真係變左淪為只識服務女生了

炎夏 發表於 2009-8-2 22:00:03

原帖由 天才守門員 於 2009-8-209:45 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif

我好想知佢點開工:icon101:不過應該有狗公幫佢簽到:icon101:
我估讀到1半可能唔讀:icon100:

天才守門員 發表於 2009-8-2 22:01:30

qyDogJXj1CM
8分鐘條友:D
btw,之前唱touch個條友好正,我覺得好過古巨基:icon101:

橋子 發表於 2009-8-2 22:01:45

原帖由 李喂凸 於 2009-8-209:57 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif

領左一集,唔想帶
單憑二人果個相遇法,已決定改打bow tie了:
北川唔覺意咁睇到山 p射罸球,球球入
就被吸引去
忍唔住衝口而出咁讚"未見過咁優美既男生"
一開始山 p冇咩反應,繼續射,然後見景子想走
山 p先扮型咁:"多謝 ...

其實看了三集
都只是覺及格之上而已
未像某心吹得咁值得看…

李喂凸 發表於 2009-8-2 22:03:03

舊到唔恨,某西會插:原來m娘都咁玩下:icon064:
IAl5ySlXtbE
9gq9W5WpBug&NR
n77QFqVdrig

[ 本帖最後由 李喂凸 於 2009-8-210:04 PM 編輯 ]

Donald 發表於 2009-8-2 22:04:55

:D

[大公報 07/31]反町隆史主演台慶劇
東京電視台宣布開拍四十五周年台慶劇《柳生武藝帳》,反町隆史首次主演古裝劇,扮演日本劍豪柳生十兵衛。

劇集預定於明年新年播放,講述柳生與反對幕府的將軍之間的決戰。反町於二○○二年時,參演過NHK的大河劇《利家與松》,扮演織田信長一角,當時的女主角正是其太太松嵨菜菜子;今次是他首次主演古裝劇,而明年他亦有一部古裝電影《座頭市The Last》上畫,看來最近他與古裝甚為有緣。劇中有不少動作場面,據知反町私底下亦很喜歡練劍,相信觀眾可以在新劇中一睹他的身手。

天才守門員 發表於 2009-8-2 22:05:41

原帖由 李喂凸 於 2009-8-210:03 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
舊到唔恨,某西會插:原來m娘都咁玩下:icon064:
IAl5ySlXtbE
9gq9W5WpBug&NR
n77QFqVdrig
沙由美殘左

oolongtea 發表於 2009-8-2 22:09:58

原帖由 李喂凸 於 2009-8-209:57 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif

領左一集,唔想帶
單憑二人果個相遇法,已決定改打bow tie了:
北川唔覺意咁睇到山 p射罸球,球球入
就被吸引去
忍唔住衝口而出咁讚"未見過咁優美既男生"
一開始山 p冇咩反應,繼續射,然後見景子想走
山 p先扮型咁:"多謝 ...

賣肉service唔係而家先有,但無咁擺明車馬
睇到山p除衫追巴士,更衣室四條kai子哂所謂肌肉
取悅花痴女o個種刻意程度令我生理上相當排斥
向LV致敬就唔好做呢類無謂野,得閒練O下波好過

[ 本帖最後由 oolongtea 於 2009-8-210:12 PM 編輯 ]

AirKID 發表於 2009-8-2 22:10:19

原帖由 天才守門員 於 2009-8-210:01 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
qyDogJXj1CM
8分鐘條友:D
btw,之前唱touch個條友好正,我覺得好過古巨基:icon101:

唱touch好正:icon112:
我想錄低佢:icon101:

天才守門員 發表於 2009-8-2 22:11:02

原帖由 AirKID 於 2009-8-210:10 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif


唱touch好正:icon112:
我想錄低佢:icon101:
唱傷追人應該會更好:icon101:

Raul_Gonzalez 發表於 2009-8-2 22:11:59

原帖由 天才守門員 於 2009-8-222:05 發表 http://hkcmforum.com/images/common/back.gif

沙由美殘左

還是那麼順眼..:icon090: :icon101:

天才守門員 發表於 2009-8-2 22:12:24

d評語真係好有才氣:icon8: :o :D :icon101:

Raul_Gonzalez 發表於 2009-8-2 22:13:59

原帖由 天才守門員 於 2009-8-222:12 發表 http://hkcmforum.com/images/common/back.gif
d評語真係好有才氣:icon8: :o :D :icon101:

抽到停唔到手? :icon101:

天才守門員 發表於 2009-8-2 22:14:54

原帖由 Raul_Gonzalez 於 2009-8-210:13 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif


抽到停唔到手? :icon101:
我寧願佢話年輕當打有活力:icon101:
頁: 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 [29] 30 31 32 33 34 35 36 37 38
查看完整版本: 日藝一百七十一之爛周最長的一天