Donald 發表於 2009-8-3 14:28:33

原帖由 makkaho 於 2009-8-302:25 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
淨係睇op都已經覺得好on9:icon101:

得啖笑就夠 :icon101:

Donald 發表於 2009-8-3 14:29:14

原帖由 makkaho 於 2009-8-302:22 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif

唔知喎,咁既收視有都變冇啦:icon101:
下集正呀,泳衣最高!夏天最高!:icon124: :icon101:

水著救收視 :icon066: :icon101:

makkaho 發表於 2009-8-3 14:31:14

原帖由 Donald 於 2009-8-302:28 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif


得啖笑就夠 :icon101:
睇左5分鐘,已經唔係好頂得順:icon101:
如果香里奈冇咩戲份我直接cut...:icon101:

makkaho 發表於 2009-8-3 14:48:49

:icon066: :icon042:
香里奈d英文唔錯喎:icon101:

[ 本帖最後由 makkaho 於 2009-8-302:50 PM 編輯 ]

makkaho 發表於 2009-8-3 15:38:12

睇完
仲on9過華麗間諜:icon101:
香取d演技浮誇到...:icon101:
香里奈睇黎會經常變裝,所以都係睇1,2集先決定cut唔cut:icon090: :icon101:

傑夫仔 發表於 2009-8-3 17:03:39

http://www.sanspo.com/geino/images/090803/gnj0908031606022-p5.jpg http://hochi.yomiuri.co.jp/photo/20090803-109838-1-L.jpg
http://www.sanspo.com/geino/images/090803/gnj0908031606022-p3.jpghttp://www.sanspo.com/geino/images/090803/gnj0908031606022-p2.jpg
http://www2.daily.co.jp/newsflash/2009/08/03/Images/02194259.jpg
:icon090:

[ 本帖最後由 傑夫仔 於 2009-8-306:26 PM 編輯 ]

傑夫仔 發表於 2009-8-3 18:33:04

澳洲版are you smarter than a 5th grader
下集有Big Show,帶住眼鏡上去玩:icon101:

anto 發表於 2009-8-3 20:33:23

睇夏帆:icon030: :icon030: :icon030: :icon040: :icon040: :icon040:

傑夫仔 發表於 2009-8-3 20:47:52

qs-48FLzZ5A
:icon101:

Donald 發表於 2009-8-3 21:04:17

原帖由 makkaho 於 2009-8-303:38 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
睇完
仲on9過華麗間諜:icon101:
香取d演技浮誇到...:icon101:
香里奈睇黎會經常變裝,所以都係睇1,2集先決定cut唔cut:icon090: :icon101:

呢套我覺得好好睇

抬神轎上電車真係笑爆咀 :icon042:

下集有石原里美 :icon039:

[ 本帖最後由 Donald 於 2009-8-309:06 PM 編輯 ]

傑夫仔 發表於 2009-8-3 21:19:24

原帖由 Donald 於 2009-8-309:04 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif


呢套我覺得好好睇


下集有石原里美 :icon039:
是唔是一集一故事?

makkaho 發表於 2009-8-3 21:20:04

原帖由 Donald 於 2009-8-309:04 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif


呢套我覺得好好睇

抬神轎上電車真係笑爆咀 :icon042:

下集有石原里美 :icon039:
爛gag一大堆囉,仲多過華麗間諜:icon101:
不過睇香取d表情都夠晒過癮既:icon101:

Donald 發表於 2009-8-3 21:20:06

原帖由 傑夫仔 於 2009-8-309:19 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif

是唔是一集一故事?

:icon075:

傑夫仔 發表於 2009-8-3 21:23:24

俳優の押尾学容疑者逮捕へ MDMAを使用 警視庁
 幻覚作用のある合成麻薬MDMAを使用していたとして、警視庁麻布署は麻薬取締法違反の疑いで、俳優でミュージシャンの押尾学容疑者(31)の逮捕状を請求した。容疑が固まり次第、逮捕する方針。

矢田亞希子淚目...

Donald 發表於 2009-8-3 21:29:01

原帖由 makkaho 於 2009-8-309:20 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif

爛gag一大堆囉,仲多過華麗間諜:icon101:
不過睇香取d表情都夠晒過癮既:icon101:

我當卡通片睇覺得冇咩問題 :icon101:

:icon066: 大D戲份少到 :icon101:

makkaho 發表於 2009-8-3 21:30:30

原帖由 Donald 於 2009-8-309:29 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif


我當卡通片睇覺得冇咩問題 :icon101:

:icon066: 大D戲份少到 :icon101:
咪同香里奈差唔多:icon101:
好似仲多過香里奈tim:( :icon101:

傑夫仔 發表於 2009-8-3 21:36:36

北京「魔鬼搭訕班」教人識女仔
03.08.2009 12:56        
                                       

【商台互動中國組】從600至2000元,北京有人自稱北京大學心理學系畢業,專門教人在街上與人搭訕。舉辦者說經已開辦了70期,每個星期六日帶著學員到鬧市向陌生人搭訕。

由去年2月開始經營,超過300人跟隨老師參與號稱「魔鬼搭訕班」的訓練。學員迅步走到心儀的陌生女性面前搭訕,老師說可以增強自信心。這名約30歲的老師,一直運用自己的所學,在街上結識了不少女性,於是在網上設立特訓班,吸引了不少御宅族參與。

「他來了四個月,之前也很靦腆,現在已經開竅了。」其中一位學員被老師加許。另一名已畢業的學員在論壇說:「總共參與了13次活動,共出手40餘次,成功要到18個電話號碼。最後發展為好朋友共6個。」

搭訕有甚麼技巧?「簡單、直接、真誠、禮貌」。老師說最佳的搭訕說話,就是直接告訴別人想認識她,其中切忌有身體接觸。「魔鬼搭訕班」還指導學員如何穿戴、說話時語音技巧。

的而且確,男孩子無論條件怎樣,也得要表現大膽有勇氣。至於香港最新調查指,男女失衡數字惡化,男孩子是否坐著等收割?相信進取一族不會認同吧。


某心的學習對象:icon082: :icon101: :icon101:

cavasake 發表於 2009-8-3 21:37:02

原帖由 傑夫仔 於 2009-8-309:23 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
俳優の押尾学容疑者逮捕へ MDMAを使用 警視庁
 幻覚作用のある合成麻薬MDMAを使用していたとして、警視庁麻布署は麻薬取締法違反の疑いで、俳優でミュージシャンの押尾学容疑者(31)の逮捕状を請求した。容疑が固まり次第、逮 ...
又一次被炒:bye:

cavasake 發表於 2009-8-3 21:40:56

http://i122.photobucket.com/albums/o275/sweek_photo/DSC00784.jpg

後面綠衫o個個:icon101: :icon071:

makkaho 發表於 2009-8-3 21:46:38

我發覺害死球隊的永遠都係d高層:icon89: :icon092:
頁: 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 [32] 33 34 35 36 37 38 39 40 41
查看完整版本: 日藝一百七十一之爛周最長的一天