Raul_Gonzalez 發表於 2010-3-22 00:22:41

原帖由 Donald 於 2010-3-2200:15 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif

下年再唔攪攪佢我怕會慢慢紐卡素後塵,特別係如果托利斯走人 :icon087:

同西巴大大上星期講驚俾富咸炒一樣
我想像唔到
:icon101:

makkaho 發表於 2010-3-22 00:24:36

原帖由 Raul_Gonzalez 於 2010-3-2212:22 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif


同西巴大大上星期講驚俾富咸炒一樣
我想像唔到
:icon101:
呢隊利乜7譜根本唔值得可憐:icon101:

Donald 發表於 2010-3-22 00:25:16

原帖由 henrytam 於 2010-3-2212:20 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif

中左曼聯的自我膠化lv 10係咁上下架啦:titter:
坐等對車仔時成班上身:D

上咩鬼野身,頭先利記D演出真係同D打工球隊差唔多,得托利斯一個做唔到D咩 :bye:

Donald 發表於 2010-3-22 00:26:40

原帖由 henrytam 於 2010-3-2212:21 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif

有神奇隊長就得:icon101:

佢今年真係收晒皮 :icon102:

Raul_Gonzalez 發表於 2010-3-22 00:27:05

原帖由 makkaho 於 2010-3-2200:21 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
自己踢得柒就話執返1分算好彩:icon101:
呢個國米魂都幾乞人僧:icon101:

佢好似開季就話大國際唔掂, 衛冕失敗硬咁
認真, 大國際仍然係意甲最強, 明顯地, 衛冕意甲成功才是意料之內
過程/劇情係後話, 暫時真係失得太多唔太應失嘅分囉
重點轉向歐冠盃真係好解釋?
:icon101:

Raul_Gonzalez 發表於 2010-3-22 00:28:01

原帖由 Donald 於 2010-3-2200:26 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif

佢今年真係收晒皮 :icon102:

留力世盃人士出沒注意
:icon101:

Donald 發表於 2010-3-22 00:29:06

原帖由 Raul_Gonzalez 於 2010-3-2212:22 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif


同西巴大大上星期講驚俾富咸炒一樣
我想像唔到
:icon101:

冇歐聯打>收入大減>賣主將>成績退步

不停loop :icon102:

hoyte 發表於 2010-3-22 00:30:27

原帖由 makkaho 於 2010-3-2212:21 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
自己踢得柒就話執返1分算好彩:icon101:
呢個國米魂都幾乞人僧:icon101:
好似考試話自己考得差梗手一百分果d人:bye: :icon101:

makkaho 發表於 2010-3-22 00:32:47

原帖由 Raul_Gonzalez 於 2010-3-2212:27 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif


佢好似開季就話大國際唔掂, 衛冕失敗硬咁
認真, 大國際仍然係意甲最強, 明顯地, 衛冕意甲成功才是意料之內
過程/劇情係後話, 暫時真係失得太多唔太應失嘅分囉
重點轉向歐冠盃真係好解釋?
:icon101: ...
佢一味咪低手抽D競爭對手的水,之後咪可以D意話國際真好彩囉:icon101:
歐冠盃?過左中央陸軍先算啦:icon101:

makkaho 發表於 2010-3-22 00:34:26

原帖由 hoyte 於 2010-3-2212:30 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif

好似考試話自己考得差梗手一百分果d人:bye: :icon101:
係加埋派卷之後周圍笑人地低分:icon101:

henrytam 發表於 2010-3-22 00:39:55

原帖由 makkaho 於 2010-3-2212:21 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
自己踢得柒就話執返1分算好彩:icon101:
呢個國米魂都幾乞人僧:icon101:
但你咁講乜岩囉:icon101:

踢得7都有分,乜好彩囉:icon101:

henrytam 發表於 2010-3-22 00:41:01

原帖由 Donald 於 2010-3-2212:25 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
上咩鬼野身,頭先利記D演出真係同D打工球隊差唔多,得托利斯一個做唔到D咩 :bye:
你唔明我講乜?:icon101:

對曼聯時自動弱化嘛:icon101:
對車仔時又突然全隊返哂來先岩劇本:icon101:

Donald 發表於 2010-3-22 00:46:23

原帖由 henrytam 於 2010-3-2212:41 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif

你唔明我講乜?:icon101:

對曼聯時自動弱化嘛:icon101:
對車仔時又突然全隊返哂來先岩劇本:icon101:

如無記錯,今季令車仔失分D球隊對曼聯都唔差得去邊,除非托利斯突然上身一扭十,否則對車仔全隊返哂機會唔大,又唔見狼隊對車仔突然上身 :icon101:

我諗利記餘下聯賽都hea踢等收工架喇 :bye:

不過盧卡斯好似成左才 :icon101:

[ 本帖最後由 Donald 於 2010-3-2212:48 AM 編輯 ]

henrytam 發表於 2010-3-22 00:54:57

原帖由 Donald 於 2010-3-2212:46 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif


如無記錯,今季令車仔失分D球隊對曼聯都唔差得去邊,除非托利斯突然上身一扭十,否則對車仔全隊返哂機會唔大,又唔見狼隊對車仔突然上身 :icon101:

我諗利記餘下聯賽都hea踢等收工架喇 :bye:

不過盧卡斯好似成左才 :ic ...
全靠我每次都出輸家口術:icon032: :icon029:

如果真係令到曼聯輸既我做燈神,受千夫所指都冇所謂:icon066:

講野無point的人 發表於 2010-3-22 00:55:56

原帖由 Raul_Gonzalez 於 2010-3-2212:27 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif


佢好似開季就話大國際唔掂, 衛冕失敗硬咁
認真, 大國際仍然係意甲最強, 明顯地, 衛冕意甲成功才是意料之內
過程/劇情係後話, 暫時真係失得太多唔太應失嘅分囉
重點轉向歐冠盃真係好解釋?
:icon101: ...
其實呢樣野係咪呢到既傳統黎?:icon101:

henrytam 發表於 2010-3-22 00:58:15

原帖由 講野無point的人 於 2010-3-2212:55 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
其實呢樣野係咪呢到既傳統黎?:icon101:
除左大國際,仲有一隊d球迷係咁者:o

Donald 發表於 2010-3-22 01:00:31

原帖由 henrytam 於 2010-3-2212:54 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif

全靠我每次都出輸家口術:icon032: :icon029:

如果真係令到曼聯輸既我做燈神,受千夫所指都冇所謂:icon066:

加油 :icon066:

AC米仔 發表於 2010-3-22 01:05:34

原帖由 講野無point的人 於 2010-3-2200:55 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif

其實呢樣野係咪呢到既傳統黎?:icon101:
係近幾季姐
其實大國際有幾可wor:icon101:

Raul_Gonzalez 發表於 2010-3-22 01:05:41

原帖由 講野無point的人 於 2010-3-2200:55 發表 http://hkcmforum.com/images/common/back.gif

其實呢樣野係咪呢到既傳統黎?:icon101:

我又唔覺
巴卡曼聯真.強大起上嚟邊有得拗
:icon101:
我就喺我地06-07同07-08西甲兩連冠已經斷言我地仲未進入下一個皇朝
Sad but true

Donald 發表於 2010-3-22 01:05:57

原帖由 henrytam 於 2010-3-2212:58 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif

除左大國際,仲有一隊d球迷係咁者:o

明明恨做嬴家出晒面,又扮到好似好唔在乎,一兩場失分就似世界未日似的 :icon068:

嬴波個時就唔得了,抽對家水抽一滴不漏 :icon090:

有時真係搞唔清佢喜做嬴家抽水定真係鍾意隊波 :icon101:
頁: 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 [100] 101
查看完整版本: 日藝劇場第一百七濕九回-鐵漢柔情正字男大戰古墓派姑姑