原帖由 天才守門員 於 2010-3-2112:09 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
在msn成班人傾完project之後,見人成12點都未訓,問佢做咩咁夜都唔訓,佢話掃緊話腦,好似hang hang地,話有3000000個惡意程式(卡巴斯基的大能:icon101: )我叫佢format,佢話唔識,我叫佢聽日先搞啦,format起碼一個鐘的:ic ...
雞巴係又話人惡意程式唔係又話人惡意程式架啦:icon101:
原帖由 makkaho 於 2010-3-2112:21 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
雞巴係又話人惡意程式唔係又話人惡意程式架啦:icon101:
所以我咪叫佢back up重要野,format唔洗煩:icon101:
原帖由 天才守門員 於 2010-3-2100:18 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
有裝卡巴斯基,應該係後者?:icon101:
通常有20隻已可拖慢部機一半:icon102:
原帖由 天才守門員 於 2010-3-2112:18 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
有裝卡巴斯基,應該係後者?:icon101:
佢地會覺得好煩就關左佢
跟住中毒就話你部機砌得差 :icon102:
親身經歷 :icon069:
原帖由 AC米仔 於 2010-3-2112:24 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
通常有20隻已可拖慢部機一半:icon102:
所以叫佢format
原帖由 天才守門員 於 2010-3-2112:21 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
聽日行程:10點出門口去九龍城,1點去mk做街站,7點返屋企做功課:(
聽日唔去城市論壇?:icon101:
仲諗住提你叫新基一定要睇添:( :icon101:
原帖由 Donald 於 2010-3-2112:25 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
佢地會覺得好煩就關左佢
跟住中毒就話你部機砌得差 :icon102:
親身經歷 :icon069:
佢個部係廠機:icon101:
原帖由 天才守門員 於 2010-3-2112:21 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
聽日行程:10點出門口去九龍城,1點去mk做街站,7點返屋企做功課:(
上得一次以後就做埋免費維修技工 :icon101:
天佑利神?:icon083: :icon101:
原帖由 Eggio 於 2010-3-2112:25 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
聽日唔去城市論壇?:icon101:
仲諗住提你叫新基一定要睇添:( :icon101:
九龍城賈丙達道公園嘛
代號用真基得唔得:icon101:
原帖由 makkaho 於 2010-3-2112:21 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
雞巴係又話人惡意程式唔係又話人惡意程式架啦:icon101:
裝左雞巴同中左毒o既拖慢速度差唔多 :icon075: :icon101:
原帖由 天才守門員 於 2010-3-2100:25 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
所以叫佢format
中咁多應該拖死塊版啦:icon091:
原帖由 Donald 於 2010-3-2112:26 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
上得一次以後就做埋免費維修技工 :icon101:
format之類的工作,我都仲識:icon101:
深一d的,要問哂命人:icon101:
原帖由 天才守門員 於 2010-3-2112:27 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
九龍城賈丙達道公園嘛
代號用真基得唔得:icon101:
幾時轉左架?:eek2: :icon101:
記住叫真基捕係電視機面前:icon090: :icon8: :icon101:
原帖由 Eggio 於 2010-3-2112:29 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
幾時轉左架?:eek2: :icon101:
記住叫真基捕係電視機面前:icon090: :icon8: :icon101:
轉到去4月為止
人家要返教會啦
原帖由 天才守門員 於 2010-3-2112:30 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
轉到去4月為止
人家要返教會啦
叫佢錄起佢:icon090: :icon101:
原帖由 天才守門員 於 2010-3-2112:28 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
format之類的工作,我都仲識:icon101:
深一d的,要問哂命人:icon101:
通常format完D女都會要求將部機回復到之前一模一樣 :icon042:
原帖由 Donald 於 2010-3-2112:33 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
通常format完D女都會要求將部機回復到之前一模一樣 :icon042:
大大似乎好多經驗:icon101:
原帖由 Donald 於 2010-3-2112:33 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
通常format完D女都會要求將部機回復到之前一模一樣 :icon042:
:icon101: :icon101:
原帖由 Eggio 於 2010-3-2112:29 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
幾時轉左架?:eek2: :icon101:
記住叫真基捕係電視機面前:icon090: :icon8: :icon101:
真gay好似好聽D:icon101: