原帖由 Donald 於 2010-3-2201:05 發表 http://hkcmforum.com/images/common/back.gif
明明恨做嬴家出晒面,又扮到好似好唔在乎,一兩場失分就似世界未日似的 :icon068:
嬴波個時就唔得了,抽對家水抽一滴不漏 :icon090:
有時真係搞唔清佢喜做嬴家抽水定真係鍾意隊波 :icon101:
我從來都恨做嬴家, 下次會係幾時呢?
搞唔清佢地?
哈哈, 哈哈哈哈..........................................