原帖由 makkaho 於 2010-3-2112:37 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
真gay好似好聽D:icon101:
原帖由 Eggio 於 2010-3-2112:34 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
大大似乎好多經驗:icon101:
:icon075:
之下成日幫人整機,初頭真係好有heart,點知整得多就被當免費維修工,人地開到口真係唔好意思推 :icon114:
有時仲被串一味整係識FORMAT :(
總之班友一日上埋D大陸毒網, 一日部機都有排整 :icon112:
原帖由 天才守門員 於 2010-3-2112:39 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
85862
做人唔好咁認真啦:icon101:
NUFC: Steve Harper, Danny Simpson, Fabricio Coloccini, Fitz Hall, Jose Enrique, Wayne Routledge, Danny Guthrie, Kevin Nolan (c), Jonas Gutierrez, Leon Best, Andy Carroll
Subs: Tim Krul, Ryan Taylor, Nicky Butt, Nile Ranger, Tamas Kadar, Fabrice Pancrate, Ryan Donaldson
出Goodest都唔出畢特 :icon101:
原帖由 Donald 於 2010-3-2112:45 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
NUFC: Steve Harper, Danny Simpson, Fabricio Coloccini, Fitz Hall, Jose Enrique, Wayne Routledge, Danny Guthrie, Kevin Nolan (c), Jonas Gutierrez, Leon Best, Andy Carroll
Subs: Tim Krul, Ryan Taylor, N ...
原帖由 Donald 於 2010-3-2010:11 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
一路聽住潘文迪講波,一路睇畢特教炮簡直係視聽雙重享受 :onion10:
我要畢特啊:icon041: :icon101:
猴:icon042: :bye: :icon101:
原帖由 Eggio 於 2010-3-2112:47 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
我要畢特啊:icon041: :icon101:
一陣入唔到波會換佢入黎教炮架喇 :icon121:
原帖由 天才守門員 於 2010-3-2100:39 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
85862
心無旁鶩
只戰真基嘛
:icon101:
原帖由 Eggio 於 2010-3-2100:49 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
猴:icon042: :bye: :icon101:
Kanu:icon8:
原帖由 Eggio 於 2010-3-2112:49 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
猴:icon042: :bye: :icon101:
簡奴 :icon112:
杜維真係唔講得小 :icon042:
做咩而家music station搞到似一個綜藝多過音樂節目架:icon102:
成日都講舊屎:icon101:
原帖由 Donald 於 2010-3-2112:54 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
杜維真係唔講得小 :icon042:
變陣天才>>>>>>>>>>>>>>>>>杜維:icon090: :icon101: :icon042:
原帖由 Eggio 於 2010-3-2112:56 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
變陣天才>>>>>>>>>>>>>>>>>杜維:icon090: :icon101: :icon042:
而家諗番起佢要求用20M買人打英冠真係好硬膠 :icon101:
黃sir:世界唔應該係咁,做人唔應該係咁
sosad
下個星期先係乃:icon101:
睇無間道好定找卡數好呢:icon101:
原帖由 傑夫仔 於 2010-3-2101:02 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
sosad
下個星期先係乃:icon101:
無乃又無史:icon121: :icon101:
原帖由 Eggio 於 2010-3-2101:03 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
無乃又無史:icon121: :icon101:
可以早睡:icon101:
後腳:icon112: :icon101: