henrytam 發表於 2010-3-21 01:43:24

原帖由 makkaho 於 2010-3-2101:30 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif

我頂...你可唔可以醒少少,唔好教人format啦:icon101:
人地部機一陣有D咩program冇左你就****:icon101:
下次醒少少叫人scan一次先啦:icon101:
「佢有碟,format有幾難」嘛:icon101:

傑夫仔 發表於 2010-3-21 02:10:15

睇親紐卡素都輸:icon101:

Donald 發表於 2010-3-21 02:12:09

下半場紐記反勝我用猴城會徵做頭像一年 :icon066: :icon066:

Donald 發表於 2010-3-21 02:12:58

原帖由 傑夫仔 於 2010-3-2102:10 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
睇親紐卡素都輸:icon101:

出BEST=打少兩個 :o

henrytam 發表於 2010-3-21 02:13:40

原帖由 Donald 於 2010-3-2102:12 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
下半場紐記反勝我用猴城會徵做頭像一年 :icon066: :icon066:
咁大鑊:icon101:

Donald 發表於 2010-3-21 02:15:31

路蘭今日冇態,出畢特推古費烈上去好過 :icon066:

傑夫仔 發表於 2010-3-21 02:16:27

原帖由 Donald 於 2010-3-2102:12 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif


出BEST=打少兩個 :o
都無咩板斧,黎黎去去都兩邊斬入去頂:icon074:

Donald 發表於 2010-3-21 02:17:09

原帖由 henrytam 於 2010-3-2102:13 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif

咁大鑊:icon101:

WBA 同 森林都嬴波,今場唔可以失分 :icon066:

Donald 發表於 2010-3-21 02:18:02

原帖由 傑夫仔 於 2010-3-2102:16 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif

都無咩板斧,黎黎去去都兩邊斬入去頂:icon074:

之前有路雲卡蘭斯D攻勢好好多 :(

[ 本帖最後由 Donald 於 2010-3-2102:19 AM 編輯 ]

Donald 發表於 2010-3-21 02:21:04

頭像已備 :icon066:

傑夫仔 發表於 2010-3-21 02:21:13

原帖由 Donald 於 2010-3-2102:18 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif


之前有路雲卡蘭斯D攻勢好好多 :(
老味幾時好返?:icon101:

Donald 發表於 2010-3-21 02:24:03

原帖由 傑夫仔 於 2010-3-2102:21 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif

老味幾時好返?:icon101:

完全冇消息復出 :icon101:

Raul_Gonzalez 發表於 2010-3-21 02:24:31

原帖由 Donald 於 2010-3-2102:12 發表 http://hkcmforum.com/images/common/back.gif

出BEST=打少兩個 :o

黎明.最好
哩d貨色
俾盡搏佢幫到升班, 用完即棄
唔應該帶上英超
:bye: :icon101:

henrytam 發表於 2010-3-21 02:25:54

原帖由 Donald 於 2010-3-2102:24 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif


完全冇消息復出 :icon101:
.................:icon101:

Donald 發表於 2010-3-21 02:55:02

追和!! :icon101:

henrytam 發表於 2010-3-21 03:26:15

原帖由 Donald 於 2010-3-2102:55 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
追和!! :icon101:
咁都唔駛換頭像:icon101:

makkaho 發表於 2010-3-21 03:36:36

原來高清台做海猿:icon101:
無記半夜三更咁重手,3個台都播D大野出黎:icon101:

hoyte 發表於 2010-3-21 03:50:40

bristol city個龍屈機:( :icon101:

傑夫仔 發表於 2010-3-21 03:52:05

原帖由 Eggio 於 2010-3-1611:52 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
bloody monday
大佬竟然係...:eek2:
點估呀:o
下集睇下佢點解釋:icon101:
得9集:(

今集果句抄二十世紀少年的?:icon101:
一開始都覺佢可疑
但又話咩一路睇住所有事
被佢fake晒左:icon081:


season 1個d迷全部冇解過
好似另一個故事咁:icon071:

傑夫仔 發表於 2010-3-21 04:00:59

不過值得一提的是,倉野(滿島光)躺下來的樣子,頭髮散開,原來是非常的「包面」,為什麼平時不覺得呢?那就是她髮型的功效,用垂下來的頭髮遮了部分的臉,就做到「藏拙」的效果。各位有類似情況的女生可以參考一下,在下就是見過太多一日到黑都說自己臉太胖,但又不想為此改髮型的女生...


乜女都話包:o




嗚呀!
頁: 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 [96] 97 98 99 100 101
查看完整版本: 日藝劇場第一百七濕九回-鐵漢柔情正字男大戰古墓派姑姑