天才守門員 發表於 2010-3-20 23:24:37

原帖由 Donald 於 2010-3-2011:18 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif


我個平大練極都係七十幾 :icon102: :icon101:
:icon101: :icon101:

Donald 發表於 2010-3-20 23:40:23

賓特拿幸福來自愛情

【商台互動體育組】阿仙奴前鋒賓特拿近期腳風當旺,先在歐聯上演帽子戲法,再在聯賽補時階後「士哥」,協助球會取得寶貴3 分,有指動力是源自丹麥皇室女友所致。

丹麥國腳賓特拿年僅22歲,搭上34歲的丹麥王室成員卡洛蓮男爵夫人(Baroness Caroline Luel-Brockdorff),這段忘年戀曾是一時佳話,周四更是「全家」逛街,大晒幸福甜蜜。

卡洛蓮已育有兩名孩子,周四與情人賓特拿,走在英國倫敦街頭,有指二人感情穩定,該名應屆丹麥足球先生即將搬入擁有女友擁有的華爾德馬城堡居住。

二人由09年9月起開始約會,相戀半年,約一個月後因一張照片而感情曝光,其後就大方承認共進愛河。卡洛蓮是丹麥皇室成員,與前夫兼銀行家誕下兩名孩子,財富數之不盡,以目前賓特拿的周薪計算,需要20年才能追平女友。

丹麥分析指:「他倆之間年齡差距是外界的關注之一,而兩人的背景也是截然不同,無論如何,丹麥人們都特別支持他們。」

http://www.881903.com/page/zh-tw/newsdetail.aspx?source=tbar&itemid=211528

中堅賓:icon101: :icon112:

Donald 發表於 2010-3-20 23:46:58

劍心係台灣 :icon101:

台灣的網友,如果你們方便的話,在下也希望有緣一聚。

現時大概25號晚、 26號下午,27號下午都有空,本來也只是打算四周逛逛而已,如能變作交友時間就更好。

如果有興趣的話,不用在這裡回應,請直接Email至[email protected],留下手機號碼和可以聚聚的時間,在下於墾丁的民宿應該有無線上網,每晚都會用Netbook查查Email的。

Eggio 發表於 2010-3-20 23:49:18

原帖由 Donald 於 2010-3-2011:46 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
劍心係台灣 :icon101:

台灣的網友,如果你們方便的話,在下也希望有緣一聚。

現時大概25號晚、 26號下午,27號下午都有空,本來也只是打算四周逛逛而已,如能變作交友時間就更好。

如果有興趣的話,不用在這裡回應,請直接Emai ...
橋子:icon090: :icon101:

Eggio 發表於 2010-3-20 23:49:51

原帖由 Donald 於 2010-3-2011:40 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
賓特拿幸福來自愛情

【商台互動體育組】阿仙奴前鋒賓特拿近期腳風當旺,先在歐聯上演帽子戲法,再在聯賽補時階後「士哥」,協助球會取得寶貴3 分,有指動力是源自丹麥皇室女友所致。

丹麥國腳賓特拿年僅22歲,搭上34歲的丹麥 ...
軟飯賓:icon094: :icon101:

Donald 發表於 2010-3-20 23:50:49

原帖由 Eggio 於 2010-3-2011:49 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif

橋子:icon090: :icon101:

日劇同好Meeting :icon075:

cavasake 發表於 2010-3-20 23:52:06

原帖由 Donald 於 2010-3-2011:07 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif


無論對咩強隊佢都係用番自己個隊黎踢 :icon101:

正常的事情

Donald 發表於 2010-3-20 23:52:21

原帖由 Eggio 於 2010-3-2011:49 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif

軟飯賓:icon094: :icon101:

取代阿蘇做飲食節目 :icon101:

http://3.bp.blogspot.com/_nxKwpqF0oXQ/SwbBP8Vf6oI/AAAAAAAAAE4/X4DVvYE2sWs/s400/baroness.jpg

http://www.sporx.com/images/galeri/33/8659/B_a0b3d9fb6f5c70c7aed330ebdcf0e27e.jpg

傑夫仔 發表於 2010-3-20 23:55:55

原帖由 Donald 於 2010-3-2011:50 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif


日劇同好Meeting :icon075:
叫埋Suki:icon075: :icon101:

天才守門員 發表於 2010-3-21 00:04:59

做埋電腦撚:icon101:

Donald 發表於 2010-3-21 00:05:46

原帖由 天才守門員 於 2010-3-2112:04 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
做埋電腦撚:icon101:

咩事?? :icon101:

天才守門員 發表於 2010-3-21 00:09:50

原帖由 Donald 於 2010-3-2112:05 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif


咩事?? :icon101:
在msn成班人傾完project之後,見人成12點都未訓,問佢做咩咁夜都唔訓,佢話掃緊話腦,好似hang hang地,話有3000000個惡意程式(卡巴斯基的大能:icon101: )我叫佢format,佢話唔識,我叫佢聽日先搞啦,format起碼一個鐘的:icon101:

Donald 發表於 2010-3-21 00:11:50

原帖由 天才守門員 於 2010-3-2112:09 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif

在msn成班人傾完project之後,見人成12點都未訓,問佢做咩咁夜都唔訓,佢話掃緊話腦,好似hang hang地,話有3000000個惡意程式(卡巴斯基的大能:icon101: )我叫佢format,佢話唔識,我叫佢聽日先搞啦,format起碼一個鐘的:ic ...

幫女仔整親D電腦通常都好多毒 :icon101:

天才守門員 發表於 2010-3-21 00:12:45

原帖由 Donald 於 2010-3-2112:11 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif


幫女仔整親D電腦通常都好多毒 :icon101:
可能佢細佬中落的:icon101:

Eggio 發表於 2010-3-21 00:13:31

原帖由 天才守門員 於 2010-3-2112:09 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif

在msn成班人傾完project之後,見人成12點都未訓,問佢做咩咁夜都唔訓,佢話掃緊話腦,好似hang hang地,話有3000000個惡意程式(卡巴斯基的大能:icon101: )我叫佢format,佢話唔識,我叫佢聽日先搞啦,format起碼一個鐘的:ic ...
聽日上人屋企?:icon090: :icon101:

天才守門員 發表於 2010-3-21 00:15:11

原帖由 Eggio 於 2010-3-2112:13 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif

聽日上人屋企?:icon090: :icon101:

Donald 發表於 2010-3-21 00:15:51

原帖由 天才守門員 於 2010-3-2112:12 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif

可能佢細佬中落的:icon101:

一係冇裝防毒,一偽係裝左唔理D警告 :icon101:

天才守門員 發表於 2010-3-21 00:18:02

原帖由 Donald 於 2010-3-2112:15 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif


一係冇裝防毒,一偽係裝左唔理D警告 :icon101:
有裝卡巴斯基,應該係後者?:icon101:

Eggio 發表於 2010-3-21 00:19:16

原帖由 天才守門員 於 2010-3-2112:15 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif

85861
你係因為你offer上佢屋企被reject所以要貼這圖
還是聽日要上佢屋企而家淆哂底所以要貼這圖?:icon101:

天才守門員 發表於 2010-3-21 00:21:52

原帖由 Eggio 於 2010-3-2112:19 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif

你係因為你offer上佢屋企被reject所以要貼這圖
還是聽日要上佢屋企而家淆哂底所以要貼這圖?:icon101:
聽日行程:10點出門口去九龍城,1點去mk做街站,7點返屋企做功課:(
頁: 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 [92] 93 94 95 96 97 98 99 100 101
查看完整版本: 日藝劇場第一百七濕九回-鐵漢柔情正字男大戰古墓派姑姑