原帖由 ken809 於 2010-3-1511:36 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
井上:icon112: :icon101:
真央?
原帖由 CYBASTER 於 2010-3-1509:45 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
其實我一直都住元朗,不過好多朋友住天水圍jei:icon101:
新界西有個好處係食野平d:( :icon101:
不同意....:icon103: :icon101:
最少O個D吞腩丸粉麵
深水步,旺角可以更平 :icon101:
原帖由 傑夫仔 於 2010-3-1511:37 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
真央?
雄彥?
總結姊妹所言,暫時的確過急了:o
原帖由 CYBASTER 於 2010-3-1509:39 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
唔好批評天水圍好wo:icon066: :icon101:
well,我都覺得天水圍真係麻麻:icon101:
又雜,唔近西鐵站就好唔方便:icon101:
唔近西鐵站不是什麼
唔近經大隧車o既巴士站就真係X街啦..
原帖由 hoyte 於 2010-3-1511:41 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
雄彥?
麻理奈?
原帖由 ken809 於 2010-3-1511:36 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
井上:icon112: :icon101:
呢間好食架?:icon101:
http://tieba.baidu.com/f?kz=730107158
3 杰拉德 杰扯德 杰打德 杰摔德 杰拥德 杰抱德
4 卢西奥 卢东奥 卢南奥 卢北奥
5 费迪南德 费迪东德 费迪北德 费迪西德
6 梅东 梅西 梅南 梅北
7 兰帕德 红帕德 橙帕德 黄帕德 绿帕德 靛帕德 紫帕德
呢條友真係極品...:icon101:
原帖由 cavasake 於 2010-3-1511:39 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
不同意....:icon103: :icon101:
最少O個D吞腩丸粉麵
深水步,旺角可以更平 :icon101:
粉麵元朗要食好味既,都真係唔平:icon101:
呢樣同出面唔會差好遠:icon101:
原帖由 cavasake 於 2010-3-1511:47 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
唔近西鐵站不是什麼
唔近經大隧車o既巴士站就真係X街啦..
應該的確有2樣都唔近既地方?:icon101:
原帖由 CYBASTER 於 2010-3-1511:49 PM 發表 http://hkcmforum.com/images/common/back.gif
呢間好食架?:icon101:
都ok的:icon101:
可能我有會員卡有8折既關係:icon101:
最重要係佢唔會好似田中咁夠鐘趕你走:icon101:
原帖由 天才守門員 於 2010-3-1511:42 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
總結姊妹所言,暫時的確過急了:o
可能係你d姐妹岩,又可能係我地岩
追求一個人係冇一條實得既formula
要點做,都係你自己決定架啦,冇人可以幫到(倒)你:icon071:
原帖由 ken809 於 2010-3-1511:54 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
都ok的:icon101:
可能我有會員卡有8折既關係:icon101:
最重要係佢唔會好似田中咁夠鐘趕你走:icon101:
去親果頭都係食士林/金泰釧:icon101:
原帖由 CYBASTER 於 2010-3-1511:55 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
可能係你d姐妹岩,又可能係我地岩
追求一個人係冇一條實得既formula
要點做,都係你自己決定架啦,冇人可以幫到(倒)你:icon071:
凸凸的分析我覺得準確
原帖由 cavasake 於 2010-3-1511:39 PM 發表 http://hkcmforum.com/images/common/back.gif
不同意....:icon103: :icon101:
最少O個D吞腩丸粉麵
深水步,旺角可以更平 :icon101:
出面有邊間有彪記好食得黎又屈機?:(:icon101:
原帖由 天才守門員 於 2010-3-1511:55 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
凸凸的分析我覺得準確
己經唔記得係點了:icon101:
原帖由 CYBASTER 於 2010-3-1511:55 PM 發表 http://hkcmforum.com/images/common/back.gif
去親果頭都係食士林/金泰釧:icon101:
牛肉麵我間中都有食:icon101:
金泰釧食過一次就冇食了...:icon101:
西菁街我係去開井上, 牛肉麵, 譚仔同加州漁港
間中都會去舊龍島果條巷食潮州野:icon101:
原帖由 ken809 於 2010-3-1511:59 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
出面有邊間有彪記好食得黎又屈機?:(:icon101:
你都係彪記派?:icon8: :icon101:
唔知點解鍾意勝利既人,就會覺得彪記麻麻:icon101:
原帖由 ken809 於 2010-3-1612:01 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
牛肉麵我間中都有食:icon101:
金泰釧食過一次就冇食了...:icon101:
西菁街我係去開井上, 牛肉麵, 譚仔同加州漁港
間中都會去舊龍島果條巷食潮州野:icon101: ...
士林下午茶超抵:icon112: :icon101:
刀削麵都ok丫:icon101:
原帖由 CYBASTER 於 2010-3-1612:01 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
己經唔記得係點了:icon101:
要慢慢進入人地的世界