原帖由 CYBASTER 於 2010-3-1612:02 AM 發表 http://hkcmforum.com/images/common/back.gif
你都係彪記派?:icon8: :icon101:
唔知點解鍾意勝利既人,就會覺得彪記麻麻:icon101:
勝利d湯太濃了:(:icon101:
彪記係污糟左d...:icon101:
上次送人地返屋企果陣同人地食左次:(
細個到而家都仲記得佢d紅豆冰真係TMD好飲:icon101:
原帖由 CYBASTER 於 2010-3-1612:04 AM 發表 http://hkcmforum.com/images/common/back.gif
士林下午茶超抵:icon112: :icon101:
刀削麵都ok丫:icon101:
我唔鍾意刀削麵一塊塊咁既口感:(:icon101:
反而炒麵麵包想試多次:icon101:
原帖由 CYBASTER 於 2010-3-1612:02 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
你都係彪記派?:icon8: :icon101:
唔知點解鍾意勝利既人,就會覺得彪記麻麻:icon101:
勝利而家搵左班女人整...
D粉面差左不少了~
都係嘉麗園最好
伊東美咲がママに! 妊娠6ヶ月で今夏出産:icon089:
原帖由 CYBASTER 於 2010-3-1511:52 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
應該的確有2樣都唔近既地方?:icon101:
有!!:titter:
俾人話我好有藝能感:icon101:
其實咩係藝能感?:icon101:
阿信做慈禧:eek2::(
原帖由 FlyingDonkey 於 2010-3-1520:33 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
分手快樂?:(
你認真想我回你? :bye: :icon101:
原帖由 天才守門員 於 2010-3-1521:07 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
林公公:我地要循序漸進
我有冇話錯你吖?
好學唔學
:bye: :icon101:
原帖由 Raul_Gonzalez 於 2010-3-1612:26 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
我有冇話錯你吖?
好學唔學
:bye: :icon101:
咁岩岩結婚的曾鈺成囉:icon101:
原帖由 天才守門員 於 2010-3-1521:14 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
完全未進入人地世界就黎,P硬K
說句我喜歡你
讓她消化一下
說不定你就會是當下第一個進入她世界的異性
原帖由 Raul_Gonzalez 於 2010-3-1612:28 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
說句我喜歡你
讓她消化一下
說不定你就會是當下第一個進入她世界的異性
**,你係唔係唔識字啊!
原帖由 天才守門員 於 2010-3-1521:34 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
85803
你大可試下
刮你一巴都未盡係壞事
:icon101:
原帖由 天才守門員 於 2010-3-1521:40 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
阿哥,作為一個摺人,有人有時SEND SMS比你,有姊妹無啦啦叫你坐隔離,我覺得人地會知道少少囉(姊妹都FEEL到,佢遲鈍D,都FEEL到掛?)
而你表現得比新基還害羞 and/or 遲鈍
:bye: :icon101:
原帖由 makkaho 於 2010-3-1612:19 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
俾人話我好有藝能感:icon101:
其實咩係藝能感?:icon101:
明星相:lol:
原帖由 CYBASTER 於 2010-3-1521:43 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
但真係要約出街啦:icon101:
如果感覺唔到人地抗拒自己的話:icon101:
哩壇野
新基有抗拒的話
天才就要進入冷靜期
:icon101:
原帖由 傑夫仔 於 2010-3-1521:45 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
其實你係咪想唔洗表白就9倒女?:icon101:
"新基主動9天才"
這劇本才像話, 對吧?
:icon101:
**,邊X有可能咁快約出街,咪ON撚79啦
原帖由 oolongtea 於 2010-3-1523:06 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
http://imgur.com/Tfoet.jpg
:icon071:
原帖由 henrytam 於 2010-3-1612:33 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
明星相:lol:
咁既樣都明星咁咪通街都劉德華?:icon101: