ken809 發表於 2010-3-16 00:07:16

原帖由 CYBASTER 於 2010-3-1612:02 AM 發表 http://hkcmforum.com/images/common/back.gif

你都係彪記派?:icon8: :icon101:
唔知點解鍾意勝利既人,就會覺得彪記麻麻:icon101:
勝利d湯太濃了:(:icon101:
彪記係污糟左d...:icon101:
上次送人地返屋企果陣同人地食左次:(
細個到而家都仲記得佢d紅豆冰真係TMD好飲:icon101:

ken809 發表於 2010-3-16 00:09:57

原帖由 CYBASTER 於 2010-3-1612:04 AM 發表 http://hkcmforum.com/images/common/back.gif

士林下午茶超抵:icon112: :icon101:
刀削麵都ok丫:icon101:
我唔鍾意刀削麵一塊塊咁既口感:(:icon101:
反而炒麵麵包想試多次:icon101:

cavasake 發表於 2010-3-16 00:16:20

原帖由 CYBASTER 於 2010-3-1612:02 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif

你都係彪記派?:icon8: :icon101:
唔知點解鍾意勝利既人,就會覺得彪記麻麻:icon101:
勝利而家搵左班女人整...
D粉面差左不少了~

都係嘉麗園最好

傑夫仔 發表於 2010-3-16 00:17:18

伊東美咲がママに! 妊娠6ヶ月で今夏出産:icon089:

cavasake 發表於 2010-3-16 00:18:17

原帖由 CYBASTER 於 2010-3-1511:52 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif

應該的確有2樣都唔近既地方?:icon101:
有!!:titter:

makkaho 發表於 2010-3-16 00:19:20

俾人話我好有藝能感:icon101:
其實咩係藝能感?:icon101:

FlyingDonkey 發表於 2010-3-16 00:20:18

阿信做慈禧:eek2::(

Raul_Gonzalez 發表於 2010-3-16 00:23:38

原帖由 FlyingDonkey 於 2010-3-1520:33 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif

分手快樂?:(

你認真想我回你? :bye: :icon101:

Raul_Gonzalez 發表於 2010-3-16 00:26:23

原帖由 天才守門員 於 2010-3-1521:07 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif

林公公:我地要循序漸進

我有冇話錯你吖?
好學唔學
:bye: :icon101:

天才守門員 發表於 2010-3-16 00:28:06

原帖由 Raul_Gonzalez 於 2010-3-1612:26 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif


我有冇話錯你吖?
好學唔學
:bye: :icon101:
咁岩岩結婚的曾鈺成囉:icon101:

Raul_Gonzalez 發表於 2010-3-16 00:28:13

原帖由 天才守門員 於 2010-3-1521:14 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif

完全未進入人地世界就黎,P硬K

說句我喜歡你
讓她消化一下
說不定你就會是當下第一個進入她世界的異性

天才守門員 發表於 2010-3-16 00:28:37

原帖由 Raul_Gonzalez 於 2010-3-1612:28 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif


說句我喜歡你
讓她消化一下
說不定你就會是當下第一個進入她世界的異性
**,你係唔係唔識字啊!

Raul_Gonzalez 發表於 2010-3-16 00:30:36

原帖由 天才守門員 於 2010-3-1521:34 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif

85803

你大可試下
刮你一巴都未盡係壞事
:icon101:

Raul_Gonzalez 發表於 2010-3-16 00:32:25

原帖由 天才守門員 於 2010-3-1521:40 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
阿哥,作為一個摺人,有人有時SEND SMS比你,有姊妹無啦啦叫你坐隔離,我覺得人地會知道少少囉(姊妹都FEEL到,佢遲鈍D,都FEEL到掛?)

而你表現得比新基還害羞 and/or 遲鈍
:bye: :icon101:

henrytam 發表於 2010-3-16 00:33:12

原帖由 makkaho 於 2010-3-1612:19 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
俾人話我好有藝能感:icon101:
其實咩係藝能感?:icon101:
明星相:lol:

Raul_Gonzalez 發表於 2010-3-16 00:33:33

原帖由 CYBASTER 於 2010-3-1521:43 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif

但真係要約出街啦:icon101:
如果感覺唔到人地抗拒自己的話:icon101:

哩壇野
新基有抗拒的話
天才就要進入冷靜期
:icon101:

Raul_Gonzalez 發表於 2010-3-16 00:34:31

原帖由 傑夫仔 於 2010-3-1521:45 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif

其實你係咪想唔洗表白就9倒女?:icon101:

"新基主動9天才"
這劇本才像話, 對吧?
:icon101:

天才守門員 發表於 2010-3-16 00:36:47

**,邊X有可能咁快約出街,咪ON撚79啦

Raul_Gonzalez 發表於 2010-3-16 00:37:57

原帖由 oolongtea 於 2010-3-1523:06 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif


http://imgur.com/Tfoet.jpg

:icon071:

makkaho 發表於 2010-3-16 00:38:36

原帖由 henrytam 於 2010-3-1612:33 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif

明星相:lol:
咁既樣都明星咁咪通街都劉德華?:icon101:
頁: 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 [69] 70 71 72 73 74 75 76 77 78
查看完整版本: 日藝劇場第一百七濕九回-鐵漢柔情正字男大戰古墓派姑姑