天才守門員 發表於 2010-3-16 22:45:35

原帖由 傑夫仔 於 2010-3-1610:44 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif

說實話,完全無印象:icon101:
那就算吧

Eggio 發表於 2010-3-16 22:45:45

原帖由 天才守門員 於 2010-3-1610:42 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif

唔想再提:( (**,我記得提過2次啦:o )
我完全無印象:(
除非你當那是年輕氣盛所犯下的錯誤.jpg等如提左的話:( :icon101:

CYBASTER 發表於 2010-3-16 22:47:42

原帖由 傑夫仔 於 2010-3-1610:44 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif

說實話,完全無印象:icon101:
x2:icon101:

CYBASTER 發表於 2010-3-16 22:48:14

今集男女糾察隊好難頂:icon088: :icon086:

天才守門員 發表於 2010-3-16 22:49:43

重點係依家所有情況同埋自身感覺講比自己係要有耐性,唔好僭越(所以尋晚爾爾個D真係山埃:o )

李喂凸 發表於 2010-3-16 22:56:24

原帖由 CYBASTER 於 2010-3-1610:48 PM 發表 http://hkcmforum.com/images/common/back.gif
今集男女糾察隊好難頂:icon088: :icon086:
我覺幾過癮喎:icon101:
幾鐘意睇肥仔秋山

春日似陳錦雄:icon082:

李喂凸 發表於 2010-3-16 23:02:21

原帖由 oolongtea 於 2010-3-1610:24 PM 發表 http://hkcmforum.com/images/common/back.gif


越玩越激,相對地越快玩賤
變o左新加盟唔做正職打一發新人牌成趨勢
但有老手乘機扮嫩魚目混珠:icon076:
就如演員~搵好公司緊要吧
sod谷既周防同羽田都幾好:icon075:

天才守門員 發表於 2010-3-16 23:03:51

rSKhq2bmqXQ
WOW左D,但堅正:icon8: :icon101:

STAM 發表於 2010-3-16 23:04:42

原帖由 天才守門員 於 2010-3-1610:49 PM 發表 http://hkcm.hkehost.net/images/common/back.gif
重點係依家所有情況同埋自身感覺講比自己係要有耐性,唔好僭越(所以尋晚爾爾個D真係山埃:o )
:icon101:

CYBASTER 發表於 2010-3-16 23:06:48

原帖由 李喂凸 於 2010-3-1610:56 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif

我覺幾過癮喎:icon101:
幾鐘意睇肥仔秋山

春日似陳錦雄:icon082:
凸凸喜歡熟女嗎?:( :icon101:

henrytam 發表於 2010-3-16 23:14:05

原帖由 oolongtea 於 2010-3-1610:28 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif


我o既心態仲停留o係仲有h.m.po既年代:(
你睇下宇宙企畫都已經....:icon101:

henrytam 發表於 2010-3-16 23:15:53

原帖由 李喂凸 於 2010-3-1611:02 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif

就如演員~搵好公司緊要吧
sod谷既周防同羽田都幾好:icon075:
以前一直覺得SOD只係d類似moodyz的偏激類廠:icon101:

但近年先發現企劃力真是一流:icon8:

李喂凸 發表於 2010-3-16 23:16:27

原帖由 CYBASTER 於 2010-3-1611:06 PM 發表 http://hkcmforum.com/images/common/back.gif

凸凸喜歡熟女嗎?:( :icon101:
45以下都ok
最喜松本彩:icon030:

小妖 發表於 2010-3-16 23:33:30

SOD 既女優質素 :(

奇連士文再生 發表於 2010-3-16 23:39:51

原帖由 李喂凸 於 2010-3-1609:51 PM 發表 http://hkcmforum.com/images/common/back.gif

就當我好笨7
都是看達人比6分先看啦

我覺係靚版遙遙:icon039:

上年覺得佢超正
但個人接受唔到花甲
所以今年放棄左佢:(

Eggio 發表於 2010-3-16 23:52:30

bloody monday
大佬竟然係...:eek2:
點估呀:o
下集睇下佢點解釋:icon101:
得9集:(

今集果句抄二十世紀少年的?:icon101:

[ 本帖最後由 Eggio 於 2010-3-1611:54 PM 編輯 ]

Raul_Gonzalez 發表於 2010-3-16 23:57:49

原帖由 天才守門員 於 2010-3-1622:49 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
重點係依家所有情況同埋自身感覺講比自己係要有耐性,唔好僭越(所以尋晚爾爾個D真係山埃:o )

你唔明罷了
你就算做得出我叫過你做嘅事都係要考/玩耐性
而你終須做d事俾個特別印象佢, 就算表明立場都冇壞
你只想慢慢來就不如聽絕大部份人講等到第時搵到個錢就搵個人咁囉

Raul_Gonzalez 發表於 2010-3-17 00:01:54

原帖由 CYBASTER 於 2010-3-1622:47 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif

x2:icon101:

x3
:icon101:

傑夫仔 發表於 2010-3-17 00:12:56

BS日テレ 14:00-15:54/CS日テレG+ 13:45-17:30 プロ野球オープン戦 巨人×広島~東京ドーム~ 北乃きい始球式:icon111: :icon082:

橋子 發表於 2010-3-17 00:20:09

呢度睇AV都幾professional
頁: 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 [75] 76 77 78 79 80 81 82 83 84
查看完整版本: 日藝劇場第一百七濕九回-鐵漢柔情正字男大戰古墓派姑姑