Raul_Gonzalez 發表於 2010-3-17 00:21:08

原帖由 橋子 於 2010-3-1700:20 發表 http://hkcmforum.com/images/common/back.gif
呢度睇AV都幾professional

要向上頭反映
搞大佢
嗎?
:icon101:

橋子 發表於 2010-3-17 00:31:04

原帖由 Raul_Gonzalez 於 2010-3-1712:21 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif


要向上頭反映
搞大佢
嗎?
:icon101:

還是低調一些囉…

cavasake 發表於 2010-3-17 01:06:37

原帖由 Raul_Gonzalez 於 2010-3-1608:04 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
RT兄你有冇 source?
:icon011:

日本女子組合AKB48一向甚受宅男歡迎,昨日在東京舉行寫真會,自然吸引到一班宅男湧至,期間竟出現一名猥瑣狂迷,他不但猖狂地連環抽水,熊抱倉持明日香後,更伸手摸篠田麻里子的Pat Pat,但最離譜 ...
看其他各方面情報上...很難相信係真的...因為在場完全沒人有作出大反應...好多人睇住的..
而且時間也是非常趕的..超小小時都會被推走...

官方也說只有在時間管理上有少許混亂..但整日很和平的完成了..大部份人都非常守紀律
---

這單全部係o係2ch上 有人自吹自擂的消息....仲要係同一個人...


不過2ch上的"工口"幻想事情 多到數唔晒..差不多係女都有..= =
---
話說..借d意抽少少水呢d...只要唔係太離譜都算了


但CG麻友有關的那個...唔理係唔係真都好離譜..
而家唔少人都想拉返麻友返三次元..但佢條白痴就o係度搞事= =

Raul_Gonzalez 發表於 2010-3-17 01:19:06

原帖由 傑夫仔 於 2010-3-1622:27 發表 http://hkcmforum.com/images/common/back.gif
呢d乜_野結局黎:icon101:
簡直是說不出的廢:icon89::icon101:

三哥?
臨尾棟篤吹水果段OK喎
:icon101:

無論已學多或少
終究要畢生學習

cavasake 發表於 2010-3-17 01:37:10

原帖由 傑夫仔 於 2010-3-1608:19 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif

858108581185812
影相都要隔到咁開:icon071: :icon101:
http://img163.imageshack.us/img163/856/img0041m.jpg

10指扣同做心型已經係最親密..
而且要冒住被眾人聲討的危險...:bye:

不過就算是分開..但面猜笑容又有交流
也已經總好過有人在影相時..合眼休息了....

傑夫仔 發表於 2010-3-17 01:49:01




:o :o :o :o :o

傑夫仔 發表於 2010-3-17 03:26:04

無聊追返topic

:eek:=:o


http://www.hkcmforum.com/viewthread.php?tid=91294&page=15#pid3253873
原來當年是推薦的:icon101:
好像是交響情人夢就開始入魔了?:icon101:
奧大應該都是那個時候開始做日藝blog:icon101:

[ 本帖最後由 傑夫仔 於 2010-3-1703:28 AM 編輯 ]

henrytam 發表於 2010-3-17 04:14:42

原帖由 傑夫仔 於 2010-3-1703:26 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
無聊追返topic
85820
:eek:=:o


http://www.hkcmforum.com/viewthread.php?tid=91294&page=15#pid3253873
原來當年是推薦的:icon101:
好像是交響情人夢就開始入魔了?:icon101:
奧大應該都是那個時候開始做日藝blog ...
......:icon101:

係開始多人睇就入魔了:icon101:

AirKID 發表於 2010-3-17 05:49:58

點解咁似劍道少女:icon101:

oolongtea 發表於 2010-3-17 07:42:41

http://www.sanspo.com/geino/images/100317/gnj1003170508011-p2.jpg

蒼井優、映画「のだめ」に声優で“参戦”

http://www.sanspo.com/geino/news/100317/gnj1003170508011-n1.htm

原作の漫画の絵、ふわふわした雰囲気のキャラクターは蒼井にそっくり。
製作側は、かねてからヤドヴィ役を蒼井で考えており、当初は本人に外国人風の特殊メークを施し出演してもらう案もあった。

結局、欧州を舞台にした作品の世界観を壊さないために、
劇中ではフランス人女優、エグランティーヌ・ランボヴィル(25)を起用したが、実は奥の手が…。

前編に登場した外国人俳優はすべて日本人のプロの声優が声をあてており、ヤドヴィ役も該当。
本人の出演がかなわないのなら、せめて声だけでもとオファーしたところ快諾を得た。

上野も以前から「妖精みたいな不思議な雰囲気で、蒼井優さんみたい」と感じていたといい、
今回の起用に「ほかにいませんよね」と喜んだ。

2人は05年の映画「亀は意外と速く泳ぐ」、06年の「虹の女神」以来、3度目の共演。
食事をしたり、メールをしたりと私生活でも大の仲良し。先月中旬の収録でも、息のあった掛け合いを見せていたという。

原作の大ファンだった蒼井は、「まさか“のだめ”に自分がかかわれるなんて」と喜び、
「フランス語っぽく、シュワシュワした感じで話さなきゃいけないのかな?」と戸惑ったが、すぐにコツをつかんだ。


我要螢幕共演呀:mad: :mad:

橋子 發表於 2010-3-17 07:56:17

原帖由 henrytam 於 2010-3-1704:14 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif

......:icon101:

係開始多人睇就入魔了:icon101:

印象好似係呢年睇女王的教室先入左日劇魔了
交響也是一套

anto 發表於 2010-3-17 10:12:56

決定支持埋正義巴卡打摷曼x:icon023:

henrytam 發表於 2010-3-17 11:56:36

遺言(?)

或者我唔會再睇波了
雖然其實只是指成場咁睇波,我諗我仲會留意消息

高登填詞的那首歌,或者你地睇/聽得好開心
但我一直睇/聽真係一直眼淚在心裡流:icon069:

2年前我是真的哭了
就是那一刻開始,悲情開始化為憤怒,他為力量
支持住我的生命2年多
說實在我開始感受到自己大限可能已經不遠,我也不知道還可以維持在Anger這個stage多久
當我開始upset到連波都唔想睇,其實可能已經踏進depression的stage:(

但我可以確定的是,
只要我還有一口氣,我都會繼續反曼反到佢天花板!!
就算全世界死剩曼迷同我,我都會繼續反曼反到上天花板!!!!

絕筆

AirKID 發表於 2010-3-17 13:08:59

原帖由 henrytam 於 2010-3-1711:56 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
遺言(?)

或者我唔會再睇波了
雖然其實只是指成場咁睇波,我諗我仲會留意消息

高登填詞的那首歌,或者你地睇/聽得好開心
但我一直睇/聽真係一直眼淚在心裡流:icon069:

2年前我是真的哭了
就是那一刻開始,悲情開始化 ...

只能說一句
哀莫大於心死

oolongtea 發表於 2010-3-17 13:35:48

見到電車飛袍呢下,我出水了:icon101:
fcBspFOr4Ww

傑夫仔 發表於 2010-3-17 14:32:22


http://img37.imagefra.me/img/img37/2/3/17/bule_hell/f_1asnqaxautm_d403129.jpg
:icon068:

傑夫仔 發表於 2010-3-17 14:41:04

I've been visiting this blog for some time and I must say that I couldn't agree with you more.

I guess one of the reasons why some of the people leaving messages in this blog have such direspectful behaviour is because they lacked love and parental care/attention in their childhood. Venting their frustrations on this blog seems to be their only way to give them a sense of fame and power. I feel sorry for these people but I guess they probably won't learn from this experience.

Nonetheless, I strongly suggest them to read this guide before they leave any more messages:
http://kenshin_jd.mysinablog.com/index.php?op=ViewArticle&articleId=2151051

Maybe we have no need to be too judgemental and harsh on Kenshin because he is entitled to write whatever he wants in his blog - this is his home.
       
[引用] | 作者 小龍女 | 16th Mar 2010 | [舉報垃圾留言]

笑了:icon101: :icon101: :icon101:

cavasake 發表於 2010-3-17 14:46:13

烏龜
http://image.helloproject.tw/imgs/10/85/108541.jpg
http://www.in-sweet.com/product/32/%E9%BE%9C%E4%BA%95%E7%B9%AA%E9%87%8C.jpghttp://img1.photo.qooza.cc/userphoto/1/1/235511/154902/332195085c641074.jpg

Raul_Gonzalez 發表於 2010-3-17 14:47:48

嚴肅
閒王別幹傻事
發下難渣就夠
:icon121:

傑夫仔 發表於 2010-3-17 14:51:44

原帖由 Raul_Gonzalez 於 2010-3-1702:47 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
嚴肅
閒王別幹傻事
發下難渣就夠
:icon121:
勢已去:icon074:
頁: 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 [76] 77 78 79 80 81 82 83 84 85
查看完整版本: 日藝劇場第一百七濕九回-鐵漢柔情正字男大戰古墓派姑姑