原帖由 henrytam 於 2010-3-1711:56 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
遺言(?)
或者我唔會再睇波了
雖然其實只是指成場咁睇波,我諗我仲會留意消息
高登填詞的那首歌,或者你地睇/聽得好開心
但我一直睇/聽真係一直眼淚在心裡流:icon069:
2年前我是真的哭了
就是那一刻開始,悲情開始化 ...
唔好太上心啦,傷身.
天朝漫畫界大紅人呀
http://www.sanspo.com/geino/images/100317/gnj1003171447019-p1.jpghttp://www.sanspo.com/geino/images/100317/gnj1003171447019-p2.jpg
http://www.sanspo.com/geino/images/100317/gnj1003171447019-p3.jpghttp://www.sanspo.com/geino/images/100317/gnj1003171447019-p4.jpg
http://www.sanspo.com/geino/images/100317/gnj1003171447019-p5.jpghttp://www.sanspo.com/geino/images/100317/gnj1003171447019-p6.jpg
http://www.sanspo.com/geino/images/100317/gnj1003171447019-p7.jpg
gaaQ9CHW6Rg
:titter:
谷氣到facebook用文言文鬧人:(
原帖由 henrytam 於 2010-3-1711:56 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
遺言(?)
或者我唔會再睇波了
雖然其實只是指成場咁睇波,我諗我仲會留意消息
高登填詞的那首歌,或者你地睇/聽得好開心
但我一直睇/聽真係一直眼淚在心裡流:icon069:
2年前我是真的哭了
就是那一刻開始,悲情開始化 ...
睇開D,
其實車仔之前一夜致富已經好好彩...
作為車仔迷我擔心既係當今年又歐聯畢業
阿布對車仔仲有幾多感情?
而佢離開既話藍橋又會是怎樣的光景,
希望不至於成為茅厠或者列斯二世吧...
[ 本帖最後由 洛奇 於 2010-3-1708:31 PM 編輯 ]
原帖由 cavasake 於 2010-3-1715:53 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
85822
85823
天朝漫畫界大紅人呀
28歲扮蘿莉:onion22:
原帖由 henrytam 於 2010-3-1711:56 AM 發表 http://hkcm.hkehost.net/images/common/back.gif
遺言(?)
或者我唔會再睇波了
雖然其實只是指成場咁睇波,我諗我仲會留意消息
高登填詞的那首歌,或者你地睇/聽得好開心
但我一直睇/聽真係一直眼淚在心裡流:icon069:
2年前我是真的哭了
就是那一刻開始,悲情開始化 ...
2年前咩事?
依家又咩事咁嚴重:eek:
原帖由 Sol_Campbell 於 2010-3-1708:26 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
2年前咩事?
依家又咩事咁嚴重:eek:
是不是soccernomic 都有講的莫斯科之夜?:(
原帖由 Sol_Campbell 於 2010-3-1708:26 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
2年前咩事?
依家又咩事咁嚴重:eek:
不要再說了.rip
原帖由 FlyingDonkey 於 2010-3-1708:15 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
谷氣到facebook用文言文鬧人:(
share it :(
原帖由 cavasake 於 2010-3-1702:46 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
烏龜
http://image.helloproject.tw/imgs/10/85/108541.jpg
http://www.in-sweet.com/product/32/%E9%BE%9C%E4%BA%95%E7%B9%AA%E9%87%8C.jpghttp://img1.photo.qooza.cc/userphoto/1/1/235511/154902/332195085c6410 ...
mari都唔入黎架啦:( :icon101:
原帖由 hoyte 於 2010-3-1708:43 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
share it :(
若是如是說,人心必有愧;看世局幻變,且冷眼觀之;人心,難測矣。:(
一見倒d黑社會就想熄電視:icon086: :icon101:
原帖由 傑夫仔 於 2010-3-1710:01 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
一見倒d黑社會就想熄電視:icon086: :icon101:
冇得睇三哥好失落 :( :icon101:
英超球會侯城,日前辭退了教頭菲爾布朗,並於今日稍後時間宣佈,將委任前紐卡素副領隊、兼前韋斯咸鐵漢前鋒杜維(Iain Dowie),為球隊新掌舵人。
又黎多次 :icon101:
楊怡->元秋:icon068: :icon071: :icon101:
原帖由 Donald 於 2010-3-1722:02 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
冇得睇三哥好失落 :( :icon101:
楊怡老左變元秋更失落:( :icon101:
原帖由 Donald 於 2010-3-1710:02 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
冇得睇三哥好失落 :( :icon101:
呢D時段冇得睇膠戲真係好慘:( :icon101: :icon101:
D今日有無去過荷李活?我見到有條友好似你:icon101: