CYBASTER 發表於 2010-3-16 01:17:24

原帖由 ken809 於 2010-3-1601:14 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif

係元朗?
一齊食lunch吧?:icon101:
你0係元朗返工架原來?:confused:
聽日應該唔得,要等now條友上黎整野:(

CYBASTER 發表於 2010-3-16 01:18:13

原帖由 Raul_Gonzalez 於 2010-3-1601:17 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif


係咪呀?
:icon101:

高大但不夠威猛

謙虛到虛偽
同樣是壞事
你串我?:icon101:

Raul_Gonzalez 發表於 2010-3-16 01:19:35

原帖由 CYBASTER 於 2010-3-1601:18 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif

你串我?:icon101:

說真的, 你就是比較特別
你的男人形象似乎不需要威猛都夠煞食似的
:icon101:
(好需要用潮拜 icon 呀!)

ken809 發表於 2010-3-16 01:21:31

原帖由 CYBASTER 於 2010-3-1601:16 AM 發表 http://hkcmforum.com/images/common/back.gif

身位呢?:( :icon101:
你問下凸凸佢地就知道我既身位有幾弱:icon101:
我身位一般:icon101:
硬爆我一定守你唔住:icon101:

ken809 發表於 2010-3-16 01:22:53

原帖由 Raul_Gonzalez 於 2010-3-1601:17 AM 發表 http://hkcmforum.com/images/common/back.gif


係咪呀?
:icon101:

高大但不夠威猛

謙虛到虛偽
同樣是壞事
最fit時期已過
完:icon101:
要減返10磅左右先可以用返威猛:(:icon101:

CYBASTER 發表於 2010-3-16 01:22:55

萬能膠傷20日
卡沙里斯仍然未知幾時先出得:(

周四可能俾富咸炒了:icon100:

ken809 發表於 2010-3-16 01:23:29

原帖由 CYBASTER 於 2010-3-1601:17 AM 發表 http://hkcmforum.com/images/common/back.gif

你0係元朗返工架原來?:confused:
聽日應該唔得,要等now條友上黎整野:(
星期三先開工
不過要返大陸:icon101:

CYBASTER 發表於 2010-3-16 01:24:17

原帖由 Raul_Gonzalez 於 2010-3-1601:19 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif


說真的, 你就是比較特別
你的男人形象似乎不需要威猛都夠煞食似的
:icon101:
(好需要用潮拜 icon 呀!)
爾爾應該係好多年前見過我,點解仲會咁有記憶?:icon101:

傑夫仔 發表於 2010-3-16 01:24:31

http://img38.imagefra.me/img/img38/2/3/15/bule_hell/f_dpdn6xrim4qm_320cd6a.jpg
:icon065:

Raul_Gonzalez 發表於 2010-3-16 01:27:01

原帖由 CYBASTER 於 2010-3-1601:24 發表 http://hkcmforum.com/images/common/back.gif

爾爾應該係好多年前見過我,點解仲會咁有記憶?:icon101:

不是因為我愛你

:icon101:

Raul_Gonzalez 發表於 2010-3-16 01:27:36

原帖由 CYBASTER 於 2010-3-1601:22 發表 http://hkcmforum.com/images/common/back.gif
萬能膠傷20日
卡沙里斯仍然未知幾時先出得:(

周四可能俾富咸炒了:icon100:

我想像唔到
:icon101:

ken809 發表於 2010-3-16 01:28:42

原帖由 Raul_Gonzalez 於 2010-3-1601:27 AM 發表 http://hkcmforum.com/images/common/back.gif


不是因為我愛你

:icon101:
很基情:(:icon101:

Raul_Gonzalez 發表於 2010-3-16 01:29:44

原帖由 ken809 於 2010-3-1601:28 發表 http://hkcmforum.com/images/common/back.gif

很基情:(:icon101:

閣下想必未見識過這裡的基情了
:icon101:

CYBASTER 發表於 2010-3-16 01:30:04

原帖由 Raul_Gonzalez 於 2010-3-1601:27 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif


我想像唔到
:icon101:
基文迪守龍+右閘既ZEBINA/GRYGERA
咩野都有可能:icon101:

ken809 發表於 2010-3-16 01:31:05

原帖由 Raul_Gonzalez 於 2010-3-1601:29 AM 發表 http://hkcmforum.com/images/common/back.gif


閣下想必未見識過這裡的基情了
:icon101:
對:(
我只係夜半路經此版入黎吹水罷了:(:icon101:

Raul_Gonzalez 發表於 2010-3-16 01:31:47

去!

昨晚搵番
愛在西元前
來聽

今晚就聽到
威廉古堡

Jay的范特西
已像是博物館貨色似的
:icon101:

Raul_Gonzalez 發表於 2010-3-16 01:33:14

原帖由 CYBASTER 於 2010-3-1601:30 發表 http://hkcmforum.com/images/common/back.gif

基文迪守龍+右閘既ZEBINA/GRYGERA
咩野都有可能:icon101:

難道森莫拉真的要入選英軍踢世盃嗎? :icon101:

截拳道小子 發表於 2010-3-16 02:18:29

原帖由 Raul_Gonzalez 於 2010-3-1601:31 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
去!

昨晚搵番
愛在西元前
來聽

今晚就聽到
威廉古堡

Jay的范特西
已像是博物館貨色似的
:icon101:
903 :icon054:

傑夫仔 發表於 2010-3-16 12:28:24

http://contents.oricon.co.jp/upimg/news/20100315/74326_201003150172476001268663430c.jpg
川島海荷演じる“イリオモテヤマコ”が歌手デビュー! 「MajiでKoiする5秒前」をカバー:icon101:

傑夫仔 發表於 2010-3-16 12:31:53

http://contents.oricon.co.jp/upimg/news/20100315/74307_201003150691660001268639710c.jpghttp://contents.oricon.co.jp/upimg/news/20100315/74307_201003150704200001268639710c.jpg

テレ朝、日曜午後11時にドラマ枠新設! 桐谷美玲が連ドラ初主演

テレビ朝日が4月より日曜午後11時枠にドラマ枠を新設し、モデルで女優の桐谷美玲の連続ドラマ初主演作品となる『女帝薫子』を放送することが15日、わかった。同名コミックのドラマ化で、愛と欲望のうごめく夜の銀座で、ホステスたちが“女帝”の座を目指して激しい戦いを繰り広げる。桐谷は「最初に主演をやらせていただけると聞いたときは『えー!まさか』と驚きました。でもすごくうれしいですし、せっかくいただいたチャンスなので頑張りたい」と意気込んでいる。


:icon111:
我成日覺佢像酒井彩名 :icon101:
佢個樣襯晒呢d角色:icon8: :icon101:
頁: 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 [72] 73 74 75 76 77 78 79 80 81
查看完整版本: 日藝劇場第一百七濕九回-鐵漢柔情正字男大戰古墓派姑姑